Peliä en kerinnyt katsomaan ja tekstitv:n avaaminen tuossa jokin aika sitten oli melkoisen jännittävä tapahtuma. Loistavia uutisiahan sieltä sai selville

Maalit katselin äsken ja Di Mariahan siellä taas dominoi. Oli vähän Guti-tyylinen tuo syöttö Cristianon maaliin.
Viikko Klassikkoon. Kiima alkaa jo nousta. Välillä toki Amsterdamissa höntsäilemässä ja antamassa vastuuta Adanille, Albiolille, Varanelle, Granerolle, Sahinille, Altintopille, Callejonille jne.