Porukka oon täällä ihan maansa myyneitä. Pitää kuitenki muistaa muutama tärkeä fakta.
Jengissä on 6 uutta pelaajaa, Emerson,Diarra,RVN,Cannavaro,Reyes. Cassanonkin laskisin tähän ryhmään koska eipä viimekaudella paljo pelaillut. 5 heistä ovat alotuksen miehiä. Jos puoli joukkuetta on uusia pelaajia niin kyllä siinä kestää että yhteis peli saadaan toimimaan. Tämä jengi on pelannut jo huikeat 3 peliä yhdessä. Pelaajien pitää oppia tuntemaan toisensa paremmin, niin homma alkaa toimia. Se vie aikaa.
Muutama juttu tuli tosin taas entistä selvemmäksi. Carlos ei kuuluisi olla tämän joukkueen aloituksessa. Eikä Beckham. Hänellä ei tunnu olevaan minkäälaista pelinäkemystä joka on kyllä ollut selvää jo aika kauan. Hän ei osaa organisoida peliä, sijoittuu huonosti. Varmaan Capellokin alkaa pikku hiljaa tajuta että Guti on pakko aloituksessa olla. Hän sentää onsaa johtaa keskikentän pelin rakentelua hyvillä syötöillään. Beckhamin kanssa keskikenttä on pelin rakentelussa säälittävää katsottavaa. yleinen tilanne on se että Emerson ja Diarra syöttelevät pakeille ja he takaisin, mitään ei tapahdu. Ei ole ketään joka toimisi heille linkkinä hyökkäyksen kanssa. Sitten kun Beckham saa pallon, hänen nopeutensa,pelikäsityksensä ja tekniikkansa eivät yksinkertaisesti riitä ja joka hän menettää pallon tai pistää 50 metrin syötön vastustajan rankkualuelle (eli menettää pallon). Hyökkäykseen tarvitaan myös lisää nopeutta. Peli parani huomattavasti Robinhon ja Reyesin tultua kentälle. Vaikka Robinho ei paljon palloa saanutkaan sai hän silti juoksuilla aikaan tilaa muille. Reyes taas oli Realin koko ottelun paras pelaaja (Casillaksen jälkeen)
Homma tulee toimimaan varmasti tulevaisuudessa paremmin. Tarvitaan vain aikaa ja muutama vaihto aloitukseen.