Täytyy kyllä suureen ääneen ihmetellä, jos Super Cupin ottelussa ei ole Binho, Saviola ja Robben avauksessa. Ruud ja kumppanit pelasivat kyllä niin heikosti taas. Vdv esitti ajoittain hienoa otteita.
Kyllähän joukkue suoraan sanottuna huutaa Sneijderia, Marceloa ja Gagoa. + tohon vielä se että viime kauden loistavia otteita esittäneet Raul ja Ruud heräävät horroksesta.
Ikeriltä vielä gamesaveri loppuun ja hieman paremmalla haltuunotolla Saviola olisi varmasti tehnyt 1-2 Madridille.