tää peli ei sitten maistunu eikä haissut miltään.. Betis yritti kovin saada tasotusta, mutta Real Madridin puolustus kesti hyvin.. RM selvästi peruutteli koko toisen puoliajan..
parhaat pelaaja:
Diarra, pelasi erinomaisen pelin, loistavia katkoja ja pari ihan kivaa syöttöä ja taistelua

koko RM-puolustus+Casillas

pettymykset:
RvN, ei koskenut palloon kuin muutaman kerran..
Cassano, ei saanut oikein mitään aikaan..
btw. Beckham tais olla noin kaksi minuuttia kentällä ja sai taas keltaisen.. nyt filmistä.. hyvin menee
