Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaajasiirroista - kesä 2012  (Luettu 111319 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Losblancos

• Hala Madrid!
Vs: Huhuja pelaajasiirroista - kesä 2012
« Vastaus #340 : 20.06.2012, 17.40.56 »
Ehdoton median eliitti - Iltasanomat ja Daily Mail - uutisoivat nyt Drogban mahdollisesta Real-siirrosta. Mitähän tuohon nyt sanoisi, voisihan Didier tuoda tärkeisiin peleihin lisävääntöä. Tehnyt kumminkin mm. seitsemässä kahdeksasta finaalistaan maalin Chelsean paidassa. Voimahyökkääjänä poikkeaa myös hieman sekä Benzemasta että Higuainista. Vaikeampaa olisikin sitten saada kaikille tarpeeksi peliaikaa.

Melko odotettu piste tälle spekulaatiolle - Drogba Kiinaan

Drogba confirms Shanghai Shenhua move
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2012/06/20/3187625/drogba-confirms-shanghai-shenhua-move

Heltsu

« Vastaus #341 : 23.06.2012, 09.52.52 »
Marca kirjoittaa että Kaka olisi ilmeisesti jäämässä Madridiin ja Luka Modric tulossa 35M€ siirtokorvauksella ja yli 5M€ vuosipalkalla.

http://www.marca.com/2012/06/22/futbol/equipos/real_madrid/1340354059.html

Tottenham vaatii Carvalhoa ja Sahinia sekä 25M€ mutta Real on ilmoittanut että Sahin ei ole saatavilla.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2012, 13.54.04 kirjoittanut Heltsu »

Heltsu

« Vastaus #342 : 28.06.2012, 16.46.59 »
Marcan mukaan PSG on Fabio Coentraon perässä ja Leonardo on jo tavannut pelaajan EM-kisojen aikana ja tehnyt alustavia tunnusteluja miehen halusta siirtyä Pariisiin.

Itse olisin tämän siirron kannalta koska oli järjetöntä maksaa viime kesänä rotaatio pelaajasta 30M€. Jos Coentrao siirtyisi niin tämä taas tarkoittaisi sitä että jostain pitäisi löytää puolustava vaihtoehto Marcelon rotaatiopelaajaksi.

Direct football

« Vastaus #343 : 28.06.2012, 19.25.56 »
Marcan mukaan PSG on Fabio Coentraon perässä ja Leonardo on jo tavannut pelaajan EM-kisojen aikana ja tehnyt alustavia tunnusteluja miehen halusta siirtyä Pariisiin.

Itse olisin tämän siirron kannalta koska oli järjetöntä maksaa viime kesänä rotaatio pelaajasta 30M€.

Nyt täytyy kyllä olla jyrkästi eri mieltä Heltsun kanssa. Coentrao on mielestäni lunastanut korkean siirtosummansa odotukset ja en kutsuisi rotaatio pelaajaksi kaveria joka pelaa avauksessa aina kaikki Realin ottelut isoja joukkueita vastaan. Muutenkin peliaikaa kohtuullisesti vaihdosta, tosin itse toivoisin kyllä enemmän peliaikaa ensi kaudella Coentraolle sen verran vakuuttava mies on ollut kentälle päästessään ja hän pelaa Ronaldon kanssa maagisen hyvin yhteen. Meneillään olevia EM-kisoja seuranneet ovat varmasti huomanneet Coentraon huikeat otteet Portugalin vasemmallalaidalla ja Coentrao onkin jo tässä vaiheessa kisoja pidetty asiantuntijapiireissä ja jalkapallofanien keskuudessa EM-kisojen parhaana laitapuolustajana. Itse asiassa Coentrao on antanut jo niin kovat näytöt, että Marcelon tulee kohentaa omaa pelaamistaan, jotta hän saisi ensi kaudella yhtä paljon peliaikaa kuin kuluneella kaudella. Eli Realilla on käsissään positiivinen ongelma, kun joukkueen riveistä löytyy kaksi maailmanparasta vasentapakkia. Olisikin täysin järjetöntä antaa toinen näistä huikeista kavereista toiselle joukkueelle.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012, 19.31.06 kirjoittanut Direct football »

Heltsu

« Vastaus #344 : 28.06.2012, 21.00.24 »
Coentrao on mielestäni lunastanut korkean siirtosummansa odotukset ja en kutsuisi rotaatio pelaajaksi kaveria joka pelaa avauksessa aina kaikki Realin ottelut isoja joukkueita vastaan.  Coentraolle sen verran vakuuttava mies on ollut kentälle päästessään ja hän pelaa Ronaldon kanssa maagisen hyvin yhteen. Meneillään olevia EM-kisoja seuranneet ovat varmasti huomanneet Coentraon huikeat otteet Portugalin vasemmallalaidalla ja Coentrao onkin jo tässä vaiheessa kisoja pidetty asiantuntijapiireissä ja jalkapallofanien keskuudessa EM-kisojen parhaana laitapuolustajana. Itse asiassa Coentrao on antanut jo niin kovat näytöt, että Marcelon tulee kohentaa omaa pelaamistaan, jotta hän saisi ensi kaudella yhtä paljon peliaikaa kuin kuluneella kaudella.

Mielestäni Marcelo pelaa Ronaldon kanssa paljon paremmin yhteen kuin Coentrao. Tiedä sitten minkä takia Coentrao pelaa isoja vastaan, ei ainakaan sen puolustus osaamisen takia vaikka pelasikin Camp Noulla Barcelonaa vastaan huikean ottelun. Eilenkin häntä vietiin Espanjaa vastaan muutaman kerran todella pahasti vaikka mies ei juurikaa edes noussut.
Ja nämä Coentraon hyvät otteet ovat tulleet näitä heikompia joukkueita vastaan mikä on todellakin sokaissut fanit esim. Tsekkiä vastaan mies sai hyökätä aikalailla vapaasti koska peli oli aivan Portugalin hallussa.

Ja jos vertaa ottelumäärä   

Marcelo 32 ottelua ja 3 maalia ja 5 syöttöä.  Coentrao 20 ottelua 0 maalia ja 3 syöttöä.

Losblancos

• Hala Madrid!
« Vastaus #345 : 28.06.2012, 21.23.22 »

Itse olisin tämän siirron kannalta koska oli järjetöntä maksaa viime kesänä rotaatio pelaajasta 30M€. Jos Coentrao siirtyisi niin tämä taas tarkoittaisi sitä että jostain pitäisi löytää puolustava vaihtoehto Marcelon rotaatiopelaajaksi.

Mitä järkeä myydä pelaaja pelkästään taloudellisten seikkojen takia, kun vähäisimpiäkään taloudellisia ongelmia ei seuralla ole? Ja kuka tilalle, sitten oltaisiin taas saman tilanteen edessä kuin oikean puolustajan kanssa. Ja sitä paitsi Coentrao ON huomattavasti marceloa parempi puolustussuuntaan (mikä nyt ei kyllä paljon ole vaadittu. Itse olen muuten henk. kohtasesti ollut jo pitkään sitä mieltä, että Marcelon saisi siirtää laitalinkiksi) ja siksi mies pelaa isoimmat pelit. Piste. Muutenkin todella hyvä pelimies, lähinnä tuntuu että yhden heikon pelin eli ensimmäisen Bayern-pelin takia ei taso muka riittäisi. Nuori ja kehittyvä pelaajakin vielä kyseessä.

Eilen vietiin ? Missä tilanteessa? Mieshän on pelannut todella hyvät kisat!

Muutoksia pelkän muutoksenhalun takia ja ''ruoho on vihreämpää aidan takana'' -ajattelua, ne olisivat ainoat syyt tähän kauppaan.

RMA

« Vastaus #346 : 28.06.2012, 21.59.54 »
Mitä järkeä myydä pelaaja pelkästään taloudellisten seikkojen takia, kun vähäisimpiäkään taloudellisia ongelmia ei seuralla ole? Ja kuka tilalle, sitten oltaisiin taas saman tilanteen edessä kuin oikean puolustajan kanssa. Ja sitä paitsi Coentrao ON huomattavasti marceloa parempi puolustussuuntaan (mikä nyt ei kyllä paljon ole vaadittu. Itse olen muuten henk. kohtasesti ollut jo pitkään sitä mieltä, että Marcelon saisi siirtää laitalinkiksi) ja siksi mies pelaa isoimmat pelit. Piste. Muutenkin todella hyvä pelimies, lähinnä tuntuu että yhden heikon pelin eli ensimmäisen Bayern-pelin takia ei taso muka riittäisi. Nuori ja kehittyvä pelaajakin vielä kyseessä.

Eilen vietiin ? Missä tilanteessa? Mieshän on pelannut todella hyvät kisat!

Muutoksia pelkän muutoksenhalun takia ja ''ruoho on vihreämpää aidan takana'' -ajattelua, ne olisivat ainoat syyt tähän kauppaan.

Itsekkin miettiin tossa et missähä vaiheessa Coentraota vietii.. Vai enkö vaa sattunu huomaa, ku väsymys meinaa painaa päälle.

Guti_vision

« Vastaus #347 : 28.06.2012, 23.41.46 »
Tiedä sitten minkä takia Coentrao pelaa isoja vastaan, ei ainakaan sen puolustus osaamisen takia vaikka pelasikin Camp Noulla Barcelonaa vastaan huikean ottelun.

Coentrao pelaa tärkeissä matseissa Marcelon puolustusosaamisen takia. Itsekään en kyllä ymmärrä Fabio-antipatiaa, ei ole todellakaan ollut mikään sukka millään pelipaikalla. Hulluutta ei ole käyttää 30M€ Coentraoon, vaan se, ettää käytetään se 30 miljoonaa ja sitten 2 kauden jälkeen myydään 1/3 tuosta hinnasta eteenpäin.
Madridista since -98

Rootface

« Vastaus #348 : 29.06.2012, 07.32.00 »
-£40m liikaa Manulle, Tottenham neuvottelee Realin kanssa:: http://www.goal.com/en/news/1862/premier-league/2012/06/28/3205759/manchester-united-end-interest-in-modric-as-tottenham-star-edges-

Moun tarjous: £30m + Sahin.  :-\

-Kiinalainen Guangzhou tarjonnut Kakasta huimat €54m. Kaka kuittaisi kaudesta €18m. Joukkuetta valmentaa eräs Marcelo Lippi: http://www.tribalfootball.com/articles/guangzhou-evergrande-table-amazing-54m-offer-real-madrid-ace-kaka-3284191

Tuolla hinnalla kannattais jo Kakasta luopua.  ;)
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012, 07.35.49 kirjoittanut Rootface »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Heltsu

« Vastaus #349 : 29.06.2012, 13.07.35 »
Moun tarjous: £30m + Sahin.  :-\

Mikähän on lähde tälle?

Mou on nimenomaan sanonut viime päivinä että Sahin on koskematon. Sahin on reenannut Rui Farian kanssa kesän ajan fysiikkaa ja mies on itsekin todennut että jatkaa Madridissa.

Marca kirjoittaa että Chelsea valmistelee 45M€ tarjousta Modricista ja suunnittelee miehestä pitkän tähtäimen korvaajaa Frank Lampardille.

http://www.marca.com/2012/06/29/futbol/equipos/real_madrid/1340956119.html

Mitä järkeä myydä pelaaja pelkästään taloudellisten seikkojen takia, kun vähäisimpiäkään taloudellisia ongelmia ei seuralla ole?

Tästäkin on ollut juttua että tämä Espanjan pankkien tilanne vaikuttaa Barcelonan ja Realin taloudelliseen tilanteeseen seuraavien 1-3v kuluessa.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012, 13.18.12 kirjoittanut Heltsu »

pälle

« Vastaus #350 : 29.06.2012, 14.20.13 »
PSG on tavannut pelaajaa. Eli ilmeisesti Coentraolla itsellään on haluja vaihtaa maisemaa. Mahdollisesti suuremman peliajan ja/tai PSG:n ollessa kyseessä, jopa rahan perässä. Silloin jos pelaaja haluaa siirtyä ei se tietenkään seuralle ole mikään paras tilanne. "Älä lähde, saat enemmän peliaikaa" -> Marcelo tulee kysymään et mitvit!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Rootface

« Vastaus #351 : 04.07.2012, 19.24.00 »
Albiol ja Arbloa ovat molemmat jatkamassa 2016 kestävillä soppareilla: http://www.goal.com/en/news/12/spain/2012/07/04/3219730/albiol-arbeloa-close-to-real-madrid-extensions-report  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Redondo

• Vieras
« Vastaus #352 : 05.07.2012, 19.04.55 »
Cantera-huhuja, jotka vaikuttavat kovasti edustusjoukkueeseenkin:
Edustusjoukkueen kesän ensimmäinen hankinta: Alvaro Morata! Näin hehkuttaa Marca. Moratasta tulee siis Marcan mukaan edustusjoukkueen täysverinen pelaaja.
http://www.marca.com/2012/07/04/futbol/equipos/real_madrid/1341404645.html

Dani Carvajal ei näillä näkyminen tule olemaan ratkaisu oikeaksi pakiksi, koska on Marcan mukaan lähellä siirtoa Sami Hyypiän alaisuuteen Leverkuseniin. Eiköhän tuohon diiliin tulla lisäämään jokin takaisinosto-oikeus, jos diili ylipäätään toteutuu.
http://www.marca.com/2012/07/05/futbol/equipos/real_madrid/1341501401.html

RM.Vantaa

• Vantaan Madrid edustaja!

RM.Vantaa

• Vantaan Madrid edustaja!
« Vastaus #354 : 06.07.2012, 18.21.41 »
Cavania Madrid metsästää. ( Ehkä... ) Itselleni on ihan sama että tuleeko Cavani mutta en haluasisi luopua Higuainista enkä Karimista...

http://www.mundodeportivo.com/20120706/real-madrid/mourinho-cavani-higuain_54321739973.html

e. http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2012070615810124_jp.shtml Itse en usko että molempia saadaan...
« Viimeksi muokattu: 06.07.2012, 18.28.04 kirjoittanut RM.Vantaa »

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #355 : 06.07.2012, 23.01.49 »
http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/07/06/3225116/modric-agrees-terms-with-real-madrid-report?source=breakingnews

Kroatialaisen 24sata.hr:n mukaan Modricin siirto Valkoisiin näyttäisi jo kohtuullisen varmalta. Itse pidän miestä kyllä laatuluokan pelaajana ja toivotan lämpimästi tervetulleeksi.

Redondo

• Vieras
« Vastaus #356 : 07.07.2012, 00.10.20 »
http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/07/06/3225116/modric-agrees-terms-with-real-madrid-report?source=breakingnews

Kroatialaisen 24sata.hr:n mukaan Modricin siirto Valkoisiin näyttäisi jo kohtuullisen varmalta. Itse pidän miestä kyllä laatuluokan pelaajana ja toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
Modricia on kyllä hehkutettu tänään todella paljon. Mirrorillakin oli joku sisäpiirilähde, joka ilmoitti siirron olevan pian valmis. Tuo RM.Vantaan iltalehti-juttu taitaa taas olla Daily Mailyn alkuperää. Ei luotettavimpia lähteitä, mutta kun niitä monta kertyy, niin todennäköisyydetkin kasvaa  :)

Jos Modric tulee, niin toiseen suuntaan voi kyllä huoletta laittaa kavereita. Lassia nyt on ainakin huhuttu Spursin suuntaan paluupostina. Meikäläisen mielestä myös Kakásta pitäisi ehdottomasti ottaa kaikki saatavilla olevat rahat pois tänä kesänä. Itse en jaksa luottaa siihen, että Kakásta on mihinkään muuhun kuin rotaatiopelaajan rooliin ja siihen on aivan liian kallis kaveri. Modric kuitenkin pystyy pelaamaan Pivoten roolin ohella myös 10-paikalla, kuten esimerkiksi EM-kisoissa pelasi. Di Mariakin kävi sillä paikalla dominoimassa viime kaudella ja varmaan Sahiniltakin kyseinen tontti luonnistuisi, joten turha on yli 30v kaveria roikottaa 9M€ palkalla enää tuossa mukana. Rikkoviksi pelaajiksiksin Pivoten rooliin on kuitenkin tarjolla Khedira ja Granero, joten Lassistakin voidaan huoletta luopua.

Linkkejä:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/luka-modric-has-agreed-terms-with-real-1135006
http://www.as.com/futbol/articulo/modric-impacienta-quiere-ser-madrid/20120706dasdasftb_23/Tes
http://www.as.com/futbol/articulo/tottenham-pone-ojos-lass-metro/20120706dasdasftb_31/Tes

Figuuri

« Vastaus #357 : 07.07.2012, 09.05.06 »
Jos Modric tulee, niin toiseen suuntaan voi kyllä huoletta laittaa kavereita. Lassia nyt on ainakin huhuttu Spursin suuntaan paluupostina. Meikäläisen mielestä myös Kakásta pitäisi ehdottomasti ottaa kaikki saatavilla olevat rahat pois tänä kesänä. Itse en jaksa luottaa siihen, että Kakásta on mihinkään muuhun kuin rotaatiopelaajan rooliin ja siihen on aivan liian kallis kaveri. Modric kuitenkin pystyy pelaamaan Pivoten roolin ohella myös 10-paikalla, kuten esimerkiksi EM-kisoissa pelasi. Di Mariakin kävi sillä paikalla dominoimassa viime kaudella ja varmaan Sahiniltakin kyseinen tontti luonnistuisi, joten turha on yli 30v kaveria roikottaa 9M€ palkalla enää tuossa mukana. Rikkoviksi pelaajiksiksin Pivoten rooliin on kuitenkin tarjolla Khedira ja Granero, joten Lassistakin voidaan huoletta luopua.

En kyllä itse välitä Modric:sta niinkään paljoa, mutta siinä olen samaa mieltä ettei kannata pitää Kakaa listoilla iän ja palkan suhteen. Myös Lass joutaa poispäin, kuten totesitkin niin Khedira ja Granero riittänee mainiosti. Marca uutisoi ettei Mourinho ole luovuttanut Maicon siirtoa mielestään, en kyllä näkisi Maiconin siirtoa mitenkään hyvänä juttuna. Toisaalta mikäs minä olen sanomaan, kunhan tulosta tulee niin olen tyytyväinen helvetti soikoon.  :)
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Losblancos

• Hala Madrid!
« Vastaus #358 : 07.07.2012, 10.20.30 »
Tervetuloa Modric vaan Madridiin. Siis sikäli mikäli se Kaka nyt on lähdössä. Ihan huippupelaajahan on kyseessä ja jos tulee niin pystyy kyllä jopa haastamaan Öziliä avauksen paikasta, mikä varmasti tekee Özilillekin todella hyvää. Ainoa asia mikä tässä itseä mietityttää on se, että toivottavasti tämä nyt ei vaikuttaisi Nuri Sahinin rooliin ja peliminuutteihin. Eli jos Modric tulee niin toivoisin että häntä peluutettaisiin nimenomaan 10-paikalla eikä keskikentän pohjalla jotta Sahinin peliaika ei kärsisi tästä ja mies saisi ensi kaudella todella näyttää kykynsä. Muuten kyllä  :peukku_ylos: tälle siirrolle.

Rikkoviksi pelaajiksiksin Pivoten rooliin on kuitenkin tarjolla Khedira ja Granero, joten Lassistakin voidaan huoletta luopua.

Itse en kyllä laskisi Graneroa rikkovaksi pelaajaksi, vahvuudet enemmänkin pallollisessa pelissä mielestäni. Jos (kun) Lass lähtee niin mielestäni tarvittaisiin yksi pelaaja Khediran varamieheksi/haastajaksi. Ei voida vain yhdellä rikkovalla puolustavalla kk:lla lähteä kauteen.

Edit. ----------------Benzema----------------
     Ronaldo----------Özil------------Di Maria
          Sahin------Alonso-----Modric
          Pepe----Varane------Ramos

Kuvitelkaapa tällänen avaus ens kaudeks  ;D . Pallo varmaan ainakin liikkuis aika hyvin.

« Viimeksi muokattu: 07.07.2012, 10.45.24 kirjoittanut Losblancos »

Redondo

• Vieras
« Vastaus #359 : 07.07.2012, 14.00.26 »
Itse en kyllä laskisi Graneroa rikkovaksi pelaajaksi, vahvuudet enemmänkin pallollisessa pelissä mielestäni. Jos (kun) Lass lähtee niin mielestäni tarvittaisiin yksi pelaaja Khediran varamieheksi/haastajaksi. Ei voida vain yhdellä rikkovalla puolustavalla kk:lla lähteä kauteen.
Kyllähän Granero on Realissa profiloitunut nimenomaan rikkovaksi kaveriksi tuohon keskikentälle. Getafe-aikoina mies toki pelasi huomattavasti pallollisempaa roolia. Päättyneellä kaudella se oli nimenomaan Granero, joka pelasi Khediran paikalla sakemannin poissaollessa ja ihan mukiinmenevästi pelasikin.