Kirjoittaja Aihe: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00  (Luettu 15637 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #40 : 24.08.2008, 22.15.41 »
Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Heinze, Miguel Torres, Diarrà, Van der Vaart, Guti, Raúl, Robben, RvN.

http://www.as.com/futbol/articulo/aficion-increpa-robinho-llegada-concentracion/dasftb/20080824dasdasftb_5/Tes

Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #41 : 24.08.2008, 22.59.53 »
Ruudi käynyt parturissa.  ;D Näyttää jo ihmiseltä.  :tuoppi:
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #42 : 24.08.2008, 23.06.16 »
Ton linkin takaa voi tiirailla suoraan selaimella:

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8713.swf?channel=narkitu_1

Sori, tuolla näytetäänkin vain ekan matsin tallennetta. Täällä näkyy erinomaisesti, ei pätki ja selostus englanniksi.

http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=488fda2b0fd7f

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #43 : 24.08.2008, 23.06.28 »
Kannattaa juoda kolme päivää putkeen ja alkaa kattomaan peliä.
Katoin tuota ekan pelin tallennetta ennenkuin #10 sanoit, että se on ensimmäinen peli joka löytyy linkin takaa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008, 23.13.01 kirjoittanut pirtukola »
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #44 : 24.08.2008, 23.19.28 »
Oonko ainut, jonka mielestä noi paidat näyttää jotenkin oudoilta ja rumilta? Onko samat kuin viime kaudella?

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #45 : 24.08.2008, 23.26.19 »
Kaukolaukauksia :o. En taida jaksaa kuin ekanpuoliajan.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #46 : 24.08.2008, 23.26.23 »
Et ole. Eivätkä ole samat. Ja kakkospaidat ovat entistä rumemmat Chelsean näköiset paidat. Samaan aikaan Chelsean paidat (mustat, en tiedä ovatko ykkös vai kakkos), näyttävät jotenkin Realin paidoilta.

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #47 : 24.08.2008, 23.27.09 »
Ssolari oot oikeassa. Tuossahan on nyt tuo toinen pääväri musta joka oli sinertävä viime kaudella.
Nythän noissa paidoissa on menty enemmän vanhan Realin paitoihin.

Viime kauden paidat kyllä oli hienommat.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #48 : 24.08.2008, 23.31.47 »
Itseasiassa se viime kauden toinen väri valkoisen lisäksi oli violetti joka on ainakin oman käsitykseni mukaan jollain tavalla seuran perinteitä kunnioittava. Viime kauden paidat olivat kyllä todella tyylikkäät, omasta mielestäni 2000-luvun hienoimmat.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #49 : 24.08.2008, 23.34.20 »
Itse en tykkänyt myöskään viime kauden paidoista, vaikka väri kyllä sopii Realille (hyvä vaihtoehto kakkosväriksi vaikka väri onkin vähän ruma...)

Suosikkini on kuitenkin sitä edellisen kaudan paidat.  :sydän:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #50 : 24.08.2008, 23.37.08 »
Ei oikein dna:n mokkulalla striimit näy ilman hitonmoista pätkintää, joten kuunteluksi meni...

Ja Valencia johtoon :peukku_alas:

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #51 : 24.08.2008, 23.39.11 »
http://www.itsalreadysigned4u.com/shop/media/images/product_detail/rel2.jpg

Tuota paitaa ilmeisesti tarkoitat?

Tuo on kyllä hienoin viime aikojen paidoista. Itseltäni löytyy kaapista.  ;)

Mutta laitetaanhan ihan asiaakin ettei mene ihan offtopic.
Aikamoista kuraahan tämä peli on.. Muutama hyvä paikka on ollut.
Jaahas 0-1  :( Mutta vielä noustaa!  :pallo: :tuoppi: :tuoppi:
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #52 : 24.08.2008, 23.40.00 »
ääh 0-1.. On toi Silva kova jamppa.. Unai Emeryn porukka vaikuttaa todella hyvältä. Ero Koemanin vastaavaan järisyttävän suuri..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #53 : 24.08.2008, 23.40.26 »
Itse kun et tee ja sekunniksi nukahdat niin toinen tekee.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #54 : 24.08.2008, 23.43.31 »
Tässä on kaikki muut paljon enemmän pallon kanssa tekemisissä kuin ne kaksi (Guti ja VdV) joiden pitäisi saada palloja koko ajan.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #55 : 24.08.2008, 23.45.45 »
roja directa! Mitä vittua! :keskari:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #56 : 24.08.2008, 23.45.55 »
Näin, Vdv:lle punainen, joten eiköhän tän illan peli ole aikalailla silitelty.

Noh, eipä tullut taas Super Cupia, mutta minkäs teet, toivottavasti ollaan hereillä alkukaudesta.

Tällä hetkellä joukkue ei kyllä vakuuta tippaakaan.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #57 : 24.08.2008, 23.46.08 »
Se oli sitten semmoinen Super Cuppi tällä kaudella :peukku_ylos:.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #58 : 24.08.2008, 23.46.35 »
No niin. Eipä tämän kauden alku eroa edellisistä.

VDV ja punainen.

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #59 : 24.08.2008, 23.47.51 »
VdV on siis myös pelikiellossa Riazorilla kauden avauksessa. Vitun hienoa.  :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio