Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34777 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #20 : 22.07.2008, 08.07.19 »
Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin Robinho ei lähdekään olympialaisiin vaan jää harjoittelemaan joukkueen kanssa koko pretemporadan ajaksi.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #21 : 23.07.2008, 08.28.49 »
Ei positiiviselta näytä tuo Robinhon tilanne. On kuulemma tuittuillut koko sen ajan kun on Itävallassa ollut. AS:n mukaan Robinho on todella vihoissaan siitä, että ei päässyt Pekingiin.

Eipä yllättäisi suuresti Robinhon siirtyminen Lontooseen.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #22 : 23.07.2008, 10.59.44 »
Muistaakseni jostain luin, että Robinholta olisi Madridin lääkärintarkastuksessa löytynyt jonkinlaista nivusvaivaa ja tän takia sitten estänyt matkan. Ainiin!

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P642_01.html

Eli ton mukaan Robson ois ehtiny tervehtiä juuri kisoihin.


Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #23 : 23.07.2008, 13.33.10 »
Ei positiiviselta näytä tuo Robinhon tilanne. On kuulemma tuittuillut koko sen ajan kun on Itävallassa ollut. AS:n mukaan Robinho on todella vihoissaan siitä, että ei päässyt Pekingiin.

Eipä yllättäisi suuresti Robinhon siirtyminen Lontooseen.
Ei vittu. Eipä oo montaa hyvää uutista tullut tänä kesänä Real Madridin suunnalta. Toivottavasti AS kirjottaa jälleen paskaa.. realmadrid.comin mukaan Robinho olisi loukkaantunut eilen harjoituksissa ja siksi vietti loppupäivän kuntosalilla.

Tulisko jo huomen jokin hyvä uutinen..  :-[
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #24 : 24.07.2008, 14.09.55 »
Lask- Real Madrid siis sunnuntaina ja ainoa kanava, joka ottelun on näillä näkymin televisioimassa on TW1. Itävaltalainen kanava näyttää ottelun jälkilähetyksenä klo. 21.15 alkaen. Kanava näkyy ilmaisena Astra satelliitissa.

Mágico Madrid: Tässä oli hyvä uutinen :pallo: :tuoppi:

.......................................................................

Fabio Cannavaro kuntoutuu hyvää vauhtia ja oli tehnyt jo joitain harjoitteita kentälläkin.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #25 : 24.07.2008, 17.51.01 »
Lisää hyviä uutisia liittyen televisiointiin, sillä laSexta on hankkinut oikeudet kaikkiin harjoituskauden otteluihin (pl. supercup) ja nuo ovat ilmeisesti nähtävillä myös miSexta.tv-palvelun kautta. :peukku_ylos: Tietääkö kukaan palvelun toimivuudesta Suomessa? Mitään rekisteröitymislomaketta en löytänyt ja sivuilla olleet vanhat uutispätkät tms. ainakin näkyivät ongelmitta. No, vaikkei toimisikaan, niin p2p-streamien saatavuus lienee nyt ainakin taattu.

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1149763.html
http://www.lasexta.com/programa/gira/verano/real/madrid/1031

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #26 : 25.07.2008, 01.21.02 »
Mágico Madrid: Tässä oli hyvä uutinen :pallo: :tuoppi:
Jos vaan näkyis satelliittikanavat.. ;D Eli vieläkin odottelen niitä hyviä uutisia..  :(
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #27 : 25.07.2008, 10.20.50 »
Michel Salgadon haastattelu on ihan mielenkiintoista luettavaa. 9 vuotta sitten polkkatukka siirtyi hulppealla 11 miljoonan euron siirtosummalla Celta Vigosta pääkaupunkiin. Välillä tuntuu, että aika on jättänyt 32 vuotiaasta spankista, mutta jollain perverssillä tavalla sympatiseeraan Michelia kovasti.

Haastattelusta saa hyvän kuvan Salgadon roolista ensi kaudella. Ramos on ykköspakki oikealle ja Salgado on "vain" korvaaja. Tässä hommassa Salgado on mitä mainioin ja sen Schusterkin tietää, sillä muutenhan olisi hänet myyty pois. 9 vuotta seurassa, antaa aina kaikkensa, ei valita peliajasta ja vie putket kerran pelissä, mitä muuta voi oikean laidan kakkospuolustajalta pyytää? :peukku_ylos:

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #28 : 25.07.2008, 13.19.09 »
Kyllä, Salgadolle pysyvä  :peukku_ylos: Muistelen edelleen lämmöllä niitä aikoja, jolloin Michel "pakotti" vastustajan toppareita omiin maaleihin. Terävä nousu oikeasta laidasta, vastustajan laitapakilta putket ja lopuksi suoraan juoksusta kova ja matala keskitys maalille. Edes Ramos ei osaa tätä niin hyvin kuin Michel parhaimmillaan.

Onkohan Michel muuten kuullut siitä käytännöstä, että aina pitäisi nostaa käsi ylös kun kaveri onnistuu viemään putkista? Kuuluu fairplay-henkeen.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #29 : 25.07.2008, 16.14.01 »
Salgado-Carlos on kyllä ehkä ollut kaikkien aikojen kovin laitapakki kaksikko, silloin kun molemmat oli vielä loistokkaassa kunnossa. Toivotaan, että Marcelo-Ramos tulee olemaan meillä tulevina vuosina sama pelote.

Salgadolle kuitenkin vahva  :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #30 : 25.07.2008, 17.43.01 »
Viime kevätkausi oli ainakin Marcelolta jo sen luokan suorittamista että hyvältä näyttää. Ramosin taidot tiedämme kaikki (paitsi Urheilulehden toimitus).
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #31 : 26.07.2008, 18.09.29 »


Huomenna se sitten alkaa. Nimittäin huomenna Real Madrid kohtaa ensimmäisessä kauden 08/09 harjoitusottelussaan LASK(joukkueesta lisää alempana). LASK ja muut itävaltalaiset ovat jo aloittaneet kautensa ja on mielenkiintoista nähdä heidän aseensa. Avauksesta ei ole tietenkään mitään havaintoa, mutta Schuster lupaili seitsemää vaihtoa noin 60 minuutin kohdalla. Schuster ei ole kauhean postiivinen ennen huomista peliä ja kertoi pelistä tulevan todella raskas kuninkaalisten pelaajille.

Minun veikkaus huomisesta avaukesta:

                     Dudek

Salgado    Pepe   Heinze   Torres

                     Diarra

              Guti        Sneijder

          Robben    Raul    RvN

Vaihtopenkki: Codina, Felipe Ramos, Juanmi Callejon, Parejo, Higuain, Anton, Saviola, Baptista, J. Garcia(Canna ehkä myös mukana).




LASK Linz:[/b]
Perustamisvuosi: 1908
Stadion: Linzer Stadion(kapas. 21 000)
Suurimmat voitot:
- Itävallan mestaruus 1968
- Itävallan Cup 1968
- Itävallan amatöörien mestaruus 1931
- Voittivat Inter Milanon 1-0 Uefa Cupissa vuonna 1985
Viime kausi: 6. Itävallan Bundesliigassa
Nippelitietoa:
- Muuan Hugo Sanchez pelasi yhden kauden Linzin joukkueessa.
- Itävallan "Jari Litmanen" Ivica Vastic pelaa joukkueessa
- Joukkueessa on vain kolme ulkomaalaista(vrt. Red Bull Salzburg 21)
- Johtaa Itävallan Bundesliigaa kun sarjaa on pelattu 4 kierrosta

« Viimeksi muokattu: 26.07.2008, 18.13.20 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #32 : 27.07.2008, 00.45.10 »
Mihinkähän aikaan (Suomen aikaa) tuo peli mahdollisesti pelataan? Ja näkyyköhän mistään striimistä?

EDIT: Löytyi, ottelu pelataan kello 20 Suomen kellon mukaisesti. Olisihan se kiva nähdä.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008, 01.03.59 kirjoittanut Edu »

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #33 : 27.07.2008, 14.33.09 »
MyP2P:hen pitäisi joku streami tulla myöhemmin tänään. Myös miSexta.tv näyttää ottelun, mutta alkamisajasta (21.45 sikäläistä) päätellen kyseessä on jälkilähetys.

Pepeä vaivaa ilmeisesti lievä loukkaantuminen, joten tänään topparikaksikon muodostavat Heinze ja Javi García. Mielenkiintoista nähdä miten García pärjää... Paljonko hän tuolla paikalla lopulta viime kaudella Osasunassa pelasi? Kärkeen Marca veikkailee ensimmäiselle jaksolle paria Raúl–Higuaín ja toiselle Van Nistelrooy–Saviola.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #34 : 27.07.2008, 14.41.29 »
Paljonko hän tuolla paikalla lopulta viime kaudella Osasunassa pelasi?
Taisi pelata 25 pelistä kerran topparina.
32

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #35 : 27.07.2008, 15.09.31 »
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=15844&part=sports

Tossa muutama MediaPlayer linkki illan peliin. Varmuudesta, toimivuudesta etc. ei tietoakaan, mutta kyllähän ton kautta tuo saattaa toimia.

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #36 : 27.07.2008, 20.36.19 »
Näkyykö? vai onko siellä edes peli käynnissä?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #37 : 27.07.2008, 20.38.17 »
Pelataan kyllä, LASK meni juuri 1-0 johtoon. Streamia ei taida kuitenkaan olla tarjolla, joten täytyy tyytyä Marcan live-seurantaan.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #38 : 27.07.2008, 21.03.31 »
Pelataan kyllä, LASK meni juuri 1-0 johtoon. Streamia ei taida kuitenkaan olla tarjolla, joten täytyy tyytyä Marcan live-seurantaan.
Robben tasoitti kuusi minuutia myöhemmin.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #39 : 27.07.2008, 21.31.09 »
Madrid siis ilmeisesti johtaa 1-2 tällä hetkellä. Maaleista vastannut Robben ja Raul?