Kirjoittaja Aihe: UCL välierät; 2. osaottelu: Real Madrid - Bayern Munchen (agg. 1-2)  (Luettu 27336 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
Menee kyllä Mourinhon piikkiinkin iso osa tappiosta. Olisi pitänyt olla pokkaa ottaa Ronaldo vaihtoon, kun mies ei jaksanut enää juosta. Hyvät vaihdot, mutta 15min liian myöhään.

Granero olisi pitänyt vaihtaa kentälle ainakin 15min aikaisemmin. Ei tarvitse suuri asiantuntija olla, kun tuosta näki, että Real olis tarvinnut yhden keskikenttäpelaajan enemmän. Hirveä aukko oli keskikentän ja hyökkääjien välillä, kun Alonso ei jaksanut enää nousta ja Khedirasta ei syöttökoneeksi ole.

Vieläkin yleensä nämä isot matsit voittaa se, kuka pystyy keskikenttää hallitsemaan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Pelinrakentaja

Ei. Neuer pelasti Ronaldon ja Kakan vedot ihan alakulmasta. Ramosin pilkku toki meni vain ja ainoastaan kuupan pettämisen piikkiin.

Kyllä tämä nyt vituttaa ihan helvetisti, mutta ei nyt viitsi omia vastaan kääntyä.

No ainakin Kakan oli ihan löysätuhnuveto :peukku_alas: ja kyllä CR7 vähän taisi jäätyä...kyllä tämän nyt jonkun syy on, Iker teki enemmän kuin tarpeellisen. Se nyt vaan on niin että jonkun pää aina vaaditaan vadille...pilkut Realilta luokattomia ei siitä pääse yli eikä ympäri :peukku_alas:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Voihan vitura. Paska maku jäi pilkuista, mutta näin se nyt vaan meni. Kaksi kovapalkkaisinta meni heti kärkeen epäonnistumaan. Pettymys on luonnollisesti ihan vitun kova. Bayern ansaitsee kaiken kunnian, vaikka vasta pilkuilla ratkesi. Tämä parivaljakko näissä Europeleissä on aina vääntänyt melkoisia kamppailuja, eikä tänään ollut poikkeus. Pienet asiat ratkaisee, kun kentällä kirmaa tämän tasoisia pelaajia.

Mielestäni RMA pelasi ihan hyvän ja ehjän pelin, vaikka edelleen hyökkäysten rakentelun se viimeinen silaus ontui. En syytä putoamisesta Kakáa, mutta kun hän pallon sai- ei hän sillä tiennyt tehdä mitään. Muuten minusta joukkueen ilme oli juuri oikea. Ei tälläisiä pelejä millään äärimmäisellä prässillä ja kivoilla pikku kikoilla ratkaista. Varsinkaan sitten kun vastustajalla on se vierasetu ja yksikin lisämaali olisi jo lähes kuolettava niskalaukaus.

Toivon, että Bayern klaaraa finaalin. Tykkään Juppin tyylistä  :peukku_ylos:

Positiivisesti ajatellen: Viime kaudella Copa, tällä kaudella Primera ja ensi kaudella UCL.

Menee kyllä Mourinhon piikkiinkin iso osa tappiosta. Olisi pitänyt olla pokkaa ottaa Ronaldo vaihtoon, kun mies ei jaksanut enää juosta. Hyvät vaihdot, mutta 15min liian myöhään.
Ronaldoa ei kentältä oteta pois, vaikka toinen jalka olisi irti. Tätä ei tee kukaan valmentaja tässä maailmassa, varsinkaan Real Madridissa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kylläpä taas riipii. Ja lujaa ...

Miten tässä näin kävi? Pelattiin ihan ok, mutta ei täysillä. NYT VAAN SAATANA OLI SE PAIKKA KUN PITI PELATA 90 MINUUTTIA TÄYSILLÄ!

No mikä minä olen pelaajia arvostelemaan ... onneksi ei hävitty huonolle ja onneksi pelattiin edes kunnon futista.

Ja jos ei saatana muuta, niin kyllä sai vittu jännittää koko rahan edestä ja vielä enemmänkin. Onneksi se edes loppui.

HALA MADRID! kaikesta huolimatta! Saappaat jalassa saatana kaaduttiin!

Pelinrakentaja

Kylläpä taas riipii. Ja lujaa ...

Miten tässä näin kävi? Pelattiin ihan ok, mutta ei täysillä. NYT VAAN SAATANA OLI SE PAIKKA KUN PITI PELATA 90 MINUUTTIA TÄYSILLÄ!

No mikä minä olen pelaajia arvostelemaan ... onneksi ei hävitty huonolle ja onneksi pelattiin edes kunnon futista.

Ja jos ei saatana muuta, niin kyllä sai vittu jännittää koko rahan edestä ja vielä enemmänkin. Onneksi se edes loppui.

HALA MADRID! kaikesta huolimatta! Saappaat jalassa saatana kaaduttiin!

Ei ehkä kuitenkaan kaaduttu, ne saappaat olivat pilkuissa ruskeassa siinä itsessään sääriä myöten...

Ei ehkä kuitenkaan kaaduttu, ne saappaat olivat pilkuissa ruskeassa siinä itsessään sääriä myöten...

No älä nyt, mä koitan vaan psyykata itteäni etten alkais pelaajia haukkuun. Kun nyt vaan niin riipii kerta.

En ois kyllä vaihtanut Kakaa kentälle tuossa vaiheessa tai ollenkaan.

Pilkut on yhtä lottoa, mun mielestä aika turha syytellä pilkuista. Ois pitänyt klaarata homma jo aiemmin.

En ois kyllä vaihtanut Öziliäkään pois.

Pelinrakentaja

Jonkin täytyy muuttua, liian monta vuotta tätä jäätymisen kuraa ratkaisevalla hetkellä saa katsoa :keskari: Ja ei, Primera ei lämmitä p*sk*n vertaa tällä hetkellä, kausi oli vain ja ainoastaan pettymys :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:

Guti_vision

bernabeun lapset potkii superteleä, hyvää yötä, tämä kausi oli tässä.

Lol voi nyt vittu menkää lapsoset imeskelemään sitä chupa-chupsia johonkin tuulikaapin nurkkaan ni ei tule paha mieli. Tajuton matsi, paska tulos mutta vittuakos voit. Rankeille ei ois pitäny päästää (koska saksa) mutta eipä ollu munaa Moulla ja jätkillä alkaa ratkasemaan matsia toisella puoliajalla. Onni suosii rohkeaa ja sillee, eikä Real ollu kovin rohkea tänään.
Madridista since -98

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
eikä Real ollu kovin rohkea tänään.

Nimenomaan.

Pelinrakentaja

No älä nyt, mä koitan vaan psyykata itteäni etten alkais pelaajia haukkuun. Kun nyt vaan niin riipii kerta.

En ois kyllä vaihtanut Kakaa kentälle tuossa vaiheessa tai ollenkaan.

Pilkut on yhtä lottoa, mun mielestä aika turha syytellä pilkuista. Ois pitänyt klaarata homma jo aiemmin.

En ois kyllä vaihtanut Öziliäkään pois.

Samaa mieltä özilin vaihdosta :peukku_alas:... ja kyllä pelaajia saa haukkua niin paljon kuin haluaa, sen on kannattajien oikeus...

Petriensio

Nyt kun ihan suurin pettymys alkaa (taas) viskin teiltä häipyä, luulen pystyväni "analysoimaan" hieman peliä. Toisin sanoen olen pettynyt Realin toiseen puoliaikaan ja ennenkaikkea PELINRAKENTELUUN ja vielä enemmän pettyny siihen Kakan tulon jälkeen!! Kaka oli jatkuvasti siellä samassa linjassa hyökkääjien kanssa eikä siinä hyökkääjien ja kk:n välissä. En kyllä tiedä mitä miehen on käsketty tekemää mut mä oisin sanonu sille et oo siinä välissä ja jaa palloo ylös ja laitoihin! Nyt Xabilla ja Khediralla oli liian pitkä matka tehdä peliä. Ja tää "ongelma" ei oo ainoastaa tässä ottelussa vaa lähes joka ottelussa. Özil taas huitelee mun mielestä liikaa sivurajoilla. Kiitos ja anteeks!  :sydän: HALA MADRID  :sydän:

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Kuten koko Realin esitys - kannattaa Ronaldonkin suoritukset tuomita vasta seuraavan kahden pelin jälkeen.

Realille (varsinaisella peliajalla) kaksi voittoa Euroopan top 3:en lukeutuvista seuroista. Ronaldolle kolme maalia + missattu pilkku.

Tämä ilta oli lopulta pettymys, mutta kai tuolta jotain positiivistakin voi etsimällä etsien löytää. :peukku_alas: :peukku_ylos:

kinde81

E i voi vittu mitään saksalaisia vastaan ko alat potkiin pilkkuja saat lähtä aina pettyneenä pukuhuoneeseen.Pelihän oli kahden superkovan joukkuueen marginaalivääntö joka nyt meni saksaan.Itse olen ainaki tyytyväinen kauteen barcan nujerrus pitkässä sarjassa ja välieristä rimaa hipoen lauluun on kova suoritus.finaali tulee olee täys teurastus,briteillä ei ole mitään saumaa bayernin huikeen hyökkäyspelin edessä,ainut chelssin sauma piilee jumalattomassa tuurissa tai didier drogban jollakin ihmeellisellä maalilla,mutta prosentit munchenille 95-5.iso panostus lähtee bayernin mestaruudelle jos kertoimet vähänkään ovat kohillaan.vitun vittu.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
Sen verran osaan katsoa tätä tilannetta pidemmällekin, että kyseessä on todella nuori joukkue, jonka parhaat päivät ovat edessä vasta 2-5 vuoden päästä, mikäli jengi kestää rungoltaan kasassa.

Kyllä me tullaan vielä Chämppäri viemään tai parikin seuraavan 5 vuoden aikana.  ;)
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Taas hävittiin välierissä tulevalle Chämppärimestarille.

Huoh, jotenkin vaikea uskoa vieläkin että tässä näin kävi ...

No nyt ei tarvi enää pelata kuin La ligaa. Sieltä 2 voittoa ja kausi  on sentään vähän parempi kuin edellinen, mutta kyllä minä suoraan sanottuna enempää odotin.

Näillä mennään.  :peukku_ylos:

Redondo

• Vieras
Itse en oo kyllä millään tasolla tyytyväinen Realin esitykseen poislukien ekat ~20 minuuttia. Bayern olisi oikeastaan "ansainnut" jatkoonmenon jo ennen pilkkujakin. Edelleenkin: Real loi kaksi huippupaikkaa ja iski molemmista. Kumpikaan ei edes ollut kunnolla rakennettu vaan tulivat melkoisen tuurin säestämänä(Di Marian kulmalippua kohden lähtenyt veto sattui osumaan Alabaa käteen ja Khediralta karannut pallo pomppi sopivasti Özilille). Ei vaan riitä.

Real ei edes puolustanut tänään hyvin. En oikeastaan keksi mitään missä Real olisi tänään ollut Bayernia parempi. Ainut toivo oli siinä, että Realilla on yksilöinä paremmat pelaajat. Parempi joukkue tänään oli Bayern.

Pilkkuja turhaa lähteä arvostelemaan. Realilla oli 120 minuuttia aikaa ratkaista kotikentällä tämä ottelu. Pilkut nyt voi mennä aina mitenpäin vain. Keskimääräisesti joukkue, joka ampuu ensin voittaa. Niin tänäänkin.

Chelsealla tuskin on finaalissa mitään sanottavaa. Ei olisi ollut kyllä Realiakaan vastaan. Sympatiat kyllä sinisten puolella, mutta noiden Chelsean poissaolojen kera Bayern on kotikentällään vaan liian kova pala.

Kaka oli jatkuvasti siellä samassa linjassa hyökkääjien kanssa eikä siinä hyökkääjien ja kk:n välissä. En kyllä tiedä mitä miehen on käsketty tekemää mut mä oisin sanonu sille et oo siinä välissä ja jaa palloo ylös ja laitoihin! Nyt Xabilla ja Khediralla oli liian pitkä matka tehdä peliä. Ja tää "ongelma" ei oo ainoastaa tässä ottelussa vaa lähes joka ottelussa. Özil taas huitelee mun mielestä liikaa sivurajoilla. Kiitos ja anteeks!  :sydän: HALA MADRID  :sydän:
Tähän kiteytyy Realin ongelmat tänään(kin). Özil, Cristiano ja Di Maria tykkäävät seistä sivurajalla. Kaka, Benzema ja Pipita puolustuslinjan vieressä. Xabi pelaa sen verran alhaalla, joten Khediranko siinä 10-paikalla pitäisi alkaa peliä rakentamaan?

Missä on tulos - Mourinho ulos? No ei nyt sentään  :D

Sen verran osaan katsoa tätä tilannetta pidemmällekin, että kyseessä on todella nuori joukkue, jonka parhaat päivät ovat edessä vasta 2-5 vuoden päästä, mikäli jengi kestää rungoltaan kasassa.

Kyllä me tullaan vielä Chämppäri viemään tai parikin seuraavan 5 vuoden aikana.  ;)

No todellakin juuri näin! Xabi vanhainkotiin (ei ehkä vielä ensi kaudella), Sahin tilalle, ehkä pari hankintaa ja vielä hiotaan sitä omaa peliä, niin hyvä tulee. Niin ja, sori vaan, Kaka pihalle ja joku nuorempi tilalle!
« Viimeksi muokattu: 26.04.2012, 01.07.10 kirjoittanut MÖ »

Chris

Pettymys lienee joka jampalle helvetin suuri, mutta en nyt lähtisi ihan heti haukkumaan että "voi vitun ronaldo, saatanan pelle kusit pilkun ja sen takia tiputtiin"  Sama kaveri kuitenkin ollut tämän kauden La Liga mestaruuden kenties suurin arkkitehti, eikä hänkään aina pysty kaikkeen. Toki voi jossitella, että miks just nyt se pilkku piti sössiä, mutta siitä huolimatta yksittäisten pelaajien haukkumiseen en lähde, enkä allekirjoita.

Pitää kuitenkin muistaa, että La Ligassa valta vaihtui ja kannu kylpee Cibelesillä keväällä. Se on asia, joka ei varmasti juuri nyt maistu puunkuortta kummemmalta, mutta viikko-pari tästä eteenpäin, tämä pettymys on unohdettu ja liigamestaruus maistuu jälleen helvetin makealle  :peukku_ylos:

Mitä itse peliin, niin tuo peli olisi pitänyt naulata 1.jaksolla, eikä antaa otetta 2-0 maalin jälkeen Munchenille. Ronaldon toinen osuma tuli kuitenkin jo 15min kohdalla, eli mikä helvetin idea on lähteä jäädyttämään peliä, kun jaksoa vielä 30min jäljellä. Pilkku myös hieman kyseenalainen, sen takia, että tuskin Gomez olisi tuohon edes ehtinyt, eli kohtuu turha repiminen Pepeltä. Tosin Ikerille 5cm pidemmät sormet, pallo torjunnasta päädystä ulos ja ottelun momentum olisi ollut siinä. Pieniä asioita, joista muodustuu se iso puro jossain vaiheessa.

Kuten joku jo totesi, niin joukkue on nuori, pelivuosia yhdessä riittänee vielä pitkään. Liigan voittaminen oli iso asia ja se, että Barca-peikko karistettiin harteilta. Nyky-Realissa on kuitenkin niin isosti potentiaalia nousta Euroopan johtavaksi seuraksi, että ainakin täällä katsotaan kirkkain silmin kohti tulevaisuutta - tämän iltaisesta pettymyksestä huolimatta.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Losblancos

• Hala Madrid!
Vituttaa melkosesti. Mut niin pienestähän se tänään kiinni oli kun se vaan olla voi. Täytyy muistaa et me kuitenkin voitettiin tää peli. Ja kyllä siä muitakin paikkoja oli kun ne maalit, paremmat haltuunotot Kakalta ja Granerolta niin pallo olis tod.näkösesti löytyny verkosta. Ja onhan ne vapaapotkutkin tavallaan huippupaikkoja. Mut olihan se hyökkäyspeli kyllä aika sekasin 2. puoliajajan ja jatkoajan, tilaa ei vaan tuntunu löytyvän mistään. Se pisti silmään et ekan parinkympin aikana kun hallittiin suvereenisti niin Alonso jako jäätäviä puolenvaihtoja, joilla saatiin peli rullaan komeesti, mut sit loppupelin aikana ei varmaan yhtäkään nähty. Turha silti puhua mistään täydellisestä pettymyskaudesta, pienestä oli kiinni et olis ollu aika täysosumakausi...

kinde81

Yks syy miks bayern sai keskustan haltuun on Alonson hirvittävä tasonlasku,ainakin kymmenen ei niin hyvää peliä on jo baskilta nähty.Hän on myös Ronaldon ohella ainut pelaaja joka ei ole saanut ollenkaan lepoa kauden aikana ja se kyllä näkyy.Ens kaudelle luulisi jo Nuri Sahinille löytyvän rutkasti peliaikaa.