Kirjoittaja Aihe: Ketä et haluaisi ikinä nähdä Valkoisessa talossa?  (Luettu 15408 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Robben

Re: Ketä et haluaisi ikinä nähdä Valkoisessa talossa?
« Vastaus #60 : 18.03.2008, 15.00.42 »
Nokitan mm. Beckhamilla ja Litmasella, kun olin taluttamassa Suomi-Englanti otteluun kentälle.

No Litin nyt on tavannut jokainen.  8) Hieno mies.  :peukku_ylos:

Arakorn

« Vastaus #61 : 18.03.2008, 16.43.34 »
Jaa, olen pelannut mm. Joonas Kolkan kanssa (samassa joukkueessa siis). Nimmari häneltä ja parilta muulta MJ-pelaajalta löytyy...

Ai niin ja Kolkka kehui minua "Hyvä veskari"-kommentilla! :D

pälle

« Vastaus #62 : 18.03.2008, 17.11.03 »
Nokitan mm. Beckhamilla ja Litmasella, kun olin taluttamassa Suomi-Englanti otteluun kentälle.

No Litin nyt on tavannut jokainen.  8) Hieno mies.  :peukku_ylos:
Kerro toki jos olet Litin tavannut maajoukkuepaita päällä juuri ennen peliä purkkaa pureskelemassa.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

« Vastaus #63 : 18.03.2008, 17.22.29 »
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=608.0
Meidän isi vs teidän isi väännöt jatkossa tuolla, jookosta kookosta  ;) :traktori:

el Blanco

« Vastaus #64 : 18.03.2008, 17.46.07 »
Jatketaan samalla linjalla (hyvässä hengessä toki). Litti on tullut "tavattua" vuonna '95 ennen EM-karsintamatsia Kreikkaa vastaan. Faijan kanssa seurattiin Suomen bussin tuloa Stadikalle ja odotettiin, kun Jari laskeutui bussista verkkarit yllään ja antoi kohteliaasti nimmarin. Valokuvakin siinä räpsäistiin. Lisäksi suhteiden kautta olen saanut kunnian henkilökohtaisesti saada itseltään Kuninkaalta postitetun kortin Barcelonasta. Se oli syksyllä '99. Kortissa siis Litti poseeraa Barsan paita yllään Camp Noulla ja mustekynällä korttiin on Kuninkaan omalla käsialalla "'el Blancolle' 25.10.99 *Litin nimmari*".

Ja yks tuttu on vaihtanut muutaman sanan Hyypiän kanssa kerran Helsinki-Vantaalla. ;D

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #65 : 18.03.2008, 18.02.26 »
Eipä mulle oo moista päässyt tapahtumaan...

No kyllä Jarin ja Samin kanssa olen lentokentällä muutaman sanan vaihtanut, mutta ei se noihin teidän juttuihin oikein vertoja vedä.

Anyways back to topic elikkäs Etota enkä Drogbaa kyllä missään tapauksessa haluaisi Valkoisissa nähdä.

C. Ronaldon ottaisin ihan avosylin vastaan. Mies kuitenkin tekee tästä meidän kaikkien rakastamasta pelistä niin paljon värikkäämpää pienillä yksilö neppailuillaan. Ja mikäs sen parempaa kuin itse kikkakone koko valkoisessa
¡Hala Madrid!

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #66 : 18.03.2008, 18.29.59 »
Voisi jatkaa tätä Ot:tä sen verran, että ikinä en ole maailmantähtien kanssa jutellut. Etoon toki näin joskus kun olin vanhempien kanssa Mallorcassa(lla ?). En tietenkää uskaltanu mennä juttelemaan.
Teemu Pukin kanssa sitten ollu ihan hyviäkin kavereita  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Arakorn

« Vastaus #67 : 18.03.2008, 18.39.27 »
Lisäksi suhteiden kautta olen saanut kunnian henkilökohtaisesti saada itseltään Kuninkaalta postitetun kortin Barcelonasta. Se oli syksyllä '99. Kortissa siis Litti poseeraa Barsan paita yllään Camp Noulla ja mustekynällä korttiin on Kuninkaan omalla käsialalla "'el Blancolle' 25.10.99 *Litin nimmari*".
Taitaa olla ainoa kerta kun Barcelonasta postitetaan kortti "El Blancolle"...

Tai no, ehkä ne muut ovat sitten kirjepommeja.  ;D

Robben

« Vastaus #68 : 18.03.2008, 19.26.17 »
Ai niin, olenhan muuten tavannut koko Madridin joukkueen kaskikin kertaa. Ensimmäisellä kerralla satuin samaan hotelliin kun joukkue oli pelaamassa jotain ihme ottelua. Keskustelemaan en päässyt, tietenkään. Toinen sitten Barcelonan lentokentällä, El Clasicon jälkeen näin kun pelaajat nousitav omaan lentokoneeseen.

florentinoperze

« Vastaus #69 : 19.03.2008, 12.48.08 »
Itselläni oli mahdollisuus ikuistaa itseni ja takavuosien Real Madrid legenda Thomas Gravesen samaan kuvaan. Taitoniekka ei kuvassa hymyile, mutta meikäläiseltä pieni virne tanskalaisen virtuoosin suuntaan lähtee.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

STRIKER

« Vastaus #70 : 19.03.2008, 13.17.50 »
Itselläni oli mahdollisuus ikuistaa itseni ja takavuosien Real Madrid legenda Thomas Gravesen samaan kuvaan. Taitoniekka ei kuvassa hymyile, mutta meikäläiseltä pieni virne tanskalaisen virtuoosin suuntaan lähtee.
;D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

La bestia

« Vastaus #71 : 19.03.2008, 16.16.13 »
Teemu Pukin kanssa sitten ollu ihan hyviäkin kavereita  :peukku_ylos:

Melkein naapuri 3 vuotta :peukku_ylos:
Se on  enemmän kuin peli!