Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #140 : 12.08.2008, 22.05.44 »
Valkoisilla mennään ilmeisesti näin:

             Casillas
Ramos-Pepe-Heinze-Torres
              Diarra
        Guti         Vdv
               
          Raul-RVN-Robben

Jotain tonnepäin

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #141 : 12.08.2008, 22.18.58 »
Mitä vittua Ruud on läpi ja alkaa hässimään jotain ja pakki juoksee häneltä pallon pois.  :keskari:

Eikait Ruudi nyt oikeasti noin hidas ole?
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #142 : 12.08.2008, 22.21.32 »
Torresilta myös hyvä ratkaisu. Mielestäni oisi saanu pallon kiinni juoksemalla, mutta liukuu ja sitten vielä huono ja hidas syöttö. Omakin veto ei olisi ollut huono ratkaisu.

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #143 : 12.08.2008, 22.27.20 »
Torresilta myös hyvä ratkaisu. Mielestäni oisi saanu pallon kiinni juoksemalla, mutta liukuu ja sitten vielä huono ja hidas syöttö. Omakin veto ei olisi ollut huono ratkaisu.
Jep veska aavisti selvästi syöttoä, olisi saanut laitettua varmaan suoraankin sisään. Syöttökin ideana hyvä, mutta toteutus surkea.

Samaa Nistelrooyn tapausta täälläkin päässä ihmetellään pirtukola.

Näin vikat 15min ekasta puoliajasta ja näytti siltä että kovasti yritetään keskeltä tunkea :/ Laitoja ei käytetty juuri lainkaan.  :peukku_alas:
¡Hala Madrid!

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #144 : 12.08.2008, 22.54.37 »
Van Der Vaart on kyllä aivan kuningas, jälleen yksi vaarallinen vapari josta pääsi Raul tai Ruud puskemaan, mutta mokke pitää pystyssä nyt koko Frankfurtia.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #145 : 12.08.2008, 22.55.02 »
De la Red tuli siis Diarran tilalle mutta kenen tilalle Binho ja Metz tuli? Tehtiinko muita vaihtoja?
Ruud ja Heinze ulos??

Ai niin ja maali on kyllä ilmassa koko ajan.

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #146 : 12.08.2008, 22.59.21 »
Salgado entrar kentälle.  :sydän:

Ja sai kapteenin nauhan. :) :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008, 23.02.14 kirjoittanut pirtukola »
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #147 : 12.08.2008, 23.03.09 »
Salgado entrar kentälle.  :sydän:

Ja sai kapteenin nauhan. :) :peukku_ylos:

Guti ja Casillas tulleet pois?

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #148 : 12.08.2008, 23.04.49 »
Gooooooooooool!!!!! Robinho.  :sydän: :sydän: :sydän:

Saviola tarjoili tyhjän maalin.

Kyllä kait tuolla vielä Casillas on vielä kentällä.. Salgado tuli samaan aikaan kentälle ku Raul lähti joten tässä ilmeisesti syy.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008, 23.06.49 kirjoittanut pirtukola »
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #149 : 12.08.2008, 23.08.37 »
Eiköhän Schuster ala tajuamaan, että molemmilla laidoilla peli kulkee hieman paremmin.. Katsonut nyt 20 minuuttia ja Robinho on todella näyttänyt arvonsa.. Samoin Robben ollut hyvällä pelituulella..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #150 : 12.08.2008, 23.21.45 »
Täytyy kyllä suureen ääneen ihmetellä, jos Super Cupin ottelussa ei ole Binho, Saviola ja Robben avauksessa. Ruud ja kumppanit pelasivat kyllä niin heikosti taas. Vdv esitti ajoittain hienoa otteita.

Kyllähän joukkue suoraan sanottuna huutaa Sneijderia, Marceloa ja Gagoa. + tohon vielä se että viime kauden loistavia otteita esittäneet Raul ja Ruud heräävät horroksesta.

Ikeriltä vielä gamesaveri loppuun ja hieman paremmalla haltuunotolla Saviola olisi varmasti tehnyt 1-2 Madridille.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008, 23.25.06 kirjoittanut SSolari »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #151 : 12.08.2008, 23.26.01 »
Täytyy kyllä suureen ääneen ihmetellä, jos Super Cupin ottelussa ei ole Binho, Saviola ja Robben avauksessa. Ruud ja kumppanit pelasivat kyllä niin heikosti taas. Vdv esitti ajoittain hienoa otteita.
En nyt lähtisi Saviolan kanssa liikkeelle.. Taas se nähtiin, ettei argo osaa laittaa palloa verkkoihin.. Hieno esityö tosin Robinhon maaliin.. Harmi, että vanhan ketut Raul ja RvN ovat avauksessa jollei mitään loukkaantumisia tule..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #152 : 13.08.2008, 08.52.00 »
Kyllä tuo hyökkäys huutaa David Villaa sen verran hitaita kärkemme eilen olivat.

Robben, Robinho ja Van der Vaart ovat ne pelaajat, jotka on syytä olla samaan aikaan kentällä.

Sen verran vielä, että jos Robinho myytäisiin pitäisi Real Madridin tehdä kaksi hankintaa. Nyt pakollisia on vain YKSI.

« Viimeksi muokattu: 13.08.2008, 08.53.43 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #153 : 13.08.2008, 23.40.22 »


Sergio Ramos opetellut jeditaitoja kesälomalla..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #154 : 14.08.2008, 15.24.49 »
On se vaan helvetin kova jätkä. Tollako se ne kaikki naiset saa ympärilleen?

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #155 : 21.08.2008, 16.44.41 »

Cannavaro treenannut joukkueen kanssa eli alkaa kuntoutus pikku hiljaa olla loppusuoralla ja saataisiin nyt italialainenkin kentälle. Toivottavasti toisi hieman helpotusta tohon rankasti kusevaan puolustukseen (jospa tää olis se Fabion vuosi valkosissa?).
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #156 : 21.08.2008, 21.32.10 »
Mietin juuri ihan samaa mitä Madridista. Missatut EM-kisat ja itsekin varmaan tiedostaa, että hieman penkin alle on tullut suoritettua. Jospa tänä vuonna nähtäisi se vuoden paras toppari, piiskaamista etc.

Toivotaan  :peukku_ylos:

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #157 : 21.08.2008, 21.38.54 »
Eilen joukkueen mukana harjoitteli mm. Marcos Alonso ja Alvaro Lopez.

Siitä. :peukku_ylos: :pallo:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #158 : 21.08.2008, 21.59.21 »
Eilen joukkueen mukana harjoitteli mm. Marcos Alonso ja Alvaro Lopez.

Siitä. :peukku_ylos: :pallo:
Samalla voisit kertoa lisää noista kavereista..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #159 : 22.08.2008, 21.47.56 »
Samalla voisit kertoa lisää noista kavereista..

Marcosista nyt ei pahemmin tietoa ole. Kummatkin ovat keskikentän keskustan pelaajia, Alvaro puolustavampi ja Marcos käsittääkseni hieman hyökkäävämpi. Marcos aloittaa kauden Juvenil A:n mukana ja Alvaro Real Madrid C:N kanssa(tosin on Castillan harjoitusvahvuudessa).