Kirjoittaja Aihe: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23  (Luettu 16587 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #60 : 24.09.2006, 18.16.03 »
Kellään linkkiä maaliin tai highlights pätkään? Jäi peli katsomatta kun olin ottamassa soppaa..  :tuoppi:
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus


Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #62 : 24.09.2006, 18.28.43 »
Joo ei michelin kuntoutumisessa mitään, mut Cici oli just alkanu parantaa peliään ja sit onki seuraavaks yli puol vuotta sivussa. Ja sit jos salgado loukkaantuu uudestaan, mikä on melko todennäköstä, ni mitäs sitte? Ei oikein löydy toista oikeeta puolustajaa ellei sit tammikuussa hankita.

Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.

Real Madrid on ilmeisesti ostamassa yhtä oikeaa pakkia tammikuussa mikäli tuo Cicinhon vamma on pelätynlainen.

Itsekin odottaisin joukkueelta seuran perinteitä kunnioittavaa jalkapalloa, mutta sitä on turha odottaa kun Capello on valmentajana. 

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #64 : 24.09.2006, 20.25.38 »
Missäs vaiheessa Becksy tuli kentälle, vai tuliko ollenkaan?

Finaalille  :peukku_ylos: noista linkeistä, joista tosin vain jälkimmäinen toimii.  ;) Enkä tuota jälkimmäistäkään saanut avatuksi millään...  ::)
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006, 20.29.21 kirjoittanut Principe »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #65 : 24.09.2006, 20.33.25 »
Missäs vaiheessa Becksy tuli kentälle, vai tuliko ollenkaan?

66 minuutilla, ja otti melkein heti keltaisen  ;D

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #66 : 24.09.2006, 21.08.25 »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #67 : 24.09.2006, 21.34.45 »
Missäs vaiheessa Becksy tuli kentälle, vai tuliko ollenkaan?

66 minuutilla, ja otti melkein heti keltaisen  ;D
Ja filmaamisesta.  ;D :peukku_alas:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #68 : 24.09.2006, 21.47.30 »
Joo ei michelin kuntoutumisessa mitään, mut Cici oli just alkanu parantaa peliään ja sit onki seuraavaks yli puol vuotta sivussa. Ja sit jos salgado loukkaantuu uudestaan, mikä on melko todennäköstä, ni mitäs sitte? Ei oikein löydy toista oikeeta puolustajaa ellei sit tammikuussa hankita.

Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.

Real Madrid on ilmeisesti ostamassa yhtä oikeaa pakkia tammikuussa mikäli tuo Cicinhon vamma on pelätynlainen.

Itsekin odottaisin joukkueelta seuran perinteitä kunnioittavaa jalkapalloa, mutta sitä on turha odottaa kun Capello on valmentajana. 

Realilla olisi uusien sääntöjen mukaan mahdollisuus ostaa uusi pelaaja jo nyt. "Jos joukkue menettää pelaajan pitkään loukkaantumiseen, sillän on mahdollisuus hankki korvaaja siirto-ikkunan ollessa kiiinni"
Tämä sääntö en eräällä tavalla kovin erikoinen pelaaja joka hankitaan korvaajaksi voi olla ihan minkä paikan palaaja tahansa   :D.

Tuskin tätä mahdollisuutta kuitenkaan käytetään. Tai kuka tietää Daniel Alves olisi ihan kiva korvaaja Cicinholle.
Räpmies

Roiss

  • Viestejä: 185
  • Look, Dem Voice Up
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #69 : 24.09.2006, 23.05.26 »
Tuskinpa Sevilla Alvesia offloadaa kesken syksyn, eiköhän meille löydy joku juven pappa, noh, zebina?  :traktori:

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #70 : 25.09.2006, 11.29.21 »
Realilla olisi uusien sääntöjen mukaan mahdollisuus ostaa uusi pelaaja jo nyt. "Jos joukkue menettää pelaajan pitkään loukkaantumiseen, sillän on mahdollisuus hankki korvaaja siirto-ikkunan ollessa kiiinni"
Tämä sääntö en eräällä tavalla kovin erikoinen pelaaja joka hankitaan korvaajaksi voi olla ihan minkä paikan palaaja tahansa   :D.

Tuskin tätä mahdollisuutta kuitenkaan käytetään. Tai kuka tietää Daniel Alves olisi ihan kiva korvaaja Cicinholle.

Tällainenhan tuo sääntö on. Ei tarvitse kuin toimittaa Cicinhon loukkaantumista koskevat dokumentit LFPlle. Marca veikkaili, että Capello hankkisi keskuspuolustajan ja Salgado ja Ramos hoitelisivat oikean puolustajan tonttia. Mutta hankalaa se hankinta on, koska niin moni on jo Champions Leaguessa esiintynyt, että se edustuskelpoisuus menee siinä. tietysti Esimerkiksi Palermon Barzaglin voisi alkulohkon jälkeen rekisteröidä Champions Leagueen, kun on pelannut UEFA Cupia, ellei sitten säännöt ole taas muuttuneet. Etelä-Amerikka on yksi vaihtoehto. Saa nyt nähdä, mutta omasta mielestäni aivan hyvin voisi rauhassa tarkkailla odotella ikkunan aukeamista, kun ei nyt mikään pakkotilanne ole. 

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #71 : 25.09.2006, 11.30.47 »
Tuskinpa Sevilla Alvesia offloadaa kesken syksyn, eiköhän meille löydy joku juven pappa, noh, zebina?  :traktori:

Real Madridin Alves kauppa kaatui loppukesästä siihen, että Cicinho ei suostunut Sevillaan lähtemään. Alvesin ulososto hinta on kyllä käsittääkseni korkea.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #72 : 25.09.2006, 14.25.37 »
Jep ja Espanjassa on viellä sellanen sääntö että jos pelaaja pelaa 5 tai enemmän liigan peliä hän ei saa pelata enää samana kautena eri jengissä. Alvesilla nyt 4 matsia pelattuna joten kiire tulis. Eikä toi nyt mitenkään realistinen muutenkaan oo.
Räpmies