Kirjoittaja Aihe: Kuka pelaa ite?  (Luettu 11765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hebe

  • Viestejä: 220
Kuka pelaa ite?
« : 06.01.2004, 14.52.12 »
Pelaaks kukaa ite fudista ja missä joukkueessa ite pelaan jjk:ssa ??? ??? ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #1 : 06.01.2004, 16.30.53 »
Lopetin fudiksen jonkun aikaa sitten...

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #2 : 06.01.2004, 17.06.24 »
Mä pelaan:    pihasählyy!!! ;D
O-ou

Pentti

  • Vieras
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #3 : 06.01.2004, 18.38.44 »
Lopeten itsekkin just jalkapallon, salibandya tulee pelattua kolme kertaa viikossa...

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #4 : 06.01.2004, 20.44.45 »
Potkin palloa kaveri porukassa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #5 : 07.01.2004, 08.40.35 »
Aktiiviura lopetettu jo vuosia sitte!  ;D Mut kaikenmaailman puulaaki tasosta pidetäänkavereidenkanssahauskaa tasosta fudista tulee pelailtuu.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #6 : 07.01.2004, 09.00.37 »
Tulee pelattua. Futiksen lisäksi joukkueemme pelaa futsalia. Toisessa joukkueessa tulee pelattua salibandya, jossa taitaa olla kyllä viimeinen kausi menossa.

Roopeldo

  • Viestejä: 46
  • Ei oo muutaku Kärpät
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #7 : 07.01.2004, 21.56.17 »
Pelaaan futista ja salibandya.lisäksi futisjoukkueella pelataan futsal sarjaa.
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #8 : 08.01.2004, 08.52.31 »
pihamaalla kavereiden kera.

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #9 : 12.01.2004, 14.48.45 »
Ens kaudella hattutemppuharjoituksia nelosessa luvassa paljon...
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #10 : 28.06.2004, 10.39.48 »
Pelasin joskus 8-9 -vuotiaana ja sitten se vaan jäi. En edes tehnyt mitään päätöksiä silloin vaan se vain jäi...Nyt sitten pelailen kesämökillä serkkujeni kanssa ja joskus tulee pihalla pomputeltua boltsia. ;D

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #11 : 30.12.2004, 14.28.11 »
Vaihoin porukkaa, kun ei noustu, siirryin yhteen kolmosen sakkiin.
Viime kaus meni pilalle loukkaantumisen takia, mutta nyt on treenattu kovaa ja näyttää hyvälle.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #12 : 30.12.2004, 17.38.33 »
Meikkis o potkinu palloa 15 v. Ruvennu höntsäileen jossain 4 -divaris..

Jos jaksais ottaa ton treenaamisen asiaks niin vois olla vähä eri divari...
Mut tää Foorumi on niin hyvä ettei pääse koneelta pois...  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Becksi

  • Vieras
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #13 : 31.12.2004, 14.02.02 »
futisura on jo takana :P

kavereitten kans tulee kyl pelailtua joka kesä ja myös talvisin mikäli ouluhalli sen mahdollistaa. esim. viime ma (27.12)  oli kovat pelit ouluhallilla.

RMad7

  • Viestejä: 86
  • Real is best of the best team.
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #14 : 07.08.2005, 18.51.22 »
Aktiiviura lopetettu jo vuosia sitte!  ;D Mut kaikenmaailman puulaaki tasosta pidetäänkavereidenkanssahauskaa tasosta fudista tulee pelailtuu.
Niin...

RMad7

  • Viestejä: 86
  • Real is best of the best team.
Re:Kuka pelaa ite?
« Vastaus #15 : 07.08.2005, 18.52.45 »
Pelasin joskus 8-9 -vuotiaana ja sitten se vaan jäi. En edes tehnyt mitään päätöksiä silloin vaan se vain jäi...Nyt sitten pelailen kesämökillä serkkujeni kanssa ja joskus tulee pihalla pomputeltua boltsia. ;D
8-11

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kuka pelaa ite?
« Vastaus #16 : 07.08.2005, 18.59.40 »
Tulee pelailtua Kirkkonummen Salamoissa ja jonkun pelin oon pelannu myös Kirkkonummen Nuorisourheilijoissa (KiNu).
Yhdeksän vuotta oon tainnu pelata seurassa.... ::)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Kuka pelaa ite?
« Vastaus #17 : 07.08.2005, 20.24.30 »
ittelläni varmaa ens kaudel kutsuu 5 divari tai ehkä välil jopa 3 divari...LTU näyttää vahvalta nousijalta 3 divariin  :peukku_ylos:

Hantta

  • Viestejä: 128
Re: Kuka pelaa ite?
« Vastaus #18 : 07.08.2005, 22.20.52 »
Lopetin nelisen vuotta sitten mutta aktiivisesti potkinut kaverien kanssa senkin jälkeen. Ensi kaudella sitten kai kutosessa tai seiskassa  ::) :peukku_ylos: :pallo:

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Kuka pelaa ite?
« Vastaus #19 : 07.08.2005, 22.43.28 »
saatetaan perustaa Littoisiin uusi seura joka alottais kutosdivaris ni siel nähään  ;) jos en mee pelaa vitoseen