Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aktiiviura lopetettu jo vuosia sitte! Mut kaikenmaailman puulaaki tasosta pidetäänkavereidenkanssahauskaa tasosta fudista tulee pelailtuu.
Pelasin joskus 8-9 -vuotiaana ja sitten se vaan jäi. En edes tehnyt mitään päätöksiä silloin vaan se vain jäi...Nyt sitten pelailen kesämökillä serkkujeni kanssa ja joskus tulee pihalla pomputeltua boltsia.