Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 6  (Luettu 380929 kertaa)

0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.

Raul # 7

• El Capitan
Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 6
« Vastaus #900 : 24.04.2008, 15.41.06 »
Taas aivan turhaa huttua, mutta jälleen on Crisu sanonut että tahtoo joskus pelata Espanjassa ja tämäkös on saanut sitten tietysti Marcalta palsta tilaa...
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1115944.html

Rootface

« Vastaus #901 : 24.04.2008, 16.43.47 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=670959

Nonni, Sysseä kiinnostaa siis myös Ibra  :peukku_ylos:  :peukku_alas:
Ilman muuta Zlatan Valkoisiin!!!  :peukku_ylos:
Ihan Päällikkö!!

Haha, jotenki odotin tätä  ;D
Ai mitä?  ;)

p.s onko tuo "haha" Simpsoneista Nelsonin "hahaa"?  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.04.2008, 16.50.43 kirjoittanut Rootface »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

manager

« Vastaus #902 : 24.04.2008, 20.48.06 »
Pitää itsekkin vielä kommentoida tätä Ramos-jupakkaa. Itse en henkilökohtaisesti usko että Ramos lähtisi lähitulevaisuudessa minnekkään Real Madridista. Jos Ramos lähtee niin olen todella pettynyt sillä olen pitänyt Ramosia pelaajana joka pelaa koko loppu-uran Real Madridissa ja jos hän lähtisi tulisi Realille iso aukko puolustukseen sillä Ramos on todella monipuolinen pelaaja.

Rootface

« Vastaus #903 : 25.04.2008, 08.08.39 »
Pitää itsekkin vielä kommentoida tätä Ramos-jupakkaa. Itse en henkilökohtaisesti usko että Ramos lähtisi lähitulevaisuudessa minnekkään Real Madridista. Jos Ramos lähtee niin olen todella pettynyt sillä olen pitänyt Ramosia pelaajana joka pelaa koko loppu-uran Real Madridissa ja jos hän lähtisi tulisi Realille iso aukko puolustukseen sillä Ramos on todella monipuolinen pelaaja.
Sama. En jaksa uskoa, että Calderon & kumpp. päästävät joukkueen ehkä yhtä lahjakkainta pelaajaa pois tässä vaiheessa uraa. Netissä liikkuu niiiiiiiiiiiiiin monia huhuja niin Realista ulos kuin sisään tulevista pelaajista, joten eiköhän tämä Ramos-huhu ole taas niitä, jotka voi huoletta laittaa "ohi-sektoriin" ja unohtaa koko jutun.
Luulen, että nro #4 pelaa vielä pitkään Valkoisissa ja ensi kaudella jopa topparina.  ;)

e. tämäkin pisti silmään näin aamusta: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=89525
Tohdinko laittaa peukkua tähän kohtaan... no ilman muuta!! Zlatan  :peukku_ylos:   ;)
« Viimeksi muokattu: 25.04.2008, 08.11.44 kirjoittanut Rootface »

Arakorn

« Vastaus #904 : 25.04.2008, 15.00.45 »
Ibra vastaan 50M ja Diarra?

Aivan liikaa sanon minä. Diarra on ainakin 20M, ja Ibra ei ole mikään 70M:n Zidane!

Rootface

« Vastaus #905 : 25.04.2008, 15.02.29 »
Jatkoon!!  ;D

Arakorn

« Vastaus #906 : 25.04.2008, 15.33.08 »
Sitten on kyllä pakko myydä van Nistelrooy.

Kenttis

« Vastaus #907 : 25.04.2008, 16.15.20 »

samaa mieltä

Rootface

« Vastaus #908 : 25.04.2008, 16.29.36 »

samaa mieltä
No eikös se Heppa ollut vasta halukas iskemään verkkoja tötteröllä saapasmaassa ts. A.C Milaniin.

Robben

« Vastaus #909 : 25.04.2008, 16.33.48 »
No ei helvetissä hevonen lähde turisti Zlatanin tieltä. Zlatan ei pelaa ikinä hyvin tärkeissä otteluissa.

Arakorn

« Vastaus #910 : 25.04.2008, 16.59.58 »
No ei helvetissä hevonen lähde turisti Zlatanin tieltä. Zlatan ei pelaa ikinä hyvin tärkeissä otteluissa.
Sama. Mutta jos se Zaatana on ihan pakko ostaa niin kyllä Ruudin pitää lähteä. Sillä Raúl, Zlatan, Ruud, Robinho sekä Robben eivät mahdu samaan joukkueeseen millään. Paitsi tietenkin jos Robben (ja Ruud) ovat loukkaantuneina...

mikko29

« Vastaus #911 : 25.04.2008, 17.06.41 »
Sillä Raúl, Zlatan, Ruud, Robinho sekä Robben eivät mahdu samaan joukkueeseen millään.
Miksi siis olet heittämässä tuon joukon parasta maalintekijää pois?
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

La bestia

« Vastaus #912 : 25.04.2008, 17.17.16 »
Oisko vaikka eniten ikää??? Vai kenetkö meinasit??
Se on  enemmän kuin peli!

Arakorn

« Vastaus #913 : 25.04.2008, 17.59.38 »
Sillä Raúl, Zlatan, Ruud, Robinho sekä Robben eivät mahdu samaan joukkueeseen millään.
Miksi siis olet heittämässä tuon joukon parasta maalintekijää pois?
Ketä tarkoitat? Ruudia? Sanon vain että kannattaa mieluummin olla ostamatta Zlatania ollenkaan!

STRIKER

« Vastaus #914 : 25.04.2008, 18.39.38 »
No jos Saviola ja Soldado lähtevät, niin kyllä Zlatan voi tulla, ilman että Ruud lähtisi. On se hyvä olla joku hyökkääjä vaihdossakin, jos joku loukkaantuu.  ::)
« Viimeksi muokattu: 25.04.2008, 20.54.28 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

mikko29

« Vastaus #915 : 25.04.2008, 19.11.18 »
No joo oma pointtini oli, että Ruud-->Zlatan olisi aika järjetön diili. Jos noin halutaan niin kyllä korvaajan pitää olla kovempi maalisieppo.

peikko

• Valitut
« Vastaus #916 : 25.04.2008, 19.20.42 »
Sama. Mutta jos se Zaatana on ihan pakko ostaa niin kyllä Ruudin pitää lähteä. Sillä Raúl, Zlatan, Ruud, Robinho sekä Robben eivät mahdu samaan joukkueeseen millään. Paitsi tietenkin jos Robben (ja Ruud) ovat loukkaantuneina...

Miksi ihmeessä Ruudin pitäisi lähteä? On se hullua ja paskaa, jos ei muka nuo viisi mahtuisi samaan joukkueeseen :D totta hitossa mahtuvat ja nimenomaan tuollainen kokoonpano pitäisi ollakin, tai kyllä tuo vielä yhtä kovaa laituria kaipaa.

Ja lienee päivänselvää, että mielummin Zlatan kun Ruud, jos tänä päivänä pitäisi valita...
« Viimeksi muokattu: 25.04.2008, 19.24.07 kirjoittanut peikko »

peikko

• Valitut
« Vastaus #917 : 25.04.2008, 19.31.28 »
No joo oma pointtini oli, että Ruud-->Zlatan olisi aika järjetön diili. Jos noin halutaan niin kyllä korvaajan pitää olla kovempi maalisieppo.

Kärjiltä kaivataan muutakin kuin maalintekoa. Etenkin kun joukkueessa on ikuisen (lue: järjettömän) kausikortin avaukseen saanut Raul, toisen kärjen pitää olla pelaava eikä mikään Ruudmainen viimeistelijä, jonka peli on tosin monipuolistunut valtavasti Real Madridissa. Ihan kivasti tuo on toki toiminut, kun toinen mestaruus jo tulossa Ruud-Raul parilla, mutta silti: mielestäni edes toisen kärjen pitää olla pelaava, jos pelataan kahdella kärjellä. Zlatan olisi jo siinä mielessä loistava hankinta ja olisi muutenkin loistava, onhan hän yksi maailman parhaista kärjistä - jos siis myönnetään se, että kärjen tehtäviin kuuluu paljon muutakin kuin maalisieppoilu. Toki pelkät maalit riittävät joissakin tapauksissa, mutta silloin sen pitää sopia kokonaisuuteen.

mikko29

« Vastaus #918 : 25.04.2008, 20.13.30 »
No mitä nyt olen itse tämän kauden matseja katellut niin kyllä se RvN paljon muutakin kuin maaleja tekee. Mutta jos jätetään toi vertailu sivummalle. Mieluummin vaikka Ruud-Zlatan kuin Zlatan-Raul, tämä siis vain oma mielipiteeni.

Ja jos Zlatan sattuisi valkoisiin saapumaan tuolla nykyisellä hintalapulla, niin aivan varmasti odottaisin vähintään 20 maalia, piste.

peikko

• Valitut
« Vastaus #919 : 25.04.2008, 21.39.50 »
No mitä nyt olen itse tämän kauden matseja katellut niin kyllä se RvN paljon muutakin kuin maaleja tekee. Mutta jos jätetään toi vertailu sivummalle. Mieluummin vaikka Ruud-Zlatan kuin Zlatan-Raul, tämä siis vain oma mielipiteeni.

Ja jos Zlatan sattuisi valkoisiin saapumaan tuolla nykyisellä hintalapulla, niin aivan varmasti odottaisin vähintään 20 maalia, piste.

Joo, on Ruud kyllä monipuolistunut aivan valtavasti Real Madridissa. Ihan eri pelaaja kuin ManU:ssa. Ja minä myös näkisin mielummin Ruud-Zlatanin kuin Raul-Zlatanin, mutta ei mennä siihen ehkä nyt... Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että jos joukkue pelaa kahdella kärjellä ja tahtoo taistella useammasta kuin yhdestä pokaalista, penkille mahtuu ja penkiltä pitäisi löytyä kolme todellista huippukärkeä, etenkin kun katsoo Raulin ja Ruudin ikää. Neljäs ja viiden sitten lupaavia nuoria, jotka ehkä mahdollisesti syrjäyttävät Ruudin tai Raulin tulevaisuudessa.

Sinällään on typerä katsella hintalappuja, koska ne on vain rahaa, eikä rahalla ole jalkapallojoukkueelle mitään väliä, jos sitä vain on riittävästi eikä konkurssi uhkaa. Siinä mielessä minulle ei ole mitään väliä, vaikka Real Madrid maksaisi ylihintaa pelaajista, kunhan se saa aina haluamansa. Pelaajien taso nimittäin tippuu paljon nopeammin kuin hinta, joten mielestäni pelaajahankinnoissa ei kannata säästää.

Riittäisi 20 maalisyöttöä Zlatanilta? Tai 10+10 tehot?