Royce käy täällä vetämässä kaikki päivän huhut ja lehtien täyte paskat suomeksi..
Turhaa...
Sen verran minäkin olen oppinut että kesän huhuistä 99% on paskaa ja vaikka kyseessä on Real Madrid niin en jaksa uskoa noin monen pelaajan siirtyvän tänä kesänä. Saisitte edes yhden vielä Samuelin lisäksi. Eikös sen Perezin systeemi ole se 1 cala per kesä,joten...
Miksi Vieira vaihtaisi Arsesta Realiin kun Arse on parempi joukkue?Niin rahan takia..No, menis sitten Chelseaan..
Huhut on kauden parhaita paloja.
Barcelona seuroilla on historioissa eroja, Real Madrid on kausittain mestari. Arsenalilla on vain välillä parin kauden mittaisia menestysputkia
En sillä etteikö huhut olisi kauden eräänlainen kohokohta, mutta minua hieman huvitti että lehtien "kuulema" jutut on täällä...vielä kun olis paskalla käynnitkin lueteltuna..

Sitten tulee toinen ja sanoo et " tää on liian hyvää ollakseen totta" ja tämä toistuu kertoja jopa useita..

Mutta en minä kiellä niin tekemästä,en toki!Jatkakaa...
Jep,historiassa eroja on,mutta eihän niillä ole vaikutusta tähän päivään.Muistaakseni Real ei voittanut mitään viime kaudella, joten sana kausittain voidaan jättää pois.
Paperilla katsottuna Real on loistava joukkue,mutta sehän ei takaa pelillistä loistokkuutta,kuten viimekaudella nähtiin.Tosin arsenal ei jää paperillakaan huonommaksi,mies miestä vastaan vertailussa.Arsenal pelasi kokokauden hyvää jalkapalloa pelaamalla valioliigan tappioitta läpi ja se jos mikä kertoo joukkueesta,joukkueena pelaamisesta.Kertokaa jos olen väärässä.Tähän te sanotte että valioliiga on huono tasoinen, kun ette pysty kumoamaan väitettäni.
Epeli voi provosoitua kirjoituksistani ihan vapaasti,jos osaat ottaa ne provona.Väittämään ja väittämään, jalkapallossa huippujoukkueiden pelilliset voimasuhteet muuttuvat kausi kaudelta.Toinen on aina paremmassa tikissä kuin toinen.Materiialissa eroja ei juurikaan ole.
entäs Epelin asiantuntemus.Taitaa rajoittua joukkueeseen nimeltä Real Madrid..