edit: Se siitä, kustaan junnuja silmiin. Omat ei kelpaa Sysselle
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=747680
En jaksanut lukea juttua loppuun saakka, mutta luulen että kyse on samasta jonka luin eilen Marcasta. Ensiksi pieni huomautus. Eikös De la Red, Granero ja Javi Garcia ole omia junnuja?

Toisekseen tämä on minusta hyvä juttu. Näin Castillan uusi valmentaja pystyy arvioimaan pelaajansa heti. Tämä kertoo minusta eniten siitä, että ensi kaudella nousua Segundaan lähes vaaditaan.
Itselläni on vahva tunne, että Parejo palloilee kesän Real Madridin kanssa ennekuin siirtyy Getafeen lainalle tai psysyvästi(osto-optio, vrt. Granero). Tälläistä muistan itse lukeneeni.
Minusta tuo juttu liittyy vahvasti näihin Sportin paskapuheisiin. Tämä särähti varsinkin korvassa(tätä ei minusta ollut Marcan jutussa, en ole kylläkään varma):
"While Madrid persevere in their pursuit of Cristiano Ronaldo, the B team and its' best players are being ignored and that could cause unrest within the club during the campaign.". Vielä lisäisin, että pitää olla realisti. Viime kauden Castillan joukkueessa ei ole ainuttakaan(pois luettuna Parejo) joka kolkuttelisi Real Madridin ykkösjoukkueen portteja. José Callojon oli varmasti se potentiaalisin, mutta ei hänenkään taso riittäisi lähellekään esim. Soldadoa tai Higuainia. Parejon ongelmana on De la Red, joka pelaa samaa pelipaikkaa. De la Redillä on kaksi(?) kautta Segundaa ja yksi½ Primeraa(Getafen ja Real Madridin kanssa) vyötäsillään, Parejolla vain yksi Segunda B kausi. Sitten vielä ihmettelisin, että miten C. Ronaldon hankinta vaikuttaisi Castillan pelajiin?.
Itse pidän Real Madridin nykyisestä pelaajapoliikasta, varsinkin omien junnujen kohtelusta. Toki vasta ensi kaudella saamme tietää otettiinko Granero, De la Red ja Javi Garcia vahvistamaan joukkuetta vai lyötiinkö heidät rahoiksi.