No niin, huomenna mennään. Ketä tulossa paikan päälle?
Itse uskon Suomen mahdolliseen yllätysvoittoon. Podolski ja Klose eivät pelota, uskon Samin ja Peetun hoitavan heidät, mutta hieman pelottaa Schweini laidallaan. Veli Lampi kun tullee pelaamaan laidalla, ja vaikka Lampi onkin hyvä puolustaja, niin tämän tasoista testiä hän ei ole vielä kokenut. No, eiköhän Mako Heikkinen jeesaa, ja näin hoituu homma Suomelle. Tänään muistutin junassa paria saksalaista siitä, että he tulevat häviämään huomisen pelin. Eivät uskoneet minua.
