Kirjoittaja Aihe: Real Madridin kaikkien aikojen huonoimmat hankinnat  (Luettu 1942 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Toisen ketjun hassuttelujen innostaman päätin laittaa tämän ketjun pystyyn. Täällä listaamme Real Madridin kaikkien aikojen huonoimpia hankintoja.

Itselle tulevat ensimmäisenä mieleen:
Julien Faubert: Talven siirtoikkunassaa 2009 lainattu ranskalainen oli ainoastaan huono vitsi. Taso oli valovuoden siitä mitä Real Madridissa tarvitaan. Esiintyi kevään aikana kahdessa ottelussa yhteensä vajaan tunnin ja poistui kesällä takaovesta takaisin West Hamiin

Hamit Altintop: Taitavat huhut pitää paikkaansa, että mies tuli Nuri Sahinin siivellä Realiin. 3M€ vuosipalkkakin on jotain käsittämätöntä tämän tasoiselle kaverille. Ilmainen siirto toki vähentää hankinnan "huonoutta", mutta silti...

Jonahtan Woodgate: Jos ostat loukkaantumisherkän kaverin, niin saat, no, loukkaantumisherkän kaverin. Woodgaten hinnaksi tuli lopulta noin 1M£/esiintyminen Real Madridin paidassa. Marcan lukijat äänestivät 2007 Woodgaten 2000-luvun huonoimmaksi hankinnaksi Real Madridissa.

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Vs: Real Madridin kaikkien aikojen huonoimmat hankinnat
« Vastaus #1 : 05.04.2012, 19.32.01 »
Pedro Leónin olisin myös valmis heittämään tuohon listaan vaikka lähinnä vastuun puutetta ollut heikot esitykset. 10 miljoonaa euroa siirtosumma eikä oikeastaan minkäänlaista impactia lukuunottamatta lisäaikatasoitusta Milania vastaan viime kaudella UCL:n lohkovaiheessa, ja vaikka maali olisi jäänyt tulematta olisi lohkovoitto irronnut varmasti joka tapauksessa. Ja tulevaisuutta Realissa tuskin on vaikka vielä joukkueen kirjoilla onkin. Muita nyt ei tule heti ainakaan mieleen. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää joitakin 1900-luvun epäonnistuneita hankintoja.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Real Madridin kaikkien aikojen huonoimmat hankinnat
« Vastaus #2 : 05.04.2012, 20.24.45 »
Jos Woodgaten hinta oli kova niin entäs Elvir Baljicin :peukku_ylos: Siirtyi 1999 Fenerbahcesta Realiin ja seuraavana kesänä takaisin lainalle.

Siirtosumma oli 26 miljoonaa euroa ja pelasi 11 peliä joista 8 vielä vaihdosta. Eli 2,63 milliä/peli ja minuutteja pelasi 384. Eli kentällä olo minuuttihinta 67700 egee!
Bosnialainen hyökkääjä teki jopa yhden maalin.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2012, 20.29.26 kirjoittanut Raulisti »
32