Toi on just hyvä juttu et Becksi on loukkaantunu. Cambiasso tai joku muu saa tilaisuuden ja sitten Quieroz ei voi enää laittaa Cambiassoo penkille, koska se pelaa niin hyvin(ehkä toiveajatteluu, mutta toivottavasti toteutuu)

Ja eihän se Becks pelaa muuten Monacoakaan vastaan. Eiks se saanu kortin viime pelis??!