Toisen ketjun hassuttelujen innostaman päätin laittaa tämän ketjun pystyyn. Täällä listaamme Real Madridin kaikkien aikojen huonoimpia hankintoja.
Itselle tulevat ensimmäisenä mieleen:
Julien Faubert: Talven siirtoikkunassaa 2009 lainattu ranskalainen oli ainoastaan huono vitsi. Taso oli valovuoden siitä mitä Real Madridissa tarvitaan. Esiintyi kevään aikana kahdessa ottelussa yhteensä vajaan tunnin ja poistui kesällä takaovesta takaisin West Hamiin
Hamit Altintop: Taitavat huhut pitää paikkaansa, että mies tuli Nuri Sahinin siivellä Realiin. 3M€ vuosipalkkakin on jotain käsittämätöntä tämän tasoiselle kaverille. Ilmainen siirto toki vähentää hankinnan "huonoutta", mutta silti...
Jonahtan Woodgate: Jos ostat loukkaantumisherkän kaverin, niin saat, no, loukkaantumisherkän kaverin. Woodgaten hinnaksi tuli lopulta noin 1M£/esiintyminen Real Madridin paidassa. Marcan lukijat äänestivät 2007 Woodgaten 2000-luvun huonoimmaksi hankinnaksi Real Madridissa.