Mutta sinäänsä taas, jos nyt kerta Schuster jatkaa ja miksi ei jatkaisi, tulevaisuus näyttää valoisalta. Diarralla ilmeisesti jäätävät suhteet koutsin kanssa, joten tuskin pelaajallekaan on hyväksi, jos kyrsii nähdä valmentajaa ympäri vuotta. Siinä mielessä, Essien ehdottomasti tänne ja Diarra muualle. Jos kerta Inter kaverin haluaa, uskon että sen päälle 20miljoonaa voidaan Malilaisesta saada.
Se, mitä STRIKER sanoi, että aletaan ostelemaan näitä maailman parhaimpia joka pelipaikalle, itse jotenki luin tämän niin, että siellä pelätään Madridissa aloitettavan taas tämän galactico meiningin tai vastaavan. Tämä siis oma näkemykseni tuosta. Essienissä vaan on se ero, että kaveri ei ole millään lailla maailmalla mikään superstara tai muutenkaan mikään medioissapyörijä, kaveri vaan yksinkertaisesti on ihan vitun kova pelaamaan jalkapalloa.
Itse olen myös ollut tyytyväinen Diarraan, syksyllä oli Ikerin kanssa joukkueen tärkeimpiä pelaajia. ACN:n jälkeen taso hieman hiipunut kuin peliaikakin. Mutta kun ottaa kaikki asiat mukaan, niin kyllä itse mieluummin päästäisin kaverin jonnekin missä sitten voi olla "onnellinen", jos kerta HUHUJEN mukaan kaikki ei ole niin hyvin Madridissa.
Essien saattaisi ihan hyvin lähteä Chelseasta ja jos kaveri on mahdollista hankkia, niin totta vitussa.