Kirjoittaja Aihe: Ongelma Canal+ Sport-kanavan kanssa  (Luettu 3671 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Noora

Ongelma Canal+ Sport-kanavan kanssa
« : 01.10.2011, 15.04.08 »
En tiedä onko tämä oikea alue esittää tämä kysymys, mutta mulla on ongelmia tuon Canal+ Sport-kanavapaketin kanssa. Tilasin Canal+ Sport:n ja sain katselukortin Lumo tv:ltä viikko sitten. Kortti toimi heti, kun työnsin sen sisään digiboxiini. Lisäksi sain ilmaiseksi viikon ajan muita Canal+:n kanavia, jotka näkyivät urheilukanavien lisäksi ilman ongelmia. Ilmainen katseluaika päättyi tänään 1.10., mutta myös tilaamani Canal+ Sport ja Sport 2 lakkasivat näkymästä. Olen yrittänyt palauttaa digiboxin tehdasasetukset ja hakea kanavat uudestaan monta kertaa, mutta Canal+ Sport ilmoittaa jatkuvasti, että "kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu".

Osaisiko joku mua avittaa?  :'(

Edit: mulla on Toppfield TF100C-merkkinen boxi.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2011, 15.11.10 kirjoittanut Noora »

Redondo

Vs: Ongelma Canal+ Sport-kanavan kanssa
« Vastaus #1 : 01.10.2011, 15.44.33 »
En tiedä onko tämä oikea alue esittää tämä kysymys, mutta mulla on ongelmia tuon Canal+ Sport-kanavapaketin kanssa. Tilasin Canal+ Sport:n ja sain katselukortin Lumo tv:ltä viikko sitten. Kortti toimi heti, kun työnsin sen sisään digiboxiini. Lisäksi sain ilmaiseksi viikon ajan muita Canal+:n kanavia, jotka näkyivät urheilukanavien lisäksi ilman ongelmia. Ilmainen katseluaika päättyi tänään 1.10., mutta myös tilaamani Canal+ Sport ja Sport 2 lakkasivat näkymästä. Olen yrittänyt palauttaa digiboxin tehdasasetukset ja hakea kanavat uudestaan monta kertaa, mutta Canal+ Sport ilmoittaa jatkuvasti, että "kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu".

Osaisiko joku mua avittaa?  :'(

Edit: mulla on Toppfield TF100C-merkkinen boxi.
Kuulostaa kyllä siltä, että vika löytyy Lumo tv:n päässä. Soittoa vaan siihen suuntaan. Valitettavaa tietysti, jos koko pulju on kiinni viikonlopun  :peukku_alas:
"Give me Zidane and 10 pieces of wood, and I will win you the champions league" - Sir Alex Ferguson

Noora

Vs: Ongelma Canal+ Sport-kanavan kanssa
« Vastaus #2 : 01.10.2011, 15.53.23 »
Jep, oon tässä nyt googlettanut neuvoja koko iltapäivän ja yrittänyt itse pähkäillä ongelman syytä, tunkenut korttia siru ylöspäin ja alaspäin boxiin, palautellut tehdasasetuksia ja hakenut kanavia uusiksi ja nyt loppu multa konstit. Eli otan yhteyttä Lumo tv:n porukkaan heti maanantaina.