Kirjoittaja Aihe: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona  (Luettu 22017 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

badgers

  • Viestejä: 100
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #20 : 10.12.2011, 20.45.38 »
Jännitys tiivistyy koko ajan ja tätä on odotettu ihan hirveästi! Nyt jos koskaan Barca kumoon ja sitten mentäisiin jo karkuunkin heistä. Viime vuosina Barca on näitä (suurimmaksi osaksi) vienyt, mutta tänään sitä ei tapahdu, siitä ollaan varmoja! Eikö vieläkään sitä avausta ole julkaistu?

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #21 : 10.12.2011, 20.47.58 »
Avauskokoonpanot julkaistaan normaalisti noin 45-60 minuuttia ennen aloituspotkua.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #22 : 10.12.2011, 21.27.34 »
Voi perkele jätkät! Jännitys on aivan jumalattoman kova! VIELÄ 1½ TUNTIA :tuoppi: :traktori:

vettinki

  • Viestejä: 42
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #23 : 10.12.2011, 21.41.41 »
Voi perkele jätkät! Jännitys on aivan jumalattoman kova! VIELÄ 1½ TUNTIA :tuoppi: :traktori:
Jännitys on kyl nyt niin pahaa luokkaa, et oli pakko alkaa hieman humaloitumaan...

#10

  • Viestejä: 1359
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #24 : 10.12.2011, 21.52.18 »
Siittä lisää kiimaa. Lämmitti etenkin tuo Figon maali, Valkoista balettia parhaimmillaan. :sydän:

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/2011/12/1457923/el-clsicon-10-hienointa-osumaa-2000-luvulla---katso

badgers

  • Viestejä: 100
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #25 : 10.12.2011, 22.09.15 »
Täällä lämmittivät, hieno brittiakseli (joka toimi) eli Beckham ja Owen sekä tuo Roberto Carlosin vaparipommi ja tietty ex-kapun maali!

Noora

  • Viestejä: 52
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #26 : 10.12.2011, 22.24.17 »
Line-up confirmed - REAL MADRID: Casillas, Coentrão, Pepe, Ramos, Marcelo, Alonso, Lass, Di María, Özil, Ronaldo & Benzema.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #27 : 10.12.2011, 22.24.49 »
Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi y Alexis

Casillas, Coentrão, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo; Xabi Alonso, Lass; Di María, Özil, Cristiano Ronaldo; y Benzema
   

Hala Madrid!

Mourinho - on se vekkuli! Tuli ihan tätä foorumia lukemaan ja päättää aloittaa tuolla. 35min ja sitten HULINAA!!  :tuoppi: :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #28 : 10.12.2011, 22.26.03 »
Tulosveikkaukseni:

Tämän illan voitto on kuudestoista
ei valkoisten historiassa moista.
Tänään siis kaatuu sinipuna
kun heidät jyrää Los Blancos -juna.
Ei vastustajaa auta hormoonihiiri
saatika maassakierijöiden piiri.
Oi tätä urheilun juhlaa
ei Cristiano maalipaikkojaan tuhlaa,
vielä jos yksi, niin se on hattu,
jo kiroaa Pep: Voi halvattu!
On madridistana mukava olla
kun Barca sai maaleja tasan nolla!

 :o

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #29 : 10.12.2011, 22.28.01 »
MÖ:lle ehdokkuus Vuoden runoilija -kisaan  :tuoppi:

Oma tulosveikkaus: 3-1

1-0 Benzema
2-0 Ronaldo rp.
2-1 Alexis
3-1 Ronaldo
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #30 : 10.12.2011, 22.32.53 »
Siis sittenkinkö 4-2-3-1? On se Mou kyllä niin Mou ...

Illan vaikein kysymys vielä vailla ratkaisua: katsonko matsin kotona pätkivästä striimistä vai baarissa kunnon ruudulta barca-fanittajien tungoksessa? Jaa-a ...

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #31 : 10.12.2011, 22.33.52 »
Sytyin todella paljon avaukselle! Karankakin lauleskeli avauksesta medialle mitä sattuu, arvostan  :D

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #32 : 10.12.2011, 22.47.03 »
VeikkausTV:ssä tulee kuvaa alkulämmöstä. Ultras Sur jo virittelee äänijänteitään  :peukku_ylos:

Ainuttakaan hymyä ei ole pelaajilta näkynyt, nyt pelataan elämästä ja kuolemasta...

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #33 : 10.12.2011, 23.01.38 »
Hyviä streami linkkejä?

Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #34 : 10.12.2011, 23.03.46 »
BENZEMAAAAA!!!!! :pallo:

hirveä virhe Valdesilta... :)
Slaven Bilic: Respect to women, football is the most beautiful thing in the world.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #35 : 10.12.2011, 23.07.03 »
KARIM BENZEMAAAA   :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

Valdes rofl
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #36 : 10.12.2011, 23.48.38 »
Huhhuh, olipahan meininkiä. Pulssi ei paljoa alle 150 laske.  :D

Paikat molemmilla vaikka mihin...

Olisiko Pepe lähtenyt jo pihalle, jos olisi tehnyt samat rikkeet kuin Messi?  ;)

Paroni

  • Viestejä: 65
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #37 : 10.12.2011, 23.57.07 »
Huhhuh, olipahan meininkiä. Pulssi ei paljoa alle 150 laske.  :D

Paikat molemmilla vaikka mihin...

Olisiko Pepe lähtenyt jo pihalle, jos olisi tehnyt samat rikkeet kuin Messi?  ;)
Olisi lentänyt pihalle kuka tahansa muu pelaaja kuin Messi. Messin taklaus oli kortin arvoinen, mutta tuomarilta meni pupu pöksyyn.

Petriensio

  • Viestejä: 273
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #38 : 11.12.2011, 00.00.57 »
Siis sittenkinkö 4-2-3-1? On se Mou kyllä niin Mou ...

Illan vaikein kysymys vielä vailla ratkaisua: katsonko matsin kotona pätkivästä striimistä vai baarissa kunnon ruudulta barca-fanittajien tungoksessa? Jaa-a ...
Joo-o. Ei tää baarissa kattominen kauheen hauskaa oo ku oon ainut REAL-fani!! Mut onneks olut helpottaa pikkasen tähä jännityksee! :tuoppi:

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 16; El Clásico: Real Madrid - FC Barcelona
« Vastaus #39 : 11.12.2011, 00.24.35 »
Keväällä, taas kerran, uudet kujeet....