Mites on? Aiotteko mennä paikan päälle kattomaan Suomen MM-karsintapelejä. Meitsi ainakin aikoo mennä kattomaan matsin Hollantia vastaan...sehän on joskus kesällä 2005 muistaakseni tuo matsi. On tässä vuosien saatossa tullu katottua paikan päällä noita Suomen pelejä. Oikeastaan tässä on kaikki, missä olen ollut paikan päällä Helsingin Stadikalla: Suomi-Kreikka (EM-karsinta ottelu '95, Suomi voitti 2-1), Suomi-Turkki (EM-karsintaottelu '99, Suomi hävisi 2-4), Suomi-Saksa (MM-karsintaottelu '01, 2-2), Suomi-Wales (EM-karsintaottelu '02, Wales votti 0-2), Suomi-Italia (EM-karsintaottelu, Italia voitti 0-2). Itselleni parhaiten mieleen jäi Suomi-Saksa. Stadikalla oli loistava tunnelma ja kyllä siellä huudettiin, kun Forssell teki maalinsa. Saksa kuitenkin kampesi itsensä tyypillisesti tasoihin, kiitos Ballackin ja Janckerin. Joka tapauksessa tuo ottelu on jäänyt mieleeni ja siellä se pysyy. Siinä oli aitoa jalkapallohuumaa!! Italiaa vastaan ei käteen jäänyt kyllä yhtään mitään. Tunnelma oli hieno kaikinpuolin, mutta omaa oloani laventi tihkusade ja tietenkin se, että Suomi ei onnistunut räjäyttämään Stadikaa yhtään kertaa...
