Oli kyllä taas loisto-ostos Barcalta, varsinkin urpoa, kun on 4 EU:n ulkopuolista pelaajaa, jotka kaikki on "käytännössä" avauskokoonpanon tai nyt ainakin vaihtopenkin miehiä (Ronaldinho, Saviola, Marquez, Rüstu)
Kyllä sitä päätäki voisivat välillä käyttää siäl...
