No mitä nyt olen itse tämän kauden matseja katellut niin kyllä se RvN paljon muutakin kuin maaleja tekee. Mutta jos jätetään toi vertailu sivummalle. Mieluummin vaikka Ruud-Zlatan kuin Zlatan-Raul, tämä siis vain oma mielipiteeni.
Ja jos Zlatan sattuisi valkoisiin saapumaan tuolla nykyisellä hintalapulla, niin aivan varmasti odottaisin vähintään 20 maalia, piste.
Joo, on Ruud kyllä monipuolistunut aivan valtavasti Real Madridissa. Ihan eri pelaaja kuin ManU:ssa. Ja minä myös näkisin mielummin Ruud-Zlatanin kuin Raul-Zlatanin, mutta ei mennä siihen ehkä nyt... Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että jos joukkue pelaa kahdella kärjellä ja tahtoo taistella useammasta kuin yhdestä pokaalista, penkille mahtuu ja penkiltä pitäisi löytyä kolme todellista huippukärkeä, etenkin kun katsoo Raulin ja Ruudin ikää. Neljäs ja viiden sitten lupaavia nuoria, jotka ehkä mahdollisesti syrjäyttävät Ruudin tai Raulin tulevaisuudessa.
Sinällään on typerä katsella hintalappuja, koska ne on vain rahaa, eikä rahalla ole jalkapallojoukkueelle mitään väliä, jos sitä vain on riittävästi eikä konkurssi uhkaa. Siinä mielessä minulle ei ole mitään väliä, vaikka Real Madrid maksaisi ylihintaa pelaajista, kunhan se saa aina haluamansa. Pelaajien taso nimittäin tippuu paljon nopeammin kuin hinta, joten mielestäni pelaajahankinnoissa ei kannata säästää.
Riittäisi 20 maalisyöttöä Zlatanilta? Tai 10+10 tehot?