Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut 
Useimmiten varmaan olis noin, jos tohon aikaan oon hereillä, mutta toi oli itse asiassa pieni poikkeus

. Piti lähteä aamulla aikasin Turkuun Fireballiin ja heräsin joskus puoli viiden maissa, enkä saanut enää nukuttua

.
