Kirjoittaja Aihe: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid  (Luettu 9276 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #40 : 18.12.2011, 00.47.52 »
Lähellä oli Varasin torjunta, mutta lusitaanihan ei pilkkuja sössi. 1-5  :peukku_ylos:

Toivon mukaan ei Benzille käynyt kuinkaan.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #41 : 18.12.2011, 00.48.43 »
Saadaan sieltä loppujen lopuksi ihan mukavat loppulukemat :peukku_ylos: toivottavasti Benzemalle ei käynyt kuinkaan.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #42 : 18.12.2011, 00.49.25 »
Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa loukkaantumista Benzemalle. Ilkeitä noi polvivamaat, jos sellainen tuossa syntyi niin ei välttämättä enää Benzemaa tällä kaudella nähdä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #43 : 18.12.2011, 00.51.19 »
Altintop  ;D

Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa loukkaantumista Benzemalle. Ilkeitä noi polvivamaat, jos sellainen tuossa syntyi niin ei välttämättä enää Benzemaa tällä kaudella nähdä.
Penkillä istuskeli ihan rauhassa, eikä edes jääpussia ollut polvessa, joten eiköhän ehjänä selvinnyt  :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #44 : 18.12.2011, 00.51.41 »
Viime kaudella Real haki Andalusiasta 2-6 voiton, Ronaldon iskettyä neljästi. Tällä kaudella ei varmaan ihan kuuteen päästä, mutta kunhan se kolme pistettä raavitaan viime viikolopun pettymyksen jälkeen, niin saadaan ainakin pientä joululahjaa  :tuoppi:

Niinköhän? ;)

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #45 : 18.12.2011, 00.51.56 »
Altintop näyttää moniosaamisen mallia.

Khedira-Altintop-Lass-Ronaldo uus hyökkäskvartetti?
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #46 : 18.12.2011, 00.53.16 »
Samoilla lukemilla kuin vuosi sitten  ;D

Ei ennen peliä olisi ihan uskonut...

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #47 : 18.12.2011, 00.55.10 »
Loistava voitto ja 2-6 -lukemat. Tästä on hyvä lähteä joulutauolle! :tuoppi:

Hala Madrid! :peukku_ylos:

Nikkee

  • Viestejä: 27
  • ¡Vivimos por ti, vence por nosotros!
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #48 : 18.12.2011, 00.57.55 »
Loistavasti on joukkue koonut itsensä viime viikkoisen pettymyksen jälkeen. Tästä on hyvä jatkaa! Vielä kunnialla Copa del Reyn toinen osaottelu ja sitten ansaitulle joululomalle. Hyvää joulua kaikille. Hala Madrid!
¡Siempre Campeones!

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #49 : 18.12.2011, 01.04.04 »
Alussa tuntui, että vaikea ottelu on luvassa, mutta 2-6 taululla ei jätä paljoa jossiteltavaa.

Di Maria ja Cristiano vireessä hyökkäyspäässä. Benzemalta ei paras esitys, mutta silti maalisyöttö ja hankittu pilkku. Callejonilta perinteinen 45 min ja 1 maali  :peukku_ylos:

Xabi ja Lass katkoivat hyvin keskikentällä. Xabilta taisi laittaa liikkeelle tuon avausmaalin. Lass olisi huikea pelaaja, jos osaisi edes jotain tehdä hyökkäyssuuntaankin. Alakerta ei oikein vakuuttanut, paitsi tietenkin Pyhä, joka dominoi sen mitä tarvittiin  :peukku_ylos:

Clos Gómezilta surkea esitys. Alussa kortteja lensi kaikista tilanteista, sitten ei uskaltanut heittää Marceloa ulos, sitten paikkailuna Manu ulos, sitten hukkuivat kortit ja Fazio ei saanut edes varoitusta taklattuaan Benzemaa takaapäin maalitilanteessa ja lopulta hukkui myös pilli, kun ei antanut Realille toista pilkkua. Toivottavasti tämä herra ei enää vihellä, ainakaan Realin pelejä...

3 pisteen sarjajohdossa joululoman viettoon  :peukku_ylos: tosin yksi Copa-höntsy on vielä tarjolla ennen lomia...

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #50 : 19.12.2011, 06.50.12 »
http://www.youtube.com/watch?v=7lCEblfEX3k
Tässä vielä highlightsit. Huh huh tuota Casillasin torjuntaa  :o
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 17: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #51 : 19.12.2011, 13.27.55 »
http://www.youtube.com/watch?v=7lCEblfEX3k
Tässä vielä highlightsit. Huh huh tuota Casillasin torjuntaa  :o

Pienet  :tuoppi: tolle selostajalle, etenkin Di Marian 0-4 maalissa. "hohohohho"  ;D :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆