Kirjoittaja Aihe: Champions League: Lyon - Real Madrid  (Luettu 17730 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #40 : 13.09.2006, 23.42.41 »
Joo ihme paniikissa porukka, veikkaan että Real Madrid voittaa loput pelit ja menee jatkoon.
Viime vuonna hävittiin 3-0 , joten kehitystä on selvästi tapahtunut  ::)
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #41 : 13.09.2006, 23.46.39 »
Kui taikaiskusta peli parani heti kun Beckham otettiin pois. Sattumaa? #23 ole hyvä ja suksi vittuun  :keskari:

Ei tämä peli yhteen mieheen kaatunut. Eihän?
Ei, mutta sokea olet, jos et samaa asiaa pannut merkille.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #42 : 13.09.2006, 23.52.22 »
Kui taikaiskusta peli parani heti kun Beckham otettiin pois. Sattumaa? #23 ole hyvä ja suksi vittuun  :keskari:

Ei tämä peli yhteen mieheen kaatunut. Eihän?
Ei, mutta sokea olet, jos et samaa asiaa pannut merkille.

Huomasin tottakai, ei sitä voinut olla huomaamatta. Ongelma oli se, että korkeilla palloilla pyrittiin pääsemään hyökkäykseen. Tätä ei tosin voi kaataa ainoastaa Becksin niskaan, sillä samanlaisia roiskaisuja harjoitti kaikki, puolustuslinjaa myöden. Beckhamin vaihdon jälkeen tätä ei tehty niin paljoa. Reyes oli jälleen piristys peliin, olisi saanut olla jo avauksessa! Gutiakin peluutettiin hieman oudosti(?).
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #43 : 13.09.2006, 23.54.59 »
Jokohan Real Madrid rupeasi pelaamaan jalkapalloa vai vieläkö pitää katsella neiti-Capellon sumputusta ja paska-Beckhamin harhasyöttöjä!? Sama paska jatkuu näköjään edelleen mitä on jatkunut siitä saakka, kun tuo t-paitakauppias seuraan väkisin roijattiin ja Del Bosque ajettiin ulos. Sen jälkeen jalkapallo on ollut huonoa ja valmentajaksi pyritty tuomaan aina joku mediaseksikäs mukahyvä valmentaja. Naurettavinta on, että peli on näyttänyt tämän kolmen vuoden pätkän aikana parhaalta Remonin ja Caron kanssa, vaikka molemmat ovat vain olleet liian nopeasti nuorista nostettuja väliaikaisvalmentajia, joiden ylle on onnistuttu luomaan epäonnistumisen pilvi, kun isompien herrojen johdolla rakennetuilla rahankeräysjoukkueilla eivät ole pystyneet kelkaa ihmeen kaupalla kääntämään.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #44 : 14.09.2006, 00.08.35 »
peli oli helvetin säälittävä esitys, tulee mieleen viime kauden ensimmäinen Barca-matsi.. Oli joukkue noin huonosti valmistautunut.. mitään pelaaja-arvosteluita ei kannata tehdä, koska kaikki(jopa Iker) pelasi huonosti tai erittäin paskasti.. Ikerman oli aika epävarma tänään, mutta otti ne mitkä oli otettavissa.. Cannavaro pelasi todella huonosti, ihan kuin joku olisi miestä vituttanu tai jotain.. RvN palasi takaisin maanpinnalle, ei tajoilu pelannut..

pelinrakentelu oli kuin sitkeää toffeeta ja erittäin säälittävän näköistä.. Pelaajat saavat mukavan vastaanoton Bernabeulla. no itteppä aiheuttivat..

Koko joukkueelle  :peukku_alas: :peukku_alas:
Fred  :peukku_ylos:

SÄÄLITTÄVÄÄ!! :keskari:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #45 : 14.09.2006, 13.50.12 »
mitään pelaaja-arvosteluita ei kannata tehdä, koska kaikki(jopa Iker) pelasi huonosti tai erittäin paskasti.. Ikerman oli aika epävarma tänään, mutta otti ne mitkä oli otettavissa..
pelinrakentelu oli kuin sitkeää toffeeta ja erittäin säälittävän näköistä.. Pelaajat saavat mukavan vastaanoton Bernabeulla. no itteppä aiheuttivat..

Ikerin haukkumiselle en näe kyllä mitää järkeä, kaverihan torjui varmaa 5-10 paikkaa Lyonilta?

Veikkaan että pelinrakenteluun tulee tämän pelin jälkeen muutos, vai onko Capello tosiaan niin tyhmä valmentaja että jatkaa samalla hyökkäyskalustolla joka toimii korkeintaa Levanten tasoisia joukkueita vastaan. Mä uskon et tuohon tulee muutos tai ainakin toivon niin.

"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #46 : 14.09.2006, 14.03.34 »
Ei toi ollu kyl Casillaksel parhait päivii koska vaikutti melko epävarmalt, pompotteli palloa useamman kertaa aika vaarallisen oloisesti...mut toisaalta ei Iker maaleille mitään voinut ja teki muutaman tärkeän torjunnan

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #47 : 14.09.2006, 14.17.47 »
Ikerin haukkumiselle en näe kyllä mitää järkeä, kaverihan torjui varmaa 5-10 paikkaa Lyonilta?

Veikkaan että pelinrakenteluun tulee tämän pelin jälkeen muutos, vai onko Capello tosiaan niin tyhmä valmentaja että jatkaa samalla hyökkäyskalustolla joka toimii korkeintaa Levanten tasoisia joukkueita vastaan. Mä uskon et tuohon tulee muutos tai ainakin toivon niin.

Ei ollut Casillaksella paras päivänsä, kun pomputteli palloa, mutta toisaalta eipä ne maalit hänen virheistään tulleet ja pelastihan hän muutaman kerran joukkueen vielä pahemmalta nöyryytykseltä.

Capello on äärimmäisen raukkamainen valmentaja. Kaiken kertoo se, että joukkue oli 2-0 tappiolla, niin loppuun saakka piti jauhaa kahdella pivotella, joista kumpikaan ei oikein osaa peliä luoda ja vaihdot tehtiin yhä ns. päittäin, eikä yritetty muuttaa taktiikka hyökkäysvoittoisemmaksi. Tosiasiassa nämä Lyonin kaksi maalia lahjoittivat nämä uudet ja kalliit hankinnat. Cannavaro oli ensimmäisen maalin pääarkkitehti ja Emerson-Diarra kaksikko taas toisen yhdistettynä Cannavaron alhaalla makaamiseen, mutta liika se olisikin jos Capellon joukkue paitsoiansaa käyttäisi. Van Nistelrooy oli aivan surkea kärjessä. Reyes ja Guti olivat vaihdosta kentälle tultuaan pirteitä ja paransivat koko joukkueen esitystä, mutta hekin kyllä pystyvät vielä parempaan. Pääkysymys kuuluukin, että miten pelinrakentelu voi parantua, jos keskikentällä ei ole yhtään pelaajaa, joka olisi siinä niin hyvä, että pystyisi sitä johtamaan? Tästä syystä Gutin pitäisi ehdottomasti pelata aina avauksessa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #48 : 14.09.2006, 15.12.12 »
aika heikosti menny kolmen viime kauden avauspelit UCL:ssä.. 2004/05 Leverkusen 3-0, 2005/06 Lyon 3-0 ja nyt 2-0..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #49 : 14.09.2006, 16.38.01 »
Joo ihme paniikissa porukka, veikkaan että Real Madrid voittaa loput pelit ja menee jatkoon.
Viime vuonna hävittiin 3-0 , joten kehitystä on selvästi tapahtunut  ::)
Juu, Casillaksella on tapahtunut kehitystä, ei millään muulla. Jos pelataan tuon tapainen peli, ei odotukset voi olla kovin korkealla. Ei yhtään rakennettu peliä, kamalaa katsottavaa.  :'(

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #50 : 14.09.2006, 16.40.02 »
Oli kyllä umpisurkea esitys koko joukkueelta, mutta erityisesti loistivat nämä puolustuspeliä huimasti parantavat Canna, Emerson ja Diarra. Enkä missään nimessä tarkota et hyvässä mielessä. Cannavaro oli aivan syvältä, aivan käsittämättömiä sijoittumis virheitä, ryntäili ittensä ulos tilanteista ku joku 12-vuotias juniori ja taklas ihan holtittomasti. Diarra ja Emrson oli molemmat ihan pujottelu keppejä Juninhon, Govoun ja Fredin käsittelyssä ja tätä vastutstajan pelin loistavaa katkomista ei ollut nähtävissä kertaakaan. Ja aivan käsittämättömiä pallon menetyksiä tuli molemmille. Ja Capellolle  :keskari: Mitä ihmettä mies ajatteli pelatessaan koko pelin kahdella pivotella eikä edes yrittänyt saada joukkuetta hyökkäämään. Ja muutenkin peli ei näyttänyt kannattamani ja tuntemani Realin peliltä vaan lähinnä parin viime kauden Juvelta, ilman hyökkäyspeliä. Kaikki "hyökkäykset" alkoivat jonkun puolustuslinjan pelaajan tai t-paitakauppiaan räiskimisestä aivan päin P:tä tai jos menivät yhtään sinnepäin, ei umpisurkean pelin pelaanneen hevosnaaman nopeus niihin riittänyt. Ainoat pelissä edes kohtalaisesti onnistuneet olivat Reyes, Iker ja Cassano, joka oli mielestäni ainut yritteliäs pelaaja ekalla puoliajalla. Guti oli melkein OK, mutta Robinho oli jotenkin poissaoleva. Tosin sitä vastaan pelattiin aikalailla sääntöjen rajamailla mutta tuomari ei niitä juuri viheltänyt. Myös Cici ja Carlos olivat sekä puolustus, että hyökkäyspäässä aivan hukassa. Raulilla oli yritystä, mutta ei se mihinkään johtanut ja oli mies aikalailla näkymätön muutamaa väläystä lukkun ottamatta. Mutta ei kai tässä auta kuin toivoa että otteet paranevat ja että tammikuun siirtoikkunalla hankittaisiin keskikenttä pelaaja joka osaa rakentaa peliä ja joka sopii Capellolle  :keskari: sillä Guti ei miehelle näytä kelpaavan. Sitä odotellessa  :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

e. muutama lisäys

e2. Ja en sit tosiaan tarkota että koko kausi olis nyt pilalla ku yks peli meni huonosti mut paljon on parannettavaa ja kaikki täysin parannettavissa. Paitsi pelinrakennus huolettaa kyllä kovasti. Annetaan Capellolle ja pojille vielä aikaa sillä kausi on pitkä.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2006, 16.51.32 kirjoittanut Raul # 7 »

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #51 : 14.09.2006, 18.04.52 »
Porukka oon täällä ihan maansa myyneitä. Pitää kuitenki muistaa muutama tärkeä fakta.

Jengissä on 6 uutta pelaajaa, Emerson,Diarra,RVN,Cannavaro,Reyes. Cassanonkin laskisin tähän ryhmään koska eipä viimekaudella paljo pelaillut. 5 heistä ovat alotuksen miehiä. Jos puoli joukkuetta on uusia pelaajia niin kyllä siinä kestää että yhteis peli saadaan toimimaan. Tämä jengi on pelannut jo huikeat 3 peliä yhdessä. Pelaajien pitää oppia tuntemaan toisensa paremmin, niin homma alkaa toimia. Se vie aikaa.

Muutama juttu tuli tosin taas entistä selvemmäksi. Carlos ei kuuluisi olla tämän joukkueen aloituksessa. Eikä Beckham. Hänellä ei tunnu olevaan minkäälaista pelinäkemystä joka on kyllä ollut selvää jo aika kauan. Hän ei osaa organisoida peliä, sijoittuu huonosti. Varmaan Capellokin alkaa pikku hiljaa tajuta että Guti on pakko aloituksessa olla. Hän sentää onsaa johtaa keskikentän pelin rakentelua hyvillä syötöillään. Beckhamin kanssa keskikenttä on pelin rakentelussa säälittävää katsottavaa. yleinen tilanne on se että Emerson ja Diarra syöttelevät pakeille ja he takaisin, mitään ei tapahdu. Ei ole ketään joka toimisi heille linkkinä hyökkäyksen kanssa. Sitten kun Beckham saa pallon, hänen nopeutensa,pelikäsityksensä ja tekniikkansa eivät yksinkertaisesti riitä ja joka hän menettää pallon tai pistää 50 metrin syötön vastustajan rankkualuelle (eli menettää pallon). Hyökkäykseen tarvitaan myös lisää nopeutta. Peli parani huomattavasti Robinhon ja Reyesin tultua kentälle. Vaikka Robinho ei paljon palloa saanutkaan sai hän silti juoksuilla aikaan tilaa muille. Reyes taas oli Realin koko ottelun paras pelaaja (Casillaksen jälkeen)

Homma tulee toimimaan varmasti tulevaisuudessa paremmin. Tarvitaan vain aikaa ja muutama vaihto aloitukseen.
Räpmies

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #52 : 14.09.2006, 19.34.12 »
Robinho oikealle, Gutí keskelle, ja Reyes vasemmalle. RvN kärjessä:

X

X       X

X

Tuollainen asetelma, Gutía voisi hieman laskea alemmas, tai nostaa laitoja ylemmäs, mutta Raúl ja Beckham eivät paljoa saa aikaiseksi. Senkin huomaa, kun Robinho tulee peliin mukaan loppuvaiheessa, hän on sanoisinko "vittuuntunut", ja sen huomaa. Varmasti ottaa päähän, kun ei enää aloitukseen pääse, ja Huora-Becks sielä on aivan turhana.

CAPELLO HERÄÄ!!  ::)

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #53 : 14.09.2006, 20.30.09 »
Kyllä. Huomas pelissä (saattoi johtua tietty tilanteestakin) että hymyä ei kasvoilla näkynyt.   :-\
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #54 : 14.09.2006, 21.22.36 »
Kyllä. Huomas pelissä (saattoi johtua tietty tilanteestakin) että hymyä ei kasvoilla näkynyt.   :-\

Sehän tuosta enää puuttui, että joku olisi vielä naureskellut.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #55 : 14.09.2006, 21.25.09 »
Se, että joukkueessa on paljon uusia pelaajia ja että vain vähänaikaa ovat pelanneet yhdessä on tietenkin fakta, mutta sen taakse ei liikaa voi mennä, koska on seurajohdon ja valmennuksen asia hoitaa, että valmistautuminen kauteen hoituu kunnolla ja että pelaajat hankitaan ajoissa. Lisäksi tuota samaa juttua hoettiin viimekin kaudella. No toivottavasti nyt aikaa annetaan tarpeeksi, mutta jotenkin pelottaa se, että Capello ei näytä millään ottavan epäonnistumisista opiksi, vaan väkisin laittaa aina samat pelaajat avaukseen ja käyttää samaa passiivista taktiikkaa.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2006, 21.27.42 kirjoittanut Puskas »

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #56 : 14.09.2006, 21.39.58 »
Capello on jengin rakentannu tän taktiikan ympärille. Ei tällä jengillä mitään moskovan sirkusta kentällä tulla näkemään.
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #57 : 14.09.2006, 22.40.52 »
Capello on jengin rakentannu tän taktiikan ympärille. Ei tällä jengillä mitään moskovan sirkusta kentällä tulla näkemään.
Olkoon kentällä sitten vaikka se Moskovan sirkus, mutta paskanmaku jää tuosta sumputuksesta itselle. Tulee sellanen fiilis, ettei edes yritetä voittaa.

Kyseessä on kuitenkin maalinteko peli, ei maalinesto peli.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #58 : 14.09.2006, 23.36.50 »
Kyseessä on kuitenkin maalinteko peli, ei maalinesto peli.
Hyvin sanottu!  :peukku_ylos: Tuskin Capello kuitenkaan linjaansa tulee muuttamaan ja jatkossakin (valitettavasti) nähdään puolustusvoittoista peliä...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #59 : 15.09.2006, 00.15.31 »
Kyseessä on kuitenkin maalinteko peli, ei maalinesto peli.

Toivotaan nyt kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei Capello muokkaa
Realia viime EM-kisojen Kreikaksi kilpikonna puolustuksineen...

Kyllä täytyy sanoa, että oli Zidanea ikävä, hän oli se pelaaja jolle pallon
voi passata siinä vaiheessa kun ei enää itse tiennyt mitä sillä tehdä.
Tällaisessa sekasorrossa juuri maestron kaltaisia pelaajia tarvittaisiin.