Kirjoittaja Aihe: Pastetetaan Wagnereita ;)  (Luettu 6151 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko

  • Viestejä: 432
Pastetetaan Wagnereita ;)
« : 06.08.2003, 15.45.41 »
« Viimeksi muokattu: 06.08.2003, 15.49.48 kirjoittanut Mikko »

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #1 : 06.08.2003, 17.00.34 »
Wagner on päällikkö!  :tuoppi: :D :peukku_ylos:







Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #2 : 26.12.2003, 13.58.19 »


 :peukku_ylos:

Pentti

  • Vieras
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #3 : 26.12.2003, 16.32.25 »
Wagner on kuningas. Itselleni on myös wagner joulukalenteri

Hantta

  • Viestejä: 128
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #4 : 27.12.2003, 11.46.49 »
Viivin & Wagnerin tekijä(t) on forumisteja.

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #5 : 30.12.2003, 04.58.55 »
;D

Varsinkin tähän aikaan monet noista kyllä aiheuttaa totaalisen putoamisen  :peukku_ylos: :D :tuoppi:

Edittiä:

« Viimeksi muokattu: 30.12.2003, 05.30.02 kirjoittanut Mikko »

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #6 : 30.12.2003, 08.44.13 »
Mikko Mikko Mikko... klo 5.30 editoitu viesti... Ei ihme ettei sua näy mun hereilläoloaikana irkissä..  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.12.2003, 08.44.27 kirjoittanut Sami »

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #7 : 30.12.2003, 08.53.18 »
Wagner päivässä pitää mielen virkeänä.  ;)

Tässä yksi suosikkini:

 :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #8 : 31.12.2003, 07.33.53 »
Mikko Mikko Mikko... klo 5.30 editoitu viesti... Ei ihme ettei sua näy mun hereilläoloaikana irkissä..  ;)
Treenaan uutta vuotta varten ;D.


« Viimeksi muokattu: 31.12.2003, 07.36.01 kirjoittanut Mikko »

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #9 : 31.12.2003, 09.12.59 »
Jahas, Mikko menee nukkumaan sillon ku mä herään..  :D
Ja päivän Wagneriin:



 ;D :peukku_ylos:

Hebe

  • Viestejä: 220
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #10 : 05.01.2004, 15.14.18 »
No pojat lisää wagnereita :'( >:( ;)

Pentti

  • Vieras
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #11 : 05.01.2004, 22.40.26 »
Tahtoo lisää

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #12 : 07.01.2004, 09.10.00 »

 ;D

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #13 : 11.01.2004, 04.09.55 »
Päivän Wagner(it) ;). Autoilua @ Wagner 8)







Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #14 : 10.01.2005, 15.38.56 »
 :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D Tuo autokoulu-pätkä on ykkönen! Pistäkääs pojat lisää Vagnereita!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #15 : 22.01.2005, 04.42.21 »
Pitkästä aikaa 8)

« Viimeksi muokattu: 22.01.2005, 04.45.15 kirjoittanut Mikko »

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #16 : 23.01.2005, 19.44.35 »
Ja kello vähän vaille viis.. Oletpa ollu aikasin hereillä Mikko..  ;D

Royce

  • Vieras
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #17 : 23.01.2005, 20.45.25 »
Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut  :D

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #18 : 23.01.2005, 21.29.05 »




Juba, :peukku_ylos:

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
« Vastaus #19 : 23.01.2005, 23.08.28 »
Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut  :D
Useimmiten varmaan olis noin, jos tohon aikaan oon hereillä, mutta toi oli itse asiassa pieni poikkeus :D. Piti lähteä aamulla aikasin Turkuun Fireballiin ja heräsin joskus puoli viiden maissa, enkä saanut enää nukuttua ;).