Kirjoittaja Aihe: Jornada 33; El Derbi madrileño: Atletico Madrid - Real Madrid  (Luettu 10309 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Tuomarilla näön kanssa ongelmia.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
EI VITTU MIKÄ VAPARI! Ronaldo :pallo: :tuoppi: :traktori:
32

Chris

  • Viestejä: 7018
HUIKEE VAPARI!!

RONALDOOO 0-1  :tuoppi: :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
ITS RON AND ITS A GOLAZO.

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Ronaldoo hiljentäää Calderonin upea vapari 1-0  :peukku_ylos:
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Perea on kyllä pelinavauksissaan todella surkea. :D

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Realin peli ihan sekaisin, huonomalla tuurilla Atletico johtaisi peliä :peukku_alas:

Di Maria koittanut koko pelin vain hakea vaparia filmeillään, mutta päivän paras oli Adrianin loikka boksissa kun Real pelaajat olivat metrien päässä. Kehtasi vielä nostella käsiä siellä  >:(
32

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Ronaldon huikeasta maalista huolimatta aika juosten kustua meininkiä ja Patetico vetää ihan kohtuu hyvin boksin ulkopuolella. Ainoastaan Kaka on vaikuttanut todella pirteältä hyökkäysnelikon meiningin ollessa melko innokasta mutta helvetin huolimatonta tekemistä, vaikka Di Maria yhden oikeen maukkaan keson pistikin josta Benz ei saanut työllistettyä veskaa. Keskikenttä on rikkonut ajoittain todella kummallisissa paikoissa, mutta selvinnyt jollain ihmeen konstilla ilman lappuja. Pepe sekoillut puolustuksessa ja kieriskellyt normaalimalliin.

En vielä paukuttele henkseleitä.
Madridista since -98

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Nyt ei voi sanoa ensimmäisen 45 minuuttisen olleen tylsä. Pelottavan paljon tuntuu vaan pallo pomppivan Atleticolle.

Tämä matsi käy hyvin harjoituksesta klassikkolle. Ainakin tempo on melko huima, siitä kiitokset kotijoukkueelle.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012, 23.56.49 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Kaka <-> Özil
32

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Marcelo ei poistunut edes bussista Calderonin porteilla, jotakin mysteeristä tapahtunut.

E. Ei perkele :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012, 00.10.36 kirjoittanut TAMI »

Raulisti

  • Viestejä: 1140
1-1 :keskari:
32

Chris

  • Viestejä: 7018
1-1...kyllä vittu pitää tehdä taas hankalaksi  :keskari:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Niin paljo valittamista tän hetken pelaamisessa etten viitti edes alottaa. Sikäli ku tää kausi ei pääty mestaruuteen liigan osalta niin ei tarvi kovin kaukaa ettiä syyllisiä  :keskari:
Madridista since -98

Chris

  • Viestejä: 7018
HUIKEAA!!!! RONALDO!!!!!  :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Raulisti

  • Viestejä: 1140
RONALDO :pallo:

Aika "hyvä" veto :peukku_ylos:
32

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Tuli sitten herätettyä koko naapurusto. Kiitos Ronaldo! :tuoppi:

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Kyllä nyt valituksia satelee meluamisesta, Ronaldoo!  :tuoppi: :pallo:
I drink wine and I know things

Guti_vision

  • Viestejä: 335
Nyt se Varane Pepen tilalle kiitos, muuten omissa vielä soi tällä menolla.
Madridista since -98

Chris

  • Viestejä: 7018
Rankkari!

Nyt vittu se peli pakettiin!

RONALDOO 1-3  :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆