Kirjoittaja Aihe: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid  (Luettu 2603 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

  • Viestejä: 648
Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« : 03.12.2011, 20.03.33 »
Ensimmäinen puoliaika jo pelattu. Tilanne 0-1, Coentraun hieno xabialonsomainen syöttö DiMarialle ja hänen hieno yksilötyöskentely ja pienestä kulmasta pikku tuikkaus maaliin.  :pallo:


(Sori askeettinen avaus!)

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #1 : 03.12.2011, 20.13.20 »
Nyt kyllä ketuttaa ajattelin että peli alkaa klo 20 mutta alkoikin jo tuntia aikasemmin. :'(
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #2 : 03.12.2011, 20.23.50 »
Cristianoooo!  :pallo:

0 - 2

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #3 : 03.12.2011, 20.26.22 »
Cristianoooo!  :pallo:

0 - 2

Tuli erittäin tärkeeseen paikkaan Sportingin painostuksen jälkeen. Di Maria pelipäällä :peukku_ylos:
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #4 : 03.12.2011, 20.31.50 »
Nyt näyttää hyvältä voiton suhteen :peukku_ylos: vieläkö Real saisi aikaan sen yhden maalin :tuoppi:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #5 : 03.12.2011, 20.33.40 »
Vaihto: Di Maria penkille ja Albiol sisään.

Higuainilla oli tilanne ampua 0-3 maali, mutta ei aivan ...

Ja toinen vaihto: Higuain->Benzema.

Egurenille toinen keltainen ja pihalle. Läiskäs Crisua kädellä niskaan!  ;D
« Viimeksi muokattu: 03.12.2011, 20.38.43 kirjoittanut MÖ »

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #6 : 03.12.2011, 20.40.33 »
Özil ulos Kaka sisään. Pitkästä aikaa pääse seuraamaan Maestroa. :peukku_ylos:
Goooooooooooooooooooooool Marceloo :pallo: kaunis yksilö suoritus.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2011, 20.52.10 kirjoittanut Higuain#20 »
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #7 : 03.12.2011, 20.44.34 »
Ois ollu kiva se Sahinkin nähdä pelaamassa, mutta jos sitten Ajaxia vastaan ...


Jep, 0 - 3 ja 3 pistettä kotiin, niin kuin pitikin!  :peukku_ylos:

Oli tän katsominen kyllä pakkopullaa siinä mielessä että ajatukset jo ensi viikon lauantaissa ... Vielä Ajax-matsi lusittavana ja sitten ...
« Viimeksi muokattu: 03.12.2011, 20.58.11 kirjoittanut MÖ »

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #8 : 03.12.2011, 23.22.22 »
De Marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrceloooooo!!!  ;D :peukku_ylos:

Ehkä otin, ehkä en, so not!  :o
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #9 : 03.12.2011, 23.27.27 »
Peliä en kerinnyt katsomaan ja tekstitv:n avaaminen tuossa jokin aika sitten oli melkoisen jännittävä tapahtuma. Loistavia uutisiahan sieltä sai selville  :peukku_ylos:

Maalit katselin äsken ja Di Mariahan siellä taas dominoi. Oli vähän Guti-tyylinen tuo syöttö Cristianon maaliin.

Viikko Klassikkoon. Kiima alkaa jo nousta. Välillä toki Amsterdamissa höntsäilemässä ja antamassa vastuuta Adanille, Albiolille, Varanelle, Granerolle, Sahinille, Altintopille, Callejonille jne.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
« Vastaus #10 : 04.12.2011, 12.31.59 »
Voi kyllä olla todella tyytyväinen eiliseen esitykseen. Haettiin tyylikkäästi kolme pistettä tästä vaikeasta fixturesta ja nyt katseet voi jo periaatteessa kääntää kohti ensi lauantaita.

Erityismaininta Ronaldolle, jakeli loistavia syöttöjä lopussa, joista olisi kyllä muiden pitänyt saada pari sisäänkin. Onneksi se nyt ei mitään ratkaissut.

Ajax peliin sitte vaa rotaatiota ihan kunnolla.