Eli tähän voisi pistää jonkin sortin päivityksen. Noin 13 liigapelin jälkeen, eli maajoukkuetauolla (viimeisellä, jossa kohtaavat Portugali ja Suomi), minulla on yhtä monta pistettä kuin Barcalla; 2 tasuria ja muut voittoja. Minulla kuitenkin paljon parempi maaliero. CL:ssä olen jo varmistanut jatkoonpääsyni ja Copassa voitin ensimmäisen osaottelun 3-1 vieraissa.
En ole vielä hankkinut yhtään pelaajaa paitsi Teemu Pukin ja 90-syntyneen ranskalaistopparin. Tein kuitenkin juuri 4M € tarjoukset De la Redistä ja Javi Garciasta (eli sopimuksessa on sellainen takaisinostopykälä), joten nämä saapunevat Madridiin talvella. (Silloin kuin Diarra lähtee Afrikkaan).
Calderon antoi juuri todella paljon enemmän siirtovaroja, alun perin oli vain 15M mutta nyt niitä on huikeat 67M! Tosin möin Saviolan Villarrealiin 9,25M:lla, joten osa tulee siitä. Aikeissa on myös ostaa Ribery, scouttien mukaan irtoaisi yli 50m:lla.
Muita vahvistuksia en sitten tarvitsekaan, ehkä joku toinen toppari.
Tulevaisuudessa keskikenttäni tulee muodostumaan Garciasta ja DlR:stä DM:inä, Ribery:stä ja Robbenista Wingereinä ja AMC:na Granero. Hyökkäyksessä sitten Robinho joka tällä hetkellä pelaa yleensä AMR:nä, joskus AML:nä (Robben toisella puolella).
Muuten pelaan yhdellä DM:llä (vaikeissa peleissä Diarra, "helpoissa" Gago), MC:stä (huikean alkukauden tehnyt Sneijder, kärsi sen jälkeen loukkaantumisesta), ja AMC:na Raúl. Nistelrooy kärjessä. Nuoret, eli Soldado, Drenthe ja Balboa ovat onnistuneet todella hyvin. Tosin aina 9-arvosanaisen pelin jälkeen (tai siinä pelissä!) ne saavat pitkäaikaisen loukkaantumisen, Drenthe palasi juuri kolmen kuukauden tauolta.

Mahdollisia hankintoja ovat Nasri AMC:na (tosin Sneijder pelaa siellä ja Granerokin tulee sinne) sekä Garay/Zapato topparina. Ehkä myös Sevillasta pois haluava Alves. Garay lähte kuitenkin juuri Milaniin, Diego Chelseaan. Pirlo olisi saatavilla alle 30M:llä, mutta jätin tilaisuuden käyttämättä koska halusin muodostaa kokoonpanoni ns. Home Grown-pelaajista.