Kirjoittaja Aihe: Maajoukkue pelit  (Luettu 192204 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #100 : 05.04.2004, 17.20.04 »
Esim. 2002 näyttivät JOKAISEN ottelun mm-kisoista, tulivat kaiken lisäksi vielä aamulla putkeen.  Yhtä juhlaa oli silloin :)

Joo ja terveydelle ihan :peukku_alas: ku istuu ja syö päivät pitkät kesällä telkun ääressä, hah  ;D
En kerinny katsomaan niitä, kun olin hommissa kesällä. Argentiina vs Nigeria vai mikä se oli kun Argentiina tippui jatkosta, ja sen jälkeen löin seinän läpi nyrkin kun vit*u**i niin perkeleesti >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #101 : 06.04.2004, 16.20.22 »
Mua vieläkin vituttaa vähän kun olin matkalla Saksassa (??!! :D) 2002-kisojen alkulohkojen aikaan. Kyllähän siellä matkalla tuli nähtyä pelejä, kuten Saksa-Irlanti, España-Paraguay, Ruotsi-Nigeria, Englanti-Argentiina, Italia-Kroatia...Mutta suurin osa jäi kuitenkin näkemättä ja se jäi toki harmittamaan. En edes nähnyt yhtään Brasilian alkulohkon peliä ja se otti päähän vietävästi! >:(
Mutta ei siihen maailma sortunut...matka oli kiva ja näkihän noita pelejä muutaman kappaleen ja sai vähän haistella saksalaisten MM-kisatunnelmaa. Suomeen kun takas tultiin niin silloin käytiin alkulohkojen viimeisiä pelejä ja sitten alkoivatkin pudotuspelit, joista tottakai katsoin jokaisen.  :P 8) ;D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #102 : 15.04.2004, 14.31.58 »
Mites on? Aiotteko mennä paikan päälle kattomaan Suomen MM-karsintapelejä. Meitsi ainakin aikoo mennä kattomaan matsin Hollantia vastaan...sehän on joskus kesällä 2005 muistaakseni tuo matsi. On tässä vuosien saatossa tullu katottua paikan päällä noita Suomen pelejä. Oikeastaan tässä on kaikki, missä olen ollut paikan päällä Helsingin Stadikalla: Suomi-Kreikka (EM-karsinta ottelu '95, Suomi voitti 2-1), Suomi-Turkki (EM-karsintaottelu '99, Suomi hävisi 2-4), Suomi-Saksa (MM-karsintaottelu '01, 2-2), Suomi-Wales (EM-karsintaottelu '02, Wales votti 0-2), Suomi-Italia (EM-karsintaottelu, Italia voitti 0-2). Itselleni parhaiten mieleen jäi Suomi-Saksa. Stadikalla oli loistava tunnelma ja kyllä siellä huudettiin, kun Forssell teki maalinsa. Saksa kuitenkin kampesi itsensä tyypillisesti tasoihin, kiitos Ballackin ja Janckerin. Joka tapauksessa tuo ottelu on jäänyt mieleeni ja siellä se pysyy. Siinä oli aitoa jalkapallohuumaa!! Italiaa vastaan ei käteen jäänyt kyllä yhtään mitään. Tunnelma oli hieno kaikinpuolin, mutta omaa oloani laventi tihkusade ja tietenkin se, että Suomi ei onnistunut räjäyttämään Stadikaa yhtään kertaa... 8)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #103 : 15.04.2004, 17.18.46 »
Tarkotus olisi mennä katselemaan ainakin Hollanti ja Tsekki pelit. Ehkä enemmänkin jos valuutta riittää. ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #104 : 15.04.2004, 17.24.00 »
Tarkotus olisi mennä katselemaan ainakin Hollanti ja Tsekki pelit. Ehkä enemmänkin jos valuutta riittää. ;)

Huutamaan siis Hevosennaamalle! ;D
Onhan sekin äijä toki ennenkin suomalaisia höykyttänyt. HJK-PSV vuonna '98. Muistan elävästi sen ottelun ja silloin jäi nimi mieleeni: Ruud van Nistelrooy. :P

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #105 : 03.06.2004, 15.27.36 »
GOOOOOOOLLLLL! BRASIIIIIIIIIIILLLL!!! RONALDOOOOOOOO!!! ;D ;D
Brasilia päihitti E-Amerikan MM-karsintaottelussa verivihollisen Argentiinan 3-1 Ronaldon kolmella rankkarimaalilla. Hienoa!!! :)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #106 : 03.06.2004, 16.07.23 »
GOOOOOOOLLLLL! BRASIIIIIIIIIIILLLL!!! RONALDOOOOOOOO!!! ;D ;D
Brasilia päihitti E-Amerikan MM-karsintaottelussa verivihollisen Argentiinan 3-1 Ronaldon kolmella rankkarimaalilla. Hienoa!!! :)
Muuta ei voi sanoa kuin Perkeleen gigolot, meni ja hävisivät viidakkopojille >:(
« Viimeksi muokattu: 03.06.2004, 16.07.43 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #107 : 03.06.2004, 16.53.40 »
Viidakkopojille? :D
Kyl tuo luisfigogin on aika ihme häiskä...pilkkaa brasseja, englantilaisia...españalaisiakinko? No jooh...eli taidat olla Argentiinan kannattajia? Eipä siinä sitten mtn. ;D ::)
« Viimeksi muokattu: 03.06.2004, 16.54.31 kirjoittanut Valkoinen »

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #108 : 03.06.2004, 20.32.31 »
Viidakkopojille? :D
Kyl tuo luisfigogin on aika ihme häiskä...pilkkaa brasseja, englantilaisia...españalaisiakinko? No jooh...eli taidat olla Argentiinan kannattajia? Eipä siinä sitten mtn. ;D ::)
Vai sellasta sitä on liikkeellä:o

No joo olen Argenttinan kannattaja :)
« Viimeksi muokattu: 04.06.2004, 01.05.39 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #109 : 04.06.2004, 08.20.26 »
Oli kyllä Ronaldo ilmiliekeissä :)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #110 : 04.06.2004, 10.42.22 »
Oli kyllä Ronaldo ilmiliekeissä :)

No joo...tosin kaikki kolme maalia mies latoi pilkulta. Laihtunut hän kuulemma kuitenkin oli. :P

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #111 : 04.06.2004, 15.07.49 »
Ronaldohan ite vissiin järjesti noi pilkut?
Sen verran vähän voittoja tuli loppukaudesta, että jäi Ronaldoltakin parit juhlaillalliset väliin ;D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #112 : 04.06.2004, 15.23.13 »
Joo...ite järjesti ja ite veti ne sisään. ;D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #113 : 06.06.2004, 10.19.19 »
Hollannilla on kyllä aika outoja vaikeuksia maalinteossa. Viikolla hävisivät Belgialle kotonaan 0-1 ja nyt lauantaina hävisivät jälleen kotonaan 0-1, tällä kertaa Irlannille. Jos maalinteko ei ala luonnistua EM-kisoissa niin Hollannille kyllä käy aika köpsästi kisojen "kuolemanlohkossa", jossa jatkopaikasta oranssien kanssa taistelevat Saksa ja Tsekki.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #114 : 06.06.2004, 13.08.28 »
Hollannilla on kyllä aika outoja vaikeuksia maalinteossa. Viikolla hävisivät Belgialle kotonaan 0-1 ja nyt lauantaina hävisivät jälleen kotonaan 0-1, tällä kertaa Irlannille. Jos maalinteko ei ala luonnistua EM-kisoissa niin Hollannille kyllä käy aika köpsästi kisojen "kuolemanlohkossa", jossa jatkopaikasta oranssien kanssa taistelevat Saksa ja Tsekki.
Ja Latvia  ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #115 : 06.06.2004, 13.49.54 »
Hollannilla on kyllä aika outoja vaikeuksia maalinteossa. Viikolla hävisivät Belgialle kotonaan 0-1 ja nyt lauantaina hävisivät jälleen kotonaan 0-1, tällä kertaa Irlannille. Jos maalinteko ei ala luonnistua EM-kisoissa niin Hollannille kyllä käy aika köpsästi kisojen "kuolemanlohkossa", jossa jatkopaikasta oranssien kanssa taistelevat Saksa ja Tsekki.
Ja Latvia  ;D

Latvia tulee tekemään E-Koreat! ;D

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #116 : 06.06.2004, 21.39.10 »
Toivottavasti eivät tarvii yhtä paljon tuomarin apua ku E-Korea. Muistan vieläkin katkerasti sen Españaa vastaa tapahtuneen VUOSISADAN RYÖSTÖN!
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #117 : 06.06.2004, 22.21.56 »
Toivottavasti eivät tarvii yhtä paljon tuomarin apua ku E-Korea. Muistan vieläkin katkerasti sen Españaa vastaa tapahtuneen VUOSISADAN RYÖSTÖN!
Ja eihän se Italiakaan ilman tuomarien apua olisi tippunut >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #118 : 07.06.2004, 07.44.16 »
No onneks tänä kesänä ei oo kuin eurooppalaisia tuomareita ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Maajoukkue pelit
« Vastaus #119 : 07.06.2004, 09.22.36 »
Joo...ne tuomarit E-Korea-España pelissä olivat Egyptistä. Epäilyttävän näköisiä äijiä muutenkin. Italian tippumisen kestin vielä ja se oli kisojen piristysruiske, mutta Españan tippumista en kestänyt ja varsinkin kun se tapahtui tuomarien avustuksella. No, se on jo mennyttä ja turha enää jossitella.  :P