Kirjoittaja Aihe: Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja  (Luettu 98198 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #100 : 04.01.2004, 12.21.52 »
Tuli aika kalliiks toi voitto  ;D
Pelaajia kyl jäi rapakuntoon useampia...

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #101 : 04.01.2004, 22.35.57 »
hee.. alkaa melkein käymään jo barcelonaa sääliks ...

Racing Santander - Barcelona 3 - 0  :)
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #102 : 04.01.2004, 22.51.08 »
AHHAHAHHAHAHAHA, nyt kyllä pistit hyvän...  :D

Kohta Rijkaard saa kyllä kenkää  ::)

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #103 : 04.01.2004, 22.52.53 »
Oli muuten Rustu pelannut surkeasti, taitaa olla miehen "loru lopussa"  :-\

Jeps mut täl hetkel Valencia on häviöl himas 0-1 mikä sopii kyl mainiosti  :P

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #104 : 05.01.2004, 02.21.45 »
Mikä Barcalla on aina huoja Hollantilaisia managereita?! Luulis nyt jo seura heräävän ettei ne sitä menestystä tuo, Rijkaardin urakin on ollut loistava. Esim. Keskastin joukkueen tiputtaminen sarjaporrasta alemmas yms
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #105 : 05.01.2004, 10.17.24 »
Valencia meni sit kummiski voittamaan 4-2  :-\

Saas nähdä vaik Barca hankkis lopulta Davidsin...  ;D
Sopis 1 hollantilainen lisää sinne  ::)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #106 : 05.01.2004, 17.48.06 »
Goalin mukaan rustu olis valmis vaihtamaan seuraa jo nyt tammikuun aikana. ;D

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #107 : 05.01.2004, 21.52.35 »
Goalin mukaan rustu olis valmis vaihtamaan seuraa jo nyt tammikuun aikana. ;D

Realiin vaan!
Goalin tuntien suurimmat suosikit seuraavaksi seuraksi on  Liverpool ja ManU
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #108 : 05.01.2004, 22.10.56 »
Oli kyllä taas loisto-ostos Barcalta, varsinkin urpoa, kun on 4 EU:n ulkopuolista pelaajaa, jotka kaikki on "käytännössä" avauskokoonpanon tai nyt ainakin vaihtopenkin miehiä (Ronaldinho, Saviola, Marquez, Rüstu)

Kyllä sitä päätäki voisivat välillä käyttää siäl...  ;D

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #109 : 06.01.2004, 00.39.00 »
Seuran strategia on "hankitaan hollantilaisia, ja huiput vaihtoon" ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Pentti

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #110 : 11.01.2004, 15.03.44 »
Tuli eilen häviö. 1-0 Real Sociedalle.

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #111 : 11.01.2004, 15.15.57 »
Jösses ku oli Ronaldolta aneeminen, paska esitys  >:(
Ei voi kyllä taas muuta sanoa, mut joo onhan La Real kova kotijoukkue kuten tiedetään...

Pentti

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #112 : 11.01.2004, 15.22.23 »
Moro takas, Ronaldo 50 miljoonalla chelseaan. 30 miljoonalla walter samuel  ;D
« Viimeksi muokattu: 11.01.2004, 15.22.42 kirjoittanut Pentti »

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #113 : 12.01.2004, 14.31.07 »
Portillo/Ronaldo/Moro kärkeen (2 noista), Raul piilokärki vapaalla roolilla, mestaruus on varma!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Pentti

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #114 : 12.01.2004, 16.37.37 »
                 Ronaldo
Raul
            Zidane             Figo

                          Beckham
      Cambiasso  

R. Carlos                         M.Salgado
            Pavon/Helguera/Bravo*
                     Casillas

Mestaruus olisi jo varma

*kaksi näistä

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #115 : 13.01.2004, 21.12.40 »
Ei toi sociedad-tappio kerro vielä mitään. Mikä tahansa joukkue voi olla tyytyväinen jos saa pojoja Anoetalta, vaikka aika alakanttiin ovat pelanneetkin.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #116 : 14.01.2004, 08.46.23 »
Real Madrid jatkoon Copa del Reyssä!

Real Madrid otti kotonaan voiton baskiseura Eibarista (pelaa Segundassa) toisessa osaottelussa lukemin 2-0. Maalintekijöinä Ronaldo ja Figo. Kolmaskin oli lähellä Zidanen ja vaihdosta tulleen Núñezin rakentaessa tilannetta. Ensimmäinen osaotteluhan päättyi Eibarin kotikentällä 1-1 -lukemiin.

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #117 : 14.01.2004, 12.31.57 »
No hieno homma! :peukku_ylos:

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #118 : 16.01.2004, 14.42.57 »
Aijai, Realin seuraavaksi vastustajaksi Copa Del Reyssä arvottiin La Ligassa Realin pahin kilpailija Valencia

Kaikki puolivälieräparit:
Real Madrid-Valencia
Sevilla-Atletico Madrid
Barcelona-Real Zaragoza
Alaves-Celta

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #119 : 16.01.2004, 18.36.52 »
Moro takas, Ronaldo 50 miljoonalla chelseaan. 30 miljoonalla walter samuel  ;D

Kannatetaan, mestaruuksia alkais tulemaan useammin. Beckham pois sitten kun se on maksanut itsensä takaisin, eli hyödytön sen jälkeen
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer