Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 6  (Luettu 359785 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Arakorn

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 6
« Vastaus #700 : 30.03.2008, 13.46.10 »
Tarkoitat kait Sevillaan?  ;D
Taidan tarkoittaa. :P

Rootface

« Vastaus #701 : 31.03.2008, 20.29.37 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Rootface

« Vastaus #702 : 01.04.2008, 06.31.43 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=642248
Otatuostakin sekoilusta sitten selvää..
Ts. kaverit lyödään rahoiksi, ovat pelanneet hyvin = iso siirtokorvaus.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

« Vastaus #703 : 01.04.2008, 11.20.27 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=642248
Erittäin hieno asia! Huhu vaikuttaa myös todelta jos se tulee pelaajien agentilta.

Raulisti

« Vastaus #704 : 01.04.2008, 14.27.56 »
Lainaus
Kaka haluaa siirtyä Real Madridiin

31.3.2008, 19:47

Italialaisen AC Milanin keskikenttäpelaaja Kaka kertoi olevansa halukas siirtymään espanjalaisen Real Madridin miehistöön. Lehtitietojen mukaan madridilaisseura yrittää hankkia hänet jo kesällä.

- Tiedän, että Real Madrid on kiinnostunut minusta, Kaka sanoi Skysports.com-julkaisun mukaan.

- Jos siirtyisin, olisin hyvin onnellinen. On kiva tietää, että tärkeät seurat tarkkailevat tekemääni työtä. Mahdollisuus pelata Real Madridissa saa minut hyvin ylpeäksi, vaikka tällä hetkellä olen sitoutunut AC Milaniin.

Lehti arvelee, että Kakan halun siirtyä johtunee nykyisen seuransa huonosta sarjamenestyksestä.

Siinä loisto uutinen :peukku_ylos:
32

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #705 : 01.04.2008, 14.49.52 »
Mistäs tuo uutinen peräisin?? vai onko Raulistin oma aprillipila... itse en ainakaan skysportsin sivuilta vastaavaa uutista löydä
« Viimeksi muokattu: 01.04.2008, 14.52.51 kirjoittanut Raul # 7 »

Arakorn

« Vastaus #706 : 01.04.2008, 14.53.18 »
Niin, taidan ottaa päivän tauon fudiksesta. Tosin pitää sitten illalla palata katsomaan kun Roma kyykyttää inhottavia Manchesteriläisiä.

Kakahan sanoi vain vähän aikaa sitten että haluaa jatkaa Milanissa...

el Blanco

« Vastaus #707 : 01.04.2008, 14.55.52 »
Jaahas, nyt sitten ovat tuomassa Drogbaa hyökkäykseen ja uusi puolustaja olisi Rio Ferdinand. AS:n mukaan Drogan ennakkosopimus todella lähellä, ellei ole jo sitten tehty piilossa medialta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #708 : 01.04.2008, 14.59.27 »
Jaahas, nyt sitten ovat tuomassa Drogbaa hyökkäykseen ja uusi puolustaja olisi Rio Ferdinand. AS:n mukaan Drogan ennakkosopimus todella lähellä, ellei ole jo sitten tehty piilossa medialta.
Ei taida mennä läpi   ;)
i Hala Madrid !

el Blanco

« Vastaus #709 : 01.04.2008, 15.04.57 »
Ei taida mennä läpi   ;)

Hahah, joo mutta tästä päivästä pitää ottaa kaikki irti. ;D

SSolari

« Vastaus #710 : 01.04.2008, 15.24.05 »
Tällä kertaa luotettavasta lähteestä eikä aprillipila.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11827_3354088,00.html

:peukku_ylos:

STRIKER

« Vastaus #711 : 01.04.2008, 15.27.40 »
Atletico on tehnyt Raulista tarjouksen ja Raul on kommentoinut näin:
Lainaus

"Vihdoin. Olen kauan odottanut, että rakkaat patjantekijät haluavat minut riveihinsä. Sydämeni on rojiblanco ja siitä päivästä lähtien kun siirryin tähän fasistiseen seuraan, olen aina halunnut palata takaisin rakkaaseen Atletico Madridiin. Nyt unelmastani tulee totta. Pelaan jo sunnuntaina Almeriaa vastaan."
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

peikko

• Valitut
« Vastaus #712 : 01.04.2008, 15.48.53 »
Aika puun takaa tuli, mutta uutisten mukaan Real Madrid ja Malmö olisivat päässeet sopuun Markus Halstin siirrosta. Uskomattomaksi tämän asian ei tee Markuksen siirto, koska kyllähän hänen tasonsa riittää mihin joukkueeseen tahansa, vaan se, että Markus vasta eilen siirtyi Malmöön riveihin Gaissista 1M euron summalla. Gaissiin Markus siirtyi viime kauden päätteeksi HJK:sta ilmaiseksi. Huhut kertovat, että Real Madrid maksaisi Malmölle 10M €uroa. Aika nopeaa urakehitystä Markukselta!

Niin, ja se kerrottakoon vielä teille, että Real Madrid lähestyi tänään minua. Kysyivät, josko suostuisin Real Madridin Suomen skoutiksi. Palkka on hyvä ja itse saan päättää työaikani, -tahtini ja toimenkuvani. Taidanpa ottaa tarjouksen vastaan.

Edit: kuuleman mukaan Juhana on myymässä tätä sivustoa F.C. Barcelona Fan Club Finland ry:lle (http://www.a1netti.com/raine.kinnunen/index.html). Heidän oma sivustonsa on niin buginen, että kaipaavat parempaa, ja kun kerta Juhanaa ei kiinnosta näiden sivujen päivittäminen, on hän päättänyt kaupata nämä sivut. Siirtosummaa ei kuulemma julkisteta.

Edit2: Koko Real Madridin ykkösjoukkue on kuulemma kuollut. Barcelona-paitainen itsemurhapommittaja hyökkäysi Ciudadille ja räjäytti koko paikan. Tämä on tosiaan vasta ensitietoa alueelta, mutta kuulemma koko paikka kilometrin säteeltä olisi muuttunut kraateriksi. Että näin.

edit3: Aleksander "maailman isoin suu" Stubbista suomen ulkoministeri  :D :keskari: ::)

edit4: OLEN STRIKERIN ISOVELI !

edit5: Real Madrid on kuulemma Iiro Aallon perässä. Iiroa ei aluksi siirtyminen kiinnostanut, mutta kun Real Madrid kertoi solariumeista, alkoi rankkarispesialisti siirtyminen kiinnostamaan. Niinpä Iiro todennäköisesti siirtyy ja palkkakin pysyy pienenä, kunhan Iiro saa solariuminsa. Tosin korostan, että tämä on vain huhu.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2008, 16.01.47 kirjoittanut peikko »

STRIKER

« Vastaus #713 : 01.04.2008, 15.54.48 »
Niin, ja se kerrottakoon vielä teille, että Real Madrid lähestyi tänään minua. Kysyivät, josko suostuisin Real Madridin Suomen skoutiksi. Palkka on hyvä ja itse saan päättää työaikani, -tahtini ja toimenkuvani. Taidanpa ottaa tarjouksen vastaan.
Voin pelata oikeaa pakkia. Make ja Ramos hoitakoon keskustan ja Marcelo vipeltää vasemmalla. Tuskinpa siellä kentällä sitten muita tarvitaankaan, tai no ehkä Jussi Aallon voisi hankkia kärkeen. Kuulemma hän on ollut myös Real Madridin kohteena, Raulin siirtyessä naapuriin.

peikko

• Valitut
« Vastaus #714 : 01.04.2008, 15.58.17 »
Voin pelata oikeaa pakkia. Make ja Ramos hoitakoon keskustan ja Marcelo vipeltää vasemmalla. Tuskinpa siellä kentällä sitten muita tarvitaankaan, tai no ehkä Jussi Aallon voisi hankkia kärkeen. Kuulemma hän on ollut myös Real Madridin kohteena, Raulin siirtyessä naapuriin.

Kai tajuat, ettei minusta valmentajaa tehdä vaan Suomen skoutti? Jussi Aallosta toki olen jo informoinut heitä, ja kuulemma valmistelevat siirtoa. Jaro ei ole halukas myymään, joten siirto ilmeisesti hiukan viivästyy, kun Calderon käy pankin ja kaupungin puheilla. Aikovat kuulemma myydä Bernabeulta kulmalipun kaupungin museolle. Siirtosummaa ei julkisteta.

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #715 : 01.04.2008, 16.26.16 »
http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=642746

juupa juu... tällästä tänään.
¡Hala Madrid!

Raulisti

« Vastaus #716 : 01.04.2008, 16.27.54 »
Lainaus
Crystal Palacesta Ipswich Townissa lainassa oleva Suomen maajoukkue tähti Shefki Kuqi on liitetty Espanjan suurjoukkue Real Madridiin.

- Hän on loistava viimeistelijä jo nuoresta iästään huolimatta, kertoi Predrag Mijatović.

Kuqin siirto näyttää kuitenkin epätodennäköiseltä, koska on ilmoittanut, että ei suostu siirtymään pieniin kyläseuroihin, vaan haluaa pelata ylemmällä tasolla.
32

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #717 : 01.04.2008, 16.30.51 »
Täällä ois maailmanluokan pelinrakentaja tarjolla.
¡Hala Madrid!

STRIKER

« Vastaus #718 : 01.04.2008, 16.33.31 »
Kai tajuat, ettei minusta valmentajaa tehdä vaan Suomen skoutti? Aikovat kuulemma myydä Bernabeulta kulmalipun kaupungin museolle. Siirtosummaa ei julkisteta.
Eli oot ihan turha jätkä, jos et edes minua saa sinne pelaamaan.  :peukku_alas:
Niin ja ketäs kiinnostaa kulmalipun siirtosumma?

el Blanco

« Vastaus #719 : 01.04.2008, 16.43.37 »
Siis nyt kyllä kiehuu ja pahasti! Calderón on ilmoittanut, että on päässyt sopuun liiton kanssa ja yhdessä tuumaten koko Espanjan liiga muuttuu jenkkityyppiseksi sarjaksi: suljettu sarja ja seurojen nimet muutetaan vetävämpään muotoon. Myös stadionit nimetään uudelleen ja Santiago Bernabéusta tulee Pepsi Arena. Ainakin seuraavien seurojen uudet nimet ovat selvillä:

Madrid Vikings, Madrid Bears, Valencia Bats, Bilbao Athletics, Valladolid Lions, Sevilla Kings, Getafe Bluejackets.

Lisäksi liigaan tulee pudotuspelit ja uusi pokaali jäljittelee Stanley Cupia ja NBA-pystiä ollen näiden sekasikiö. Liigan voittanutta kutsutaan jenkkityyliin maailmanmestariksi. Myös pelisääntöj muutetaan, sillä rangaistuspotku onkin rangaistuskuljetus ja mukaan tulevat myös jäähyt ja tekniset aikalisät.