Vaikkakin rahat olisivat pois Real Madridilta (ja tietysti Barcalta myös), niin kyllä toi TV-rahojen jakautuminen pitäisi muuttaa ehdottomasti fiksummaksi. Vähän vähemmän asiaa taas seuranneena, miten toi käytännössä toteutettaisiin? Nythän ilmeisesti seurat tekevät suoraa TV-diilit eivätkä ne mene liigan kautta? Kauankohan noi nykyiset sopimukset on vielä voimassa?