Kirjoittaja Aihe: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23  (Luettu 16627 kertaa)

0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #40 : 23.09.2006, 23.51.52 »
Puskas, kuka mahto tehä maalin?  ;) ::)
tämän viikon puhuitummalle pelaajalle  :peukku_ylos:

Onhan se hyvä, että edes yhden hyvän esityksen saa 28 miljoonalla. Ellei sitten toisella puoliajalla aiheuta taas vatustajalle maalia.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #41 : 23.09.2006, 23.52.22 »
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?

Pallo tuli kasseille ja siihen hyyty.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #42 : 24.09.2006, 00.05.14 »
No voi paska. Kuinka pahannäkönen loukkaantuminen?

Pallo tuli kasseille ja siihen hyyty.
näinkin on voinut käydä, jos Cicin kassit on navan korkuudel.. mene ja tiedä..  :o :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #43 : 24.09.2006, 00.58.25 »
Olipahan pitkä toinen jakso. Taisteluvoitto :pallo:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #44 : 24.09.2006, 01.02.28 »
tää peli ei sitten maistunu eikä haissut miltään.. Betis yritti kovin saada tasotusta, mutta Real Madridin puolustus kesti hyvin.. RM selvästi peruutteli koko toisen puoliajan..

parhaat pelaaja:
Diarra, pelasi erinomaisen pelin, loistavia katkoja ja pari ihan kivaa syöttöä ja taistelua :peukku_ylos:
koko RM-puolustus+Casillas  :peukku_ylos:

pettymykset:
RvN, ei koskenut palloon kuin muutaman kerran..
Cassano, ei saanut oikein mitään aikaan..

btw. Beckham tais olla noin kaksi minuuttia kentällä ja sai taas keltaisen.. nyt filmistä.. hyvin menee :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #45 : 24.09.2006, 01.04.17 »
parhaat pelaaja:
Diarra, pelasi erinomaisen pelin, loistavia katkoja ja pari ihan kivaa syöttöä ja taistelua :peukku_ylos:

 :peukku_ylos:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #46 : 24.09.2006, 01.14.12 »
Kylläpä taas meni pelinrakentelu olemattomaksi ja alkoi vaarallisia tilanteita olemaan omissa kun DB kentälle asteli. Tämä kaikki siis tottakai aivan sattumaa taas.

e. Ai jumalauta, että taas korpee: Robinho istuu koko pelin penkillä sen takia, että tää yks mainoslevy pääsee näyttämään itteesä ja sukeltamaan itelleen keltasen.  :keskari:
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006, 01.18.10 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #47 : 24.09.2006, 01.21.22 »
näinkin on voinut käydä, jos Cicin kassit on navan korkuudel.. mene ja tiedä..  :o :D

Kyllähän se navan alle se pallo tuli, mutta en sitten tiedä kävikö oikeasti jotain vai onko cicinholla vain noin vähän kivunsietokykyä. No Bravo hoiti homman hyvin, vaikka Beckham tuli taas sotkemaan siihen oikealle.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #48 : 24.09.2006, 01.22.51 »
Kylläpä taas meni pelinrakentelu olemattomaksi ja alkoi vaarallisia tilanteita olemaan omissa kun DB kentälle asteli. Tämä kaikki siis tottakai aivan sattumaa taas.

e. Ai jumalauta, että taas korpee: Robinho istuu koko pelin penkillä sen takia, että tää yks mainoslevy pääsee näyttämään itteesä ja sukeltamaan itelleen keltasen.  :keskari:

Eipä ollut kaukana, ettei Beckhamin virheestä tullut tasoitusta. Onni oli, että Capi haki vielä syöttöä, kun laukauksella olisi taululla ollut 1-1. Beckhamin kentälle ottaminen näkyy todella tappavan oman pallonhallinnan ja pelinrakentelun, joten jos peliesityksiä katsotaan, niin Beckhamin ei kuuluisi pariin otteluun pelata. Pahoin kyllä pelkään, että tiistaina nähdään tämä t-paitamainos pilaamassa Real Madridin pelinrakentelua.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006, 01.24.44 kirjoittanut Puskas »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #49 : 24.09.2006, 01.25.25 »
e. Ai jumalauta, että taas korpee: Robinho istuu koko pelin penkillä sen takia, että tää yks mainoslevy pääsee näyttämään itteesä ja sukeltamaan itelleen keltasen.  :keskari:
ja lisätään tähän vielä.. pallo osui selvästi Becksin käteen vaparin jälkitilanteesta..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #50 : 24.09.2006, 01.38.43 »
ja lisätään tähän vielä.. pallo osui selvästi Becksin käteen vaparin jälkitilanteesta..

Älä nyt! Täytyyhän Beckhamin suojella sitä hänelle tärkeintä, eli kasvoja. Ajatteleppas, jos pallo olisi naamaan tullut, niin olisi mennyt rahat ohi parista mainoksesta. Ikävää vain, että se prioirisointi olisi hyvin voinut maksaa pisteitä.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #51 : 24.09.2006, 02.16.33 »
 Itse pidän voittoa , vaikka tulikin ei niin valmiilla pelillä hyvänä. Edellis vuosina on vieraspeleissä tullut mitä ihmeellisimpiä tuloksia, mutta nyt oma pää pysyy puhtaana mikä tärkeintä. Ennen kuin voidaan hyökätä on puolustuksen oltava vesivarma.

Robinhon penkitys,Cassanon Beckhamin ja Raulin peluutus on vielä hieman kysymysmerkkejä Capellon shakkilaudalla. Kaipa mies tietää mitä tekee.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #52 : 24.09.2006, 10.27.06 »
Mtv3 kertoo Cicinhon kauden olevan ohi. Polven ristiside poikki.  :peukku_alas: :'(



http://www.realmadrid.com/articulo/rma33836.htm

6-8 kuukautta
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006, 11.57.10 kirjoittanut Cicinho »
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #53 : 24.09.2006, 12.04.08 »
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #54 : 24.09.2006, 12.27.55 »
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
:keskari:
i Hala Madrid !

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #55 : 24.09.2006, 12.41.36 »
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
:keskari:
Mitäs pahaa Salgadon toipumisessa on? Puolustuspää tulee ainakin toimimaan tästä eteenpäin vieläkin paremmin, ei sillä että olisin millään tapaa iloinen Cicinhon loukkaantumisesta.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #56 : 24.09.2006, 12.43.44 »
:keskari:

Sinusta olisi sitten varmaan parempi, ettei olisi muuta oikeaa pakkia ollenkaan, vaan, että Raul Bravo joutuisi taas pelaamaan väärää paikkaa.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #57 : 24.09.2006, 14.15.24 »
Onneksi on Cicinhoa parempi pelaaja juuri toipumassa taas täyteen kuntoon.
:keskari:
Mitäs pahaa Salgadon toipumisessa on? Puolustuspää tulee ainakin toimimaan tästä eteenpäin vieläkin paremmin, ei sillä että olisin millään tapaa iloinen Cicinhon loukkaantumisesta.

Joo ei michelin kuntoutumisessa mitään, mut Cici oli just alkanu parantaa peliään ja sit onki seuraavaks yli puol vuotta sivussa. Ja sit jos salgado loukkaantuu uudestaan, mikä on melko todennäköstä, ni mitäs sitte? Ei oikein löydy toista oikeeta puolustajaa ellei sit tammikuussa hankita.

Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #58 : 24.09.2006, 14.46.45 »
Ja vielä pelistä sen verran että alkaa kuulostaa aika huolestuttavalta jos Realista puhuttaessa tulee esiin hirveen puolusutus voittonen peli ja että peruuteltiin vaan lähes koko toinen puoliaika. Ei sitä Realia jota se on ennen ollut. En tietenkään sano että voitto ei olisi tärkeää, mutta perinteet huomioon ottaen niiden olis parempi alkaa tulla vähän kauniimmalla pelillä.
Tavallaan samaa mieltä mutta onko se kiinni pelaajista vai valmentajasta. Tietenkin Capellolla on omansa pelissä koska on aika puolustusvoittoinen miehitys mutta turha tuolla materiaalilla on mitään taikashowta odottaa. Jos nyt Robinho vielä saataisiin Cassanon tilalle niin silloin saataisiin paras tehokkuus esiin.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 4: Real Betis(10) - Real Madrid(4) 23.9 klo 23
« Vastaus #59 : 24.09.2006, 17.56.33 »
Tällästä peliä saadaan luultavasti katella niin kauan kuin Capello täällä on.
Räpmies