Kirjoittaja Aihe: Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja  (Luettu 98346 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #320 : 30.03.2004, 14.35.47 »
Toi on just hyvä juttu et Becksi on loukkaantunu. Cambiasso tai joku muu saa tilaisuuden ja sitten Quieroz ei voi enää laittaa Cambiassoo penkille, koska se pelaa niin hyvin(ehkä toiveajatteluu, mutta toivottavasti toteutuu) ;D
Ja eihän se Becks pelaa muuten Monacoakaan vastaan. Eiks se saanu kortin viime pelis??!
« Viimeksi muokattu: 30.03.2004, 14.37.16 kirjoittanut Sewe »
O-ou

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #321 : 30.03.2004, 21.54.26 »
Joo Beckikselt meni korttitili täyteen. Cambiassolta ei kyllä voi odottaa vallan suuria otteita, kun mies saa pelituntumaa harvoin...

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #322 : 31.03.2004, 11.01.32 »
No eipä tuo Becksin tuleva poissaolo Monacoa vastaan varmaan näy paljon mitenkään...hyvien kesojen antaminen jääkin kyllä yksistään Figon harteille, mutta ei se mitn. ;D

Pentti

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #323 : 03.04.2004, 19.46.18 »
Real teki uuden jatkosopimuksen adidaksen kanssa joka ulottuu aina vuoden 2012 kesäkuuhun
http://www.realmadrid.com/web_realmadrid/templates/noticias/detallenoticia.jsp?idnoticia=41176&sec=1&subsec=0&esp=1
« Viimeksi muokattu: 03.04.2004, 19.47.25 kirjoittanut Pentti »

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #324 : 04.04.2004, 08.31.47 »
Real Madrid voitti eilen Albaceten 2 - 1, kahden Roberto Carlosin vaparimaalin ansiosta, joista toinen kimposi sisään Figosta.

Carlosin tykeille :tuoppi:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #325 : 04.04.2004, 09.26.54 »
Carlosin vaparit taitavatkin viime aikoina olleet ihan hyviä...ainakin kehikoita päin menee useasti! ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #326 : 04.04.2004, 10.06.38 »
Jooh, Roberto tais just tehdä ennätyksenkin maalimäärillään mut en nyt tarkemmin jaksanu lukea siitä. Barca jäi himassaan tasapeliin, et saatiinpa ainakin eroa lisää sinne suuntaan  ;)

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #327 : 04.04.2004, 17.31.44 »
Jokos Becks oli pelaamassa?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #328 : 04.04.2004, 19.19.15 »
Beckham pelasi koko ottelun ja R. Carlos oli siis tuon toisenkin maalintekijä. :)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #329 : 04.04.2004, 20.15.35 »
No hienoa et Carloskin vetää joskus vapareita eikä vain Becks. Ainakin tulosta syntyy paremmin ;D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #330 : 05.04.2004, 10.54.43 »
No hienoa et Carloskin vetää joskus vapareita eikä vain Becks. Ainakin tulosta syntyy paremmin ;D

No onhan siellä muitakin erinomaisia vaparinvetäjiä: Figo ja Zizou. Valinnanvaraa siis löytyy! ;D

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #331 : 05.04.2004, 13.05.35 »
Vapari-spesialisteja löytyy runsaasti, mutta musta jotenkin tuntuu, et paras on Carlos. Okei suurin osa vedoista menee taivaan tuuliin tai ohi maalin, mutta kun maalitilastoja katsoo niin aina on Carlosilla eniten vapari-maaleja. :)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #332 : 05.04.2004, 14.55.43 »
Niinpä...joskus kunnon tykki on parempi vaihtoehto kuin sisäkierteellä lähtevä veto, jonka täytyy osua aivan nappiin  jos maalin sellaisella vedolla meinaa tehdä. Ja onhan nuo Carlosin tykit todellakin menny tällä kaudella enemmän kohti maalia kuin ohi, luulen ma... 8) ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #333 : 07.04.2004, 22.28.05 »
Oho Depor johtaa nyt 2-0, viäl ei oo toi matsi ohi  :D

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #334 : 07.04.2004, 22.32.08 »
3-0 nyt, meitsi fiilaa  :)

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #335 : 08.04.2004, 06.57.35 »
Ja lopulta Depor voitti 4-0 ;D

Oho, mitkä välieräparit:

Porto - Deportivo
Chelsea - Monaco

Nyt vain pitää toivoa, ettei Chelsea vie pokaalia.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #336 : 08.04.2004, 09.58.10 »
Kukapa olisi noista joukkueista uskonut neljän parhaan joukkoon ennen kauden alkua. 8)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #337 : 08.04.2004, 13.13.20 »
Kukapa olisi noista joukkueista uskonut neljän parhaan joukkoon ennen kauden alkua. 8)

En mää ainakaan... 8)

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #338 : 11.04.2004, 22.56.04 »
"Jee" Realin "omat" miehet taas jyräämässä yli. Real-Osasuna täl hetkel 0-1, maalintekijänä Valdo...

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #339 : 11.04.2004, 23.50.28 »
No nyt kyl VARMASTI tapahtuu muutosta. Stadikal sellanen eläimellinen ulvonta ja dissi et nyt on koko tiimi täysin kusessa :peukku_alas: