Olipa huikea rilleri toinen puoliaika. Jotain jännää tässä joukkueessa on, koska tälläisiä pelejä pystytään kääntämään huikealla prosentilla. Eipä oikein sanat pysty kuvaamaan fiilistä tällä hetkellä.. Eihän tämä mikään UCL finaali ole, mutta jotain kuitenkin. Upea fiilis oli stadionilla..
Kuten on olen pariin otteeseen sanonut Valencian suurin heikkous on puolustus ja Timo maalilla. Kuitenkin uskon, että Valencia on tulevalla kaudella korkealla..
Robben oli säkenöivän hyvä toisella puoliskolla. Edes neljä Valencian puolustajaa ei pystynyt pidättelemään hollantilaista.
Mutta kysymys kuuluu missä Robinho?
Ei ollut edes juhlimassa muun joukkueen kanssa, paitsi sitten palkintojen jakotilaisuudessa. Kertoo jotain..
