Kirjoittaja Aihe: Real Madrid-Racing Santander  (Luettu 15433 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Real Madrid-Racing Santander
« Vastaus #60 : 01.12.2007, 23.16.44 »
Mun puolesta D(i)arra sais lähteä.. :peukku_alas:
Tähän täysin eri. Ei Diarra ole mikään Xavi, mutta hoitaa puolustuksen todella hyvin. Ei kaikkien pelaajien tarvitse olla pelintekijöitä. Minusta riittää, että keskikentällä on Sneijder ja Guti tai jokin toinen. Vieläkin kiroan De la Redin myyntiä..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Davor Suker

• Guti
« Vastaus #61 : 01.12.2007, 23.17.53 »
Jos nyt vielä jatketaan OT, niin miten kova Real olisi ???, jos Portugalin avauksen pelaaja istuisi penkillä?
Campeones de la liga 2007

Arakorn

« Vastaus #62 : 01.12.2007, 23.18.07 »
Ai, no, Kallioonhan siinä sitten viitattiin. Mutta mielestäni Sveitsin ja Itävallan jalkapallo ovat ihan samoja, molemmat ovat aika alhaalla rankingissa koska eivät karsinneet omiin kisoihinsa. ;)

STRIKER

« Vastaus #63 : 01.12.2007, 23.44.49 »
Markus Heikkinen..  ;D Uskomatonta, että kyseinen kaveri on huono!  ;D
Seurataan sitä lajia ja arvostellaan sitten, jookos?  ::)
Ai niin, Jee! Voitettiin!
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #64 : 02.12.2007, 04.26.34 »
Olin kattomas matsia paikanpäällä. Laitan kuvia kun joskus pääsen kotia. Raul  :sydän:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

peikko

• Valitut
« Vastaus #65 : 02.12.2007, 10.21.20 »

Sama. Tietysti voi olla niin, että suomen maajoukkue on uskomattoman huono, mutta siitähän ei mihinkään pääse, että Heikkinen oli suomen maajoukkueen yksi parhaimmista pelaajista menneissä karsinnoissa.

Ja Diarra on hemmetin tärkeä pelaaja Madridille, kunhan vain saisi itsensä kuntoon. Kivoja nämä fantasiat, että joukkueessa pelaisi 11 kahden suunnan pelaajaa, mutta se nyt vaan vaatisi aika isoa remonttia, jos haluttaisiin puolustus pitää edes jonkinlaisessa kuosissa.

manager

« Vastaus #66 : 02.12.2007, 11.10.09 »
Toivottavasti puolustus nyt ei ala vuotamaan samalla tavalla kun Florentinon aikana jolloin joukkueesta myytiin kaikki hyvät puolustavat keskikenttäpelaajat (Cambiasso,Makelele)pois...ainakin ensimmäisestä olisi vieläkin hyötyä Madridissa...Kunhan Diarra saa taas pelinsä kuntoon on hän jälleen Europaan parhaimpia keskikenttäpelaajia :peukku_ylos:

Arakorn

« Vastaus #67 : 02.12.2007, 15.48.28 »
Tässä olisi video ainakin Raúlin VP-maalista, toivottavasti tulee muistakin...
http://youtube.com/watch?v=eeq3QyetsAg

Heinämies

• Calma
« Vastaus #68 : 02.12.2007, 16.43.27 »
Tässä olisi video ainakin Raúlin VP-maalista, toivottavasti tulee muistakin...
http://youtube.com/watch?v=eeq3QyetsAg

Footytube.comista löytyy kaikki maalit.
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Duet

« Vastaus #69 : 02.12.2007, 16.54.41 »
Aikas komeaa Raúlilta.  :peukku_ylos:

Rootface

« Vastaus #70 : 03.12.2007, 07.58.49 »

Sama. Tietysti voi olla niin, että suomen maajoukkue on uskomattoman huono, mutta siitähän ei mihinkään pääse, että Heikkinen oli suomen maajoukkueen yksi parhaimmista pelaajista menneissä karsinnoissa.

Ja Diarra on hemmetin tärkeä pelaaja Madridille, kunhan vain saisi itsensä kuntoon. Kivoja nämä fantasiat, että joukkueessa pelaisi 11 kahden suunnan pelaajaa, mutta se nyt vaan vaatisi aika isoa remonttia, jos haluttaisiin puolustus pitää edes jonkinlaisessa kuosissa.

Nooh, makunsa kullakin. Olen erimieltä Heikkisen ja Diarran hyvyydestä, mutta jokaisella on kai oikeus mielipiteeseensä pelaajista.   ;D
p.s ja lajia on tullut seurattua..  ;)
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Robben

« Vastaus #71 : 03.12.2007, 15.58.55 »
Onhan Diarra tärkeä pelaaja, nyt vielä kun Schuster saisi miehestä enemmäb irti, samalla tavalla kuin Raúlista, Gutista ja Robinhosta. Kun pelataan hyökkäävää jalkapalloa, niin pivoten tärkeys korostuu. Diarra autteli myös hyölläystä lauantaina tavallista enemmän. Diarra-Baptista oli myös piristävä kokemus keskikentällä.

STRIKER

« Vastaus #72 : 03.12.2007, 16.01.07 »
p.s ja lajia on tullut seurattua..  ;)
No joo tämän kyllä uskon. Mutta mielestäni tuo ei enää ole mielipidekysymys.  ;)
Heikkinen on sekä Suomen maajoukkueessa, että Rapid Wienissä avainpelaajia ja erittäin tärkeä pelaaja kentällä. Diarran Mali- peleistä minulla ei ole tietoa, mutta Madridissa hänen asemansa on korvaamaton ja sen takia, olisikin hyvä saada hänelle paremmin sopiva paikkaaja kuin Gago. De la Redin siirtoa itsekin olen harmitellut, kuten myös ainakin Magico Madrid. En taaskaan muista minkälainen se sopimus Getafen kanssa on, mutta jos mahdollista ja jos De la Red sopisi korvaajaksi Diarralle, niin oma poika takaisin Madridiin!  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 03.12.2007, 19.41.44 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pähkinä

« Vastaus #73 : 03.12.2007, 19.36.13 »
Joo ite kans ottaisin avosylin De La Redin takas

manager

« Vastaus #74 : 03.12.2007, 20.09.35 »
Olen itsekkin samaa mieltä että Realin pitäisi käyttää osto-optiotaan ja tuoda de la Red takaisin...Mutta jos yhtään Calderonin ja Mijatovicin pelaajapolitiikkaa tunnen he heittävät kaikki lupaavat nuoret omat kasvatit yli laidan ja tuovat kalliitta ulkomaalaisia vahvistuksia vaikka tarjolla olisi nuoria lupaavia OMIA KASVATTEJA ja ESPANJALAISIA >:(

peikko

• Valitut
« Vastaus #75 : 03.12.2007, 21.35.50 »
Minä en kyllä näe De la Redin takaisin ostamisessa kauheasti mitään järkeä. Ainakaan siis jos Diarran varamieheksi ostettaisiin. Hienoahan se toki olisi, jos penkki olisi täynnä omia junnuja, mutta kun kyse on jalkapallosta, pelaajalla itsellään on myös sanottavaa siihen, missä hän pelaa. De la Redin lähtö Real Madridista johtui varmaankin peliajan puutteesta, eikä peliaikaa voida tulevaisuudessa luvata sen enempää. Diarra on vain niin paljon parempi, ja mikä pahinta, Diarra on edelleen jalkapalloilijaksi varsin nuori. De la Red ei siis tulisi saamaan riittävästi peliaikaa kehittyäkseen, eikä hänellä olisi realistisia mahdollisuuksia ohittaa Diarraa - ei voida valheellisia lupauksia antaa.

Parempi olisi, jos löydettäisiin joku kaiken kokenut ja nähnyt kehäkettu, tyyliin Emerson, joka voisi opastaa nuorempiaan ja johon voisi luottaa tiukoissa tilanteissa. Ja sitten, kun Diarra vanhenee riittävästi, voisi De la Redin tuoda takaisin/toivoa että omasta takaa löytyy kova junnu, jolloin tilanne olisi samanlainen kuin Chelsealla Makelelen ja Mikelin kanssa. De la Red on liian hyvä pelkäksi varamieheksi, mutta tällä hetkellä liian huono Diarran korvaajaksi/kilpailijaksi.