Alussa tuntui, että vaikea ottelu on luvassa, mutta 2-6 taululla ei jätä paljoa jossiteltavaa.
Di Maria ja Cristiano vireessä hyökkäyspäässä. Benzemalta ei paras esitys, mutta silti maalisyöttö ja hankittu pilkku. Callejonilta perinteinen 45 min ja 1 maali

Xabi ja Lass katkoivat hyvin keskikentällä. Xabilta taisi laittaa liikkeelle tuon avausmaalin. Lass olisi huikea pelaaja, jos osaisi edes jotain tehdä hyökkäyssuuntaankin. Alakerta ei oikein vakuuttanut, paitsi tietenkin Pyhä, joka dominoi sen mitä tarvittiin
Clos Gómezilta surkea esitys. Alussa kortteja lensi kaikista tilanteista, sitten ei uskaltanut heittää Marceloa ulos, sitten paikkailuna Manu ulos, sitten hukkuivat kortit ja Fazio ei saanut edes varoitusta taklattuaan Benzemaa takaapäin maalitilanteessa ja lopulta hukkui myös pilli, kun ei antanut Realille toista pilkkua. Toivottavasti tämä herra ei enää vihellä, ainakaan Realin pelejä...
3 pisteen sarjajohdossa joululoman viettoon

tosin yksi Copa-höntsy on vielä tarjolla ennen lomia...