RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 19.09.2006, 16.34.35
-
Real Betis vs Real Madrid
(http://cache.images.soccerway.com/new/teams/2025.gif) (http://www.soccermania.dk/spa-realmadrid/real_madrid-logo-lille.gif)
kokoonpano(Real Madrid)::
# Goalkeepers: Casillas, Diego López, Kiko Casilla.
# Defenders: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Pavón, Mejía.
# Midfielders: Diarra, Emerson, Cicinho, Guti, Reyes, Beckham.
# Forwards: Raúl, Robinho, Van Nistelrooy, Cassano.
poissaolot(Real Madrid): Ronaldo, Salgado, Helguera
seuraa heita(Real Betis): Sobis, Assunçao, Juanito
Areena:
(http://deportes.tvn.cl/imagenes/f_espan_estadio_betis.jpg)
streamit: QSIV(PPStream), SipTV(PCast), CCTV 5
tuomari: Eduardo Iturralde González
avauskokoonpano(Real Madrid)
Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo; Emerson, Diarra; Reyes, Cassano, Guti; y Van Nistelrooy.(Marca)
continúe...
-
Tulee olemaan vamraan paljon avoimempi peli kuin Sociedadia vastaan. Betis ei ainakaa Sevillaa vastaa sumputtanut ja se olikin ehkä liigan täy kauden paras peli. Sobis oli siinä loistava ja kokoajan todella vaarallinen, mutta eiköhän Canna ja Ramos hänet hoida.
-
(http://www.realmadrid.com/addon/img/104cda6288reyesalegriagol2p.jpg)'
Tätä lisää!! :peukku_ylos: :pallo:
-
Paska. Lauantaina poissa, ei nettiä, ei peliä. Paska. :peukku_alas:
Raúlilla kun näyttää olevan reisivamma, niin ties vaikka olisi Binho ja Reykkä laidoilla. ;)
-
Ehdottomasti tota lisää. Reyes todellakin teki minuun suuren vaikutuksen, ei vain olevalla jengin paras pelaaja. Vaan myös pelaamalla todella sydämmellä ja antaen kaikkensa kentällä. Selläistä haluan lisää :sydän: :peukku_ylos:
-
Betiksen aliarvioiminen on lähinnä lapsellista. Vastustaja tulee olemaan paljon hankalampi kuin viime viikonloppuna ja Andaluciassa ei vierasjoukkueilla ikinä helppoa ole. Lisäksi täytyy muistaa, että Irureta on pärjännyt hyvin italialaisvalmentajia vastaan. Tehtävää helpottaa se, että Betiskin on vielä melko keskeneräinen, kun hankitoja ja lähtijöitä on tullut vielä todella myöhäisessä vaiheessa.
-
Betiksen aliarvioiminen on lähinnä lapsellista. Vastustaja tulee olemaan paljon hankalampi kuin viime viikonloppuna ja Andaluciassa ei vierasjoukkueilla ikinä helppoa ole. Lisäksi täytyy muistaa, että Irureta on pärjännyt hyvin italialaisvalmentajia vastaan.
Meinaatko että ollaan taas altavastaajia?
-
Betiksen aliarvioiminen on lähinnä lapsellista.
eipä tainnu kukaan aliarvioida Betistä... Heillä pari loistavaa yksilöä, muuta en tiiä..
-
eipä tainnu kukaan aliarvioida Betistä... Heillä pari loistavaa yksilöä, muuta en tiiä..
Joaquinin lähdön jälkeen Betiksellä ei enää ole sellaista näkyvää yksilöä ja Irureta panostaa aina joukkueen kautta pelaamiseen.
-
Joaquinin lähdön jälkeen Betiksellä ei enää ole sellaista näkyvää yksilöä ja Irureta panostaa aina joukkueen kautta pelaamiseen.
Betiksellä on myös kolmesta ekasta ottelusta saldona tasan yksi voitto. Kaksi kertaa on tullut kuokkaan... ::)
-
eipä tainnu kukaan aliarvioida Betistä... Heillä pari loistavaa yksilöä, muuta en tiiä..
Joaquinin lähdön jälkeen Betiksellä ei enää ole sellaista näkyvää yksilöä ja Irureta panostaa aina joukkueen kautta pelaamiseen.
En nyt tiedä onko ihan Joaquinin tasoista. Rafael Sobis kuitenkin on enemmän tai vähemmän jo nyt joukkueen tähti Edun kanssa.
-
Betiksen aliarvioiminen on lähinnä lapsellista.
Kuka täällä on Betistä aliarvioinut?
-
BETIS TEAMSHEET:
# Goalkeepers: Casillas, Diego López, Kiko Casilla.
# Defenders: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Pavón, Mejía.
# Midfielders: Diarra, Emerson, Cicinho, Guti, Reyes, Beckham.
# Forwards: Raúl, Robinho, Van Nistelrooy, Cassano.
Not called up: Helguera (coaching decision), Salgado and Ronaldo (injured).
Ei yllätyksiä. Carloksen kuntoutuminen vie avauspaikan Raul Bravolta :peukku_alas:.
-
Capellon haastattelu ennen Betis peliä: http://www.realmadrid.com/articulo/rma33796.htm
voisin laittaa tähän joitakin kohtia haastattelusta..
What are your thoughts on Quique Sánchez Flores' statements about Madrid not having a clear-cut leader?
I don't want to talk about this gentleman who apparently knows more than I do from the outside looking in. It is not an issue.
When will Ronaldo return?
He is working well and we are very happy with his progress. His knee isn't giving him any problems, but he has to lose a little more weight.
How are the other injured players doing?
Roberto Carlos has recovered. Salgado hasn't. And Raúl, well...
Will you be rotating players?
Yes, I will.
Will Beckham be benched again?
I rotate my players, so some have to be left out every match. He's a member of the squad, just like the rest.
-
Capellon haastattelu ennen Betis peliä: http://www.realmadrid.com/articulo/rma33796.htm
voisin laittaa tähän joitakin kohtia haastattelusta..
When will Ronaldo return?
He is working well and we are very happy with his progress. His knee isn't giving him any problems, but he has to lose a little more weight.
Tämä tuli kyllä täysin puun takaa. ::)
Saas muuten nähdä kauanko Helguera katselee nykyistä katsomossa istuskelua. Ihme ettei jo kesällä lähtenyt, mutta kaipa sitä tammikuussakin ehtii. Huominen avauskokoonpano voinee hiukan muuttua viime pelistä, sillä esim. Raúlin aloittaminen ei ole missään nimessä varmaa. Beckham oletettavasti palaa takaisin avauskokoonpanoon. :P
-
Tämä tuli kyllä täysin puun takaa. ::)
Ei tainnu Caro viime vuonna edes olla huolissaan R9:n painosta.. eli eteenpäin ollaan menossa :)
-
Ei tainnu Caro viime vuonna edes olla huolissaan R9:n painosta.. eli eteenpäin ollaan menossa :)
Eteenpäin on menty... vaarallinen lause, kaikki varmaan muistavat Suomen ex-maajoukkue valmentaja Antti Muurisen ;D
-
Will Beckham be benched again?
Yeah, he is just so awful player. He is going to change team. That is what we all want, and that is what we all are going to get.
Tuo kysymys tuli aivan puun takaa... ::) Vastaus muutettu oikeaksi :peukku_ylos:
-
Betiksellä on myös kolmesta ekasta ottelusta saldona tasan yksi voitto. Kaksi kertaa on tullut kuokkaan... ::)
Lähinnä kannattaa katsoa pelaamisen tasoa, jossa molemmilla on parannettavaa. Ylimielisenä peliin lähtemällä selkään tulee varmasti.
-
Kuka täällä on Betistä aliarvioinut?
Se oli ennaltaehkäisevä varoitus.
-
Ei tainnu Caro viime vuonna edes olla huolissaan R9:n painosta.. eli eteenpäin ollaan menossa :)
Ronaldon painosta on ollut hulissaan varmasti jo lääkäritkin kolesteroliarvojen takia. Toivottavasti nyt saa itsensä parempaan kuntoon, niin uskon, että loukkaantumisetkin vähenevät.
-
Meinaatko että ollaan taas altavastaajia?
Sillä nyt ei suuremmin ole väliä, että onko altavastaaja vai ennakkosuosikki, kun se ottelu ratkeaa siellä kentällä. Ja Andaluciassa on vierasjoukkueilla aina hankalaa.
-
Betiksellä on myös kolmesta ekasta ottelusta saldona tasan yksi voitto. Kaksi kertaa on tullut kuokkaan... ::)
Mutta viime ottelunsa voittivat kotona ja tuskin tulevat mitään ilmaiseksi tänäänkään antamaan.
-
En nyt tiedä onko ihan Joaquinin tasoista. Rafael Sobis kuitenkin on enemmän tai vähemmän jo nyt joukkueen tähti Edun kanssa.
Irureta ei joukkueitaan suuremmin tähtien ympärillä pyöritä, eikä Sobisia tai varsinkaan Edua voi pitää sellaisena johtohahmona kuin Joaquin oli pari edellistä kautta. Näin saattaa myös olla parempi Betisille, sillä nyt sen sijaan, että odotetaan ihmeitä yhdeltä kaverilta kaikkia tietävät, että ratkaisijoita täytyy löytyä leveältä rintamalta. Sobisin hyvä taso nyt tuskin kenelläkään kauhea yllätys on, sillä hän voitti vähän aikaa sitten päättyneen Copa Libertadoresin maalipörssin. Yksi kaveri, joka on esiintynyt vahvasti on Maldonado, jonka edesottamuksia kannataa myös seurata.
-
laitoin jo ekaan viestiin marcan arvioiman avauksen..
Betis: Doblas; Melli, Juanito, Nano, Romero; Maldonado, Vogel, Rivera, Wagner; Edu y Sobis.
R. Madrid : Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo; Emerson, Diarra; Reyes, Cassano, Guti; y Van Nistelrooy. - Marca
-------------------------
laitan myös mahdolliset streamit ekaan viestiin..
-
Vaikuttaisi hyvältä
-
Joo, vaikuttaa erittäin hyvältä tuo kokoonpano. Penkiltä löytyy sitten vielä rotaatiota hyökkäykseen jos tarpeen. Raul, Robinho ym.
Tosin edelleen olen sitä mieltä, että voisi pelata yhdellä pivotella, mutta kun Capellon linja on tämä niin tuo on tällä hetkellä paras mahdollinen avaus.
-
R. Madrid : Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo; Emerson, Diarra; Reyes, Cassano, Guti; y Van Nistelrooy. - Marca
Miksi Robinho on penkillä ja pullapoika Cassano kentällä? No toivottavasti näin ei ole, kun peli alkaa.
-
eurosportin mukaan keskikenttä näyttäs tältä:
Diarra Emerson
Reyes Cassano Guti
Nistelrooy
-
eurosportin mukaan keskikenttä näyttäs tältä:
Diarra Emerson
Reyes Cassano Guti
Nistelrooy
Toi vastaa muuten varmaa sitä oikeaa, mutta Guti ja Cassano on päinvastasilla paikoilla pelissä. Toivon mukaan Robinho ois tuolla vasemmalla.
-
Casillas; Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Roberto Carlos; Diarra, Emerson, Guti, Reyes; Cassano y Van Nistelrooy.
-
Diarra! :pallo: :peukku_ylos:
-
Puskas, kuka mahto tehä maalin? ;) ::)
tämän viikon puhuitummalle pelaajalle :peukku_ylos:
-
RvN ei oo koskenu palloon viel kertaakaa..
-
Cicinho loukkantui :peukku_alas:
Bravo kehiin.
-
Cicinho loukkantui :peukku_alas:
Huhhuh, nyt on sitten sekä Cici ja Salgado sairastuvalla >:(
-
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?
-
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?
Näytti et nilkka ois menny, ilme oli ainakin suhteellisen surullista nähtävää, toivottavasti ei menny pahasti.
-
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?
Oliko nilkka!? Kattelin et polveaanki hiero...
-
että sellanen puoliaika.. välillä oli vauhtia liikaa ja välillä ei ollenkaan.. yleisölle :peukku_ylos: ja tuomari oli ajoittain aika pihalla..
Robinhoa kehiin sitten pienen ajan kuluttua..
-
Puskas, kuka mahto tehä maalin? ;) ::)
tämän viikon puhuitummalle pelaajalle :peukku_ylos:
Onhan se hyvä, että edes yhden hyvän esityksen saa 28 miljoonalla. Ellei sitten toisella puoliajalla aiheuta taas vatustajalle maalia.
-
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?
Pallo tuli kasseille ja siihen hyyty.
-
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?
Pallo tuli kasseille ja siihen hyyty.
näinkin on voinut käydä, jos Cicin kassit on navan korkuudel.. mene ja tiedä.. :o :D
-
Olipahan pitkä toinen jakso. Taisteluvoitto :pallo:
-
tää peli ei sitten maistunu eikä haissut miltään.. Betis yritti kovin saada tasotusta, mutta Real Madridin puolustus kesti hyvin.. RM selvästi peruutteli koko toisen puoliajan..
parhaat pelaaja:
Diarra, pelasi erinomaisen pelin, loistavia katkoja ja pari ihan kivaa syöttöä ja taistelua :peukku_ylos:
koko RM-puolustus+Casillas :peukku_ylos:
pettymykset:
RvN, ei koskenut palloon kuin muutaman kerran..
Cassano, ei saanut oikein mitään aikaan..
btw. Beckham tais olla noin kaksi minuuttia kentällä ja sai taas keltaisen.. nyt filmistä.. hyvin menee :peukku_ylos:
-
parhaat pelaaja:
Diarra, pelasi erinomaisen pelin, loistavia katkoja ja pari ihan kivaa syöttöä ja taistelua :peukku_ylos:
:peukku_ylos:
-
Kylläpä taas meni pelinrakentelu olemattomaksi ja alkoi vaarallisia tilanteita olemaan omissa kun DB kentälle asteli. Tämä kaikki siis tottakai aivan sattumaa taas.
e. Ai jumalauta, että taas korpee: Robinho istuu koko pelin penkillä sen takia, että tää yks mainoslevy pääsee näyttämään itteesä ja sukeltamaan itelleen keltasen. :keskari:
-
näinkin on voinut käydä, jos Cicin kassit on navan korkuudel.. mene ja tiedä.. :o :D
Kyllähän se navan alle se pallo tuli, mutta en sitten tiedä kävikö oikeasti jotain vai onko cicinholla vain noin vähän kivunsietokykyä. No Bravo hoiti homman hyvin, vaikka Beckham tuli taas sotkemaan siihen oikealle.
-
Kylläpä taas meni pelinrakentelu olemattomaksi ja alkoi vaarallisia tilanteita olemaan omissa kun DB kentälle asteli. Tämä kaikki siis tottakai aivan sattumaa taas.
e. Ai jumalauta, että taas korpee: Robinho istuu koko pelin penkillä sen takia, että tää yks mainoslevy pääsee näyttämään itteesä ja sukeltamaan itelleen keltasen. :keskari:
Eipä ollut kaukana, ettei Beckhamin virheestä tullut tasoitusta. Onni oli, että Capi haki vielä syöttöä, kun laukauksella olisi taululla ollut 1-1. Beckhamin kentälle ottaminen näkyy todella tappavan oman pallonhallinnan ja pelinrakentelun, joten jos peliesityksiä katsotaan, niin Beckhamin ei kuuluisi pariin otteluun pelata. Pahoin kyllä pelkään, että tiistaina nähdään tämä t-paitamainos pilaamassa Real Madridin pelinrakentelua.
-
e. Ai jumalauta, että taas korpee: Robinho istuu koko pelin penkillä sen takia, että tää yks mainoslevy pääsee näyttämään itteesä ja sukeltamaan itelleen keltasen. :keskari:
ja lisätään tähän vielä.. pallo osui selvästi Becksin käteen vaparin jälkitilanteesta..
-
ja lisätään tähän vielä.. pallo osui selvästi Becksin käteen vaparin jälkitilanteesta..
Älä nyt! Täytyyhän Beckhamin suojella sitä hänelle tärkeintä, eli kasvoja. Ajatteleppas, jos pallo olisi naamaan tullut, niin olisi mennyt rahat ohi parista mainoksesta. Ikävää vain, että se prioirisointi olisi hyvin voinut maksaa pisteitä.
-
Itse pidän voittoa , vaikka tulikin ei niin valmiilla pelillä hyvänä. Edellis vuosina on vieraspeleissä tullut mitä ihmeellisimpiä tuloksia, mutta nyt oma pää pysyy puhtaana mikä tärkeintä. Ennen kuin voidaan hyökätä on puolustuksen oltava vesivarma.
Robinhon penkitys,Cassanon Beckhamin ja Raulin peluutus on vielä hieman kysymysmerkkejä Capellon shakkilaudalla. Kaipa mies tietää mitä tekee.
-
Mtv3 kertoo Cicinhon kauden olevan ohi. Polven ristiside poikki. :peukku_alas: :'(
(http://www.realmadrid.com/addon/img/1605b26cicinholesionado288p.jpg)
http://www.realmadrid.com/articulo/rma33836.htm
6-8 kuukautta
-
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
-
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
:keskari:
-
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
:keskari:
Mitäs pahaa Salgadon toipumisessa on? Puolustuspää tulee ainakin toimimaan tästä eteenpäin vieläkin paremmin, ei sillä että olisin millään tapaa iloinen Cicinhon loukkaantumisesta.
-
:keskari:
Sinusta olisi sitten varmaan parempi, ettei olisi muuta oikeaa pakkia ollenkaan, vaan, että Raul Bravo joutuisi taas pelaamaan väärää paikkaa.
-
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
:keskari:
Mitäs pahaa Salgadon toipumisessa on? Puolustuspää tulee ainakin toimimaan tästä eteenpäin vieläkin paremmin, ei sillä että olisin millään tapaa iloinen Cicinhon loukkaantumisesta.
Joo ei michelin kuntoutumisessa mitään, mut Cici oli just alkanu parantaa peliään ja sit onki seuraavaks yli puol vuotta sivussa. Ja sit jos salgado loukkaantuu uudestaan, mikä on melko todennäköstä, ni mitäs sitte? Ei oikein löydy toista oikeeta puolustajaa ellei sit tammikuussa hankita.
Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.
-
Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.
Tavallaan samaa mieltä mutta onko se kiinni pelaajista vai valmentajasta. Tietenkin Capellolla on omansa pelissä koska on aika puolustusvoittoinen miehitys mutta turha tuolla materiaalilla on mitään taikashowta odottaa. Jos nyt Robinho vielä saataisiin Cassanon tilalle niin silloin saataisiin paras tehokkuus esiin.
-
Tällästä peliä saadaan luultavasti katella niin kauan kuin Capello täällä on.
-
Kellään linkkiä maaliin tai highlights pätkään? Jäi peli katsomatta kun olin ottamassa soppaa.. :tuoppi:
-
Maali ja highlightsit olehyvä.
http://download.yousendit.com/F4F18AB24A0A6E6E
http://rapidshare.de/files/34207765/19.rar.html
-
Joo ei michelin kuntoutumisessa mitään, mut Cici oli just alkanu parantaa peliään ja sit onki seuraavaks yli puol vuotta sivussa. Ja sit jos salgado loukkaantuu uudestaan, mikä on melko todennäköstä, ni mitäs sitte? Ei oikein löydy toista oikeeta puolustajaa ellei sit tammikuussa hankita.
Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.
Real Madrid on ilmeisesti ostamassa yhtä oikeaa pakkia tammikuussa mikäli tuo Cicinhon vamma on pelätynlainen.
Itsekin odottaisin joukkueelta seuran perinteitä kunnioittavaa jalkapalloa, mutta sitä on turha odottaa kun Capello on valmentajana.
-
Maali ja highlightsit olehyvä.
http://download.yousendit.com/F4F18AB24A0A6E6E
http://rapidshare.de/files/34207765/19.rar.html
Kiitos ja kumarrus
-
Missäs vaiheessa Becksy tuli kentälle, vai tuliko ollenkaan?
Finaalille :peukku_ylos: noista linkeistä, joista tosin vain jälkimmäinen toimii. ;) Enkä tuota jälkimmäistäkään saanut avatuksi millään... ::)
-
Missäs vaiheessa Becksy tuli kentälle, vai tuliko ollenkaan?
66 minuutilla, ja otti melkein heti keltaisen ;D
-
Pistetäämpä maalin linkki uudestaan jos vielä jollain on ongelmia :D.
http://rapidshare.de/files/34193857/Madrid_1-0___Diarra___Vs_Betis_____Provided_by_footballdownloads.net____.zip
-
Missäs vaiheessa Becksy tuli kentälle, vai tuliko ollenkaan?
66 minuutilla, ja otti melkein heti keltaisen ;D
Ja filmaamisesta. ;D :peukku_alas:
-
Joo ei michelin kuntoutumisessa mitään, mut Cici oli just alkanu parantaa peliään ja sit onki seuraavaks yli puol vuotta sivussa. Ja sit jos salgado loukkaantuu uudestaan, mikä on melko todennäköstä, ni mitäs sitte? Ei oikein löydy toista oikeeta puolustajaa ellei sit tammikuussa hankita.
Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.
Real Madrid on ilmeisesti ostamassa yhtä oikeaa pakkia tammikuussa mikäli tuo Cicinhon vamma on pelätynlainen.
Itsekin odottaisin joukkueelta seuran perinteitä kunnioittavaa jalkapalloa, mutta sitä on turha odottaa kun Capello on valmentajana.
Realilla olisi uusien sääntöjen mukaan mahdollisuus ostaa uusi pelaaja jo nyt. "Jos joukkue menettää pelaajan pitkään loukkaantumiseen, sillän on mahdollisuus hankki korvaaja siirto-ikkunan ollessa kiiinni"
Tämä sääntö en eräällä tavalla kovin erikoinen pelaaja joka hankitaan korvaajaksi voi olla ihan minkä paikan palaaja tahansa :D.
Tuskin tätä mahdollisuutta kuitenkaan käytetään. Tai kuka tietää Daniel Alves olisi ihan kiva korvaaja Cicinholle.
-
Tuskinpa Sevilla Alvesia offloadaa kesken syksyn, eiköhän meille löydy joku juven pappa, noh, zebina? :traktori:
-
Realilla olisi uusien sääntöjen mukaan mahdollisuus ostaa uusi pelaaja jo nyt. "Jos joukkue menettää pelaajan pitkään loukkaantumiseen, sillän on mahdollisuus hankki korvaaja siirto-ikkunan ollessa kiiinni"
Tämä sääntö en eräällä tavalla kovin erikoinen pelaaja joka hankitaan korvaajaksi voi olla ihan minkä paikan palaaja tahansa :D.
Tuskin tätä mahdollisuutta kuitenkaan käytetään. Tai kuka tietää Daniel Alves olisi ihan kiva korvaaja Cicinholle.
Tällainenhan tuo sääntö on. Ei tarvitse kuin toimittaa Cicinhon loukkaantumista koskevat dokumentit LFPlle. Marca veikkaili, että Capello hankkisi keskuspuolustajan ja Salgado ja Ramos hoitelisivat oikean puolustajan tonttia. Mutta hankalaa se hankinta on, koska niin moni on jo Champions Leaguessa esiintynyt, että se edustuskelpoisuus menee siinä. tietysti Esimerkiksi Palermon Barzaglin voisi alkulohkon jälkeen rekisteröidä Champions Leagueen, kun on pelannut UEFA Cupia, ellei sitten säännöt ole taas muuttuneet. Etelä-Amerikka on yksi vaihtoehto. Saa nyt nähdä, mutta omasta mielestäni aivan hyvin voisi rauhassa tarkkailla odotella ikkunan aukeamista, kun ei nyt mikään pakkotilanne ole.
-
Tuskinpa Sevilla Alvesia offloadaa kesken syksyn, eiköhän meille löydy joku juven pappa, noh, zebina? :traktori:
Real Madridin Alves kauppa kaatui loppukesästä siihen, että Cicinho ei suostunut Sevillaan lähtemään. Alvesin ulososto hinta on kyllä käsittääkseni korkea.
-
Jep ja Espanjassa on viellä sellanen sääntö että jos pelaaja pelaa 5 tai enemmän liigan peliä hän ei saa pelata enää samana kautena eri jengissä. Alvesilla nyt 4 matsia pelattuna joten kiire tulis. Eikä toi nyt mitenkään realistinen muutenkaan oo.