Ronaldon huikeasta maalista huolimatta aika juosten kustua meininkiä ja Patetico vetää ihan kohtuu hyvin boksin ulkopuolella. Ainoastaan Kaka on vaikuttanut todella pirteältä hyökkäysnelikon meiningin ollessa melko innokasta mutta helvetin huolimatonta tekemistä, vaikka Di Maria yhden oikeen maukkaan keson pistikin josta Benz ei saanut työllistettyä veskaa. Keskikenttä on rikkonut ajoittain todella kummallisissa paikoissa, mutta selvinnyt jollain ihmeen konstilla ilman lappuja. Pepe sekoillut puolustuksessa ja kieriskellyt normaalimalliin.
En vielä paukuttele henkseleitä.