Aika puun takaa tuli, mutta uutisten mukaan Real Madrid ja Malmö olisivat päässeet sopuun Markus Halstin siirrosta. Uskomattomaksi tämän asian ei tee Markuksen siirto, koska kyllähän hänen tasonsa riittää mihin joukkueeseen tahansa, vaan se, että Markus vasta eilen siirtyi Malmöön riveihin Gaissista 1M euron summalla. Gaissiin Markus siirtyi viime kauden päätteeksi HJK:sta ilmaiseksi. Huhut kertovat, että Real Madrid maksaisi Malmölle 10M €uroa. Aika nopeaa urakehitystä Markukselta!
Niin, ja se kerrottakoon vielä teille, että Real Madrid lähestyi tänään minua. Kysyivät, josko suostuisin Real Madridin Suomen skoutiksi. Palkka on hyvä ja itse saan päättää työaikani, -tahtini ja toimenkuvani. Taidanpa ottaa tarjouksen vastaan.
Edit: kuuleman mukaan Juhana on myymässä tätä sivustoa F.C. Barcelona Fan Club Finland ry:lle (
http://www.a1netti.com/raine.kinnunen/index.html). Heidän oma sivustonsa on niin buginen, että kaipaavat parempaa, ja kun kerta Juhanaa ei kiinnosta näiden sivujen päivittäminen, on hän päättänyt kaupata nämä sivut. Siirtosummaa ei kuulemma julkisteta.
Edit2: Koko Real Madridin ykkösjoukkue on kuulemma kuollut. Barcelona-paitainen itsemurhapommittaja hyökkäysi Ciudadille ja räjäytti koko paikan. Tämä on tosiaan vasta ensitietoa alueelta, mutta kuulemma koko paikka kilometrin säteeltä olisi muuttunut kraateriksi. Että näin.
edit3: Aleksander "maailman isoin suu" Stubbista suomen ulkoministeri

edit4: OLEN STRIKERIN ISOVELI !
edit5: Real Madrid on kuulemma Iiro Aallon perässä. Iiroa ei aluksi siirtyminen kiinnostanut, mutta kun Real Madrid kertoi solariumeista, alkoi rankkarispesialisti siirtyminen kiinnostamaan. Niinpä Iiro todennäköisesti siirtyy ja palkkakin pysyy pienenä, kunhan Iiro saa solariuminsa. Tosin korostan, että tämä on vain huhu.