Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #40 : 27.07.2008, 21.41.05 »
Nyt vaan rohkeastii peliaikaa junnuille. Vähän enemmän kuin pari minuuttia lopusta?

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #41 : 27.07.2008, 21.41.47 »
Marcan mukaan Parejo tullut 65. minuutin kohdalla Gutin tilalle  :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #42 : 27.07.2008, 22.06.47 »
Nyt vaan rohkeastii peliaikaa junnuille. Vähän enemmän kuin pari minuuttia lopusta?
Chema Anton tuli Heinzen tilalle 86. minuutilla. Aikasemmin Juanmi Callejon asteli kentälle ensimmäistä kertaa Real Madridin ykkösjoukkueessa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #43 : 27.07.2008, 22.41.29 »
Javi päättänyt aiheuttaa vastustajalla ottelun viimeisillä minuuteilla rankkarin, josta sitten saatiin sopuinen lopputulos, 3-2.

Parejo kuulemma pelannut hienosti eikä Juanmi yhtään sen huonommin. Javilta hermostuneen oloista peliä ja molemmat maalit menevät hänen piikkiinsä. Virheistä opitaan, ja seuraavan kerran sitten vähän paremmin. Pelipaikkakin on väärä.

Muiden pelaajien otteita voikin sitten muut kommentoida. 8) jos aihetta riittää.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #44 : 27.07.2008, 22.55.03 »
Ihan kiva 2-3 voitto Real Madridille. Joukkueesta kuitenkin puuttui moni tärkeä pelaaja, joista osa palaa huomenna joukkueen mukaan.

Seuraava matsi taitaa olla Emirates Cupin ottelu HSV:ta vastaan.. Mielenkiintoista nähdä, että onko Van der Vaart tuolloin vielä HSV:n mies vai pelaako hän siinä kuuluisamassa valkoisessa paidassa. Peli tulee UK+ kanavalta.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #45 : 27.07.2008, 23.21.15 »
Ihan viihdyttäbä ottelu tuo oli. Alkuseremoniatkin oli viimeisen päälle ja kuultiinpa Hala Madrid- hymnikin jonkin naisen laulamana.

Ottelun paras pelaaja oli 2 maalia syöttänyt Arjen Robben, todella laadukasta peliä. Muista Real Madrid pelaajista esillä olivat Guti, Raul, Sneijder ja koko pelin raatanut Diarra.

Nuorista parhaiten pelasi mielestäni 3 maalin syöttänyt Juanmi. Parejo oli myös hyvä, mutta Javin peli oli todella hermostunutta ja virheitä tuli jonkin verran.

Maalintekijät siis:
Babtista
Raul
Saviola
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #46 : 28.07.2008, 01.00.32 »
Ei kukaan ole löytänyt jotain koostetta matsista? Itse olen etsinyt kaikki tietämäni sivut.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #47 : 28.07.2008, 01.28.27 »
Ihan kiva 2-3 voitto Real Madridille. Joukkueesta kuitenkin puuttui moni tärkeä pelaaja, joista osa palaa huomenna joukkueen mukaan.

Seuraava matsi taitaa olla Emirates Cupin ottelu HSV:ta vastaan.. Mielenkiintoista nähdä, että onko Van der Vaart tuolloin vielä HSV:n mies vai pelaako hän siinä kuuluisamassa valkoisessa paidassa. Peli tulee UK+ kanavalta.
15:55   
Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV
Jalkapallo

Suora lähetys Emirates Cup -jalkapalloturnauksen ottelusta. Selostus: Tuomas Virkkunen.
= peli tulee UK:lta eikös se Arsenal matsi tuu +alta
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #48 : 28.07.2008, 08.37.52 »
Ei kukaan ole löytänyt jotain koostetta matsista? Itse olen etsinyt kaikki tietämäni sivut.

Tässä ainakin jonkin sortin kooste.

http://101greatgoals.magnify.net/item/QC41NKRD4111MRS0
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #49 : 28.07.2008, 09.19.28 »
Ihan kiva 2-3 voitto Real Madridille. Joukkueesta kuitenkin puuttui moni tärkeä pelaaja, joista osa palaa huomenna joukkueen mukaan.

Seuraava matsi taitaa olla Emirates Cupin ottelu HSV:ta vastaan.. Mielenkiintoista nähdä, että onko Van der Vaart tuolloin vielä HSV:n mies vai pelaako hän siinä kuuluisamassa valkoisessa paidassa. Peli tulee UK+ kanavalta.
15:55   
Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV
Jalkapallo

Suora lähetys Emirates Cup -jalkapalloturnauksen ottelusta. Selostus: Tuomas Virkkunen.
= peli tulee UK:lta eikös se Arsenal matsi tuu +alta
Hampuri-peli tulee siis lauantaina 2.8.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #50 : 30.07.2008, 23.01.53 »
Robinho oli tänään tai eilen ensimmäistä kertaa joukkueen mukana. De la Red, Casillas, Ramos ja Metzelder palasivat myös joukkueen pariin.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #51 : 31.07.2008, 14.03.57 »
Diarralta kysyttiin haastattelussa Cristiano Ronaldosta, mutta malilainen ei suostunut vastaamaan. No Robinhosta hän vastasi pelityylilleen ominaisesti eli ytimekkäästi:

"He's not going anywhere. "

Diarra on sellainen pelaaja kyllä, josta ei pidä luopua. Sydämellä, asenteella ja raa`alla voimalla pelaava pelaaja :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

manager

  • Viestejä: 529
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #52 : 31.07.2008, 17.32.25 »
Diarra on kyllä sellainen pelaaja josta olen pitänyt siitä lähtien kun tuli Madridiin..hän on se pelaaja joka Realilta puuttui monta kautta Makelelen lähdettyä.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #53 : 31.07.2008, 23.40.28 »
Uuh. Ensi lauantaina ensimmäistä kertaa voi katsoa Real Madridin otteita.. HSV antaa varmasti hyvän vastustuksen, mutta tavoitteena on vain voitto.

Pelaajilta on tullut aika suorat mielipiteet Robinhosta. Vois Ramon Calderon hieman kuunnella työntekijöitään. Toivottavasti Robinho olisi jo HSV-pelissä kentällä.  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #54 : 01.08.2008, 00.11.10 »
Pelaajilta on tullut aika suorat mielipiteet Robinhosta. Vois Ramon Calderon hieman kuunnella työntekijöitään.
???

Eikö ne olekin orjia???

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #55 : 02.08.2008, 02.51.25 »
UK+ ei näy, mutta onneksi Arsu pelin voi kattoo tiistaina UKlta klo 10.50 :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #56 : 02.08.2008, 14.44.24 »
Vähän yli tunti ja sitten pääseekin nauttimaan alkutahdeista Valkoiselle Baletille :pallo:
¡Hala Madrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #57 : 02.08.2008, 14.47.34 »
Onko avauskokoonpanosta tietoa?

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #58 : 02.08.2008, 15.05.20 »
Marcan artikkelissa mainitaan tällainen litania, kai he arvailevat vastaavaa:

Dudek, Salgado, Javi García, Heinze, Torres, Diarra, Guti, Sneijder, Robben, Raúl y Van Nistelrooy.

Puolustuspää täynnä kysymyksiä (kyllä, Heinzekin), mutta hyökkäys vakuuttaa.  :peukku_ylos:. Ja jännä nähdä, mitä van der Vaart tekee, jos pelaa HSV:n paidassa.

EDIT: Ihan mielenkiintoinen pistelaskusysteemi tuossa Emirates Cupissa. Perinteiset voitosta 3p, tasapelistä 1p ja tappiosta 0p, jonka lisäksi jokaisesta tehdystä maalista saa yhden pisteen.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008, 15.25.32 kirjoittanut Edu »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #59 : 02.08.2008, 17.59.34 »
Ihan kelpo peli valkoiselta ja tärkeät viisi pistettä plakkariin.. Itse olin kohtuu tyytyväinen peliin, vaikka selvästi eräät pelaajat väsyivät toisella jaksolla. Robinho toi heti kentälle tultuaan tarvittavaa energiaa ja oli hyvin pelissä mukana. Selvästi kuitenkin huomaa, ettei brassi ole tällä hetkellä kovinkaan iloinen.. Muutkin vaihtopelaajat pelasivat todella hyvin. Itse olin todella yllättynyt Callejonin esityksestä. Hienoa peliä oikeallalaidalla ja upea keskitys Parejon maaliin.

Michel "Surffari" Salgadolle erikseen..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!