Kirjoittaja Aihe: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012  (Luettu 21578 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petriensio

  • Viestejä: 273
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #40 : 23.08.2012, 17.31.38 »
Kiteytettynä olen siis aivan samaa mieltä Redondon kanssa. Vasta varmistuneet siirrot tänne minunkin puolestani.
Sama täälläkin! ite en kerkee muita sivustoja seuraamaan ja kun tänne tulen ja tässä topicissa on uusi viesti innostun heti et uusi pelaaja on siirtynyt seuraan ja sitten täällä onkin joku huhu :(

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #41 : 23.08.2012, 17.51.27 »
Sama täälläkin! ite en kerkee muita sivustoja seuraamaan ja kun tänne tulen ja tässä topicissa on uusi viesti innostun heti et uusi pelaaja on siirtynyt seuraan ja sitten täällä onkin joku huhu :(
Sama juttu !
I drink wine and I know things

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #42 : 25.08.2012, 12.00.41 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #43 : 25.08.2012, 13.52.56 »
Sahinin siirto VARMISTUNUT Liverpooliin: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-sahin-loan

Itse asiassa lääkärintarkastus on vielä tekemättä :D. Mutta eiköhän tuo toteudu.

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

Sakho

  • Viestejä: 43
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #45 : 25.08.2012, 20.14.57 »
Nuri Sahininku osti aikanaan Pessissä niin ties et paris kaudes miehestä kehittyy jäätävä pelaaja.

La Saeta Rubia

  • Viestejä: 59
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #46 : 25.08.2012, 23.50.16 »
Nuri Sahininku osti aikanaan Pessissä niin ties et paris kaudes miehestä kehittyy jäätävä pelaaja.
:keskari: :keskari: :keskari:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #47 : 26.08.2012, 10.21.44 »
Että oikein Pessissä..  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Sakho

  • Viestejä: 43
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #48 : 26.08.2012, 10.22.45 »
Että oikein Pessissä..  ;D

Kyllä. Aika hyvin se peli ennakoi tulevaisuuden huiput. No toi Sahin on menny osittain vihkoon vaikka Dortmundissa loistikin.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #49 : 26.08.2012, 11.52.51 »
Kyllä. Aika hyvin se peli ennakoi tulevaisuuden huiput. No toi Sahin on menny osittain vihkoon vaikka Dortmundissa loistikin.
Vapaa keskustelu alueelle nämä pelijutut jatkossa.

E. Tämä on mun 1000 viesti foorumilla!  8)
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012, 11.56.53 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-


Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #51 : 27.08.2012, 11.20.38 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330114614642/noticia/ComunicadoOficial/Comunicado_Oficial_2012-08-27.htm

Vihdoinkin saatiin se Modric Madridiin :peukku_ylos: Tervetuloa!
En nyt osaa oikein iloita tästä siirrosta, onko kaverista sateentekijäksi? Mutta jospa tuohon jotain tolkkua saataisiin tuohon peliin tällä siirrolla, niin tervetuloa sitten.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #52 : 27.08.2012, 12.17.06 »
Tuntuuhan tuo nyt todella helpottavalta, kun saadaan tämän luokan vahvistus kehiin tässä vaikeassa tilanteessa. Varmasti auttaa joukkuetta tekemään come backin :peukku_ylos:. Loistavaa!

kinde81

  • Viestejä: 149
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #53 : 27.08.2012, 13.58.22 »
Kuka putoaa penkille kun Modric tulee?Aletaanko pelaamaan kolmella keskustan miehellä Modric,Xabi ja Sami?Mikä tulee Özilin rooli olemaan?Tervetuloa kuiteski,nyt riittää Mourinholla mietittävää mikä on paras ryhmitys.

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #54 : 27.08.2012, 17.36.41 »
Todella hieno uutinen, innolla odotan Modricin näkemistä valkoisessa paidassa. Ja onneksi tämä siirto saatiin nyt vihdoinkin päätökseen, vielä kun kaikki lähtijät saataisiin selville, niin joukkue voitaisiin vihdoinkin rauhoittaa ja keskittyä itse asiaan.

http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/08/27/3334608/modric-completes-real-madrid-move-from-tottenham

Goal.comin mukaan lopullinen siirtosumma olisi 33,2 M puntaa eli n. 42 M €. Tottenham tässä kädenväännössä taisi valitettavasti lopullinen voittaja olla, onhan tuo todella suolainen hinta, eihän siitä mihinkään pääse. Olisin toivonut, että Madrid olisi saanut neuvoteltua hinnan jonnekin 30 M € tienoille, joka olisi ehkä oman arvioni mukaan vastannut pelaajan arvoa eli kovaa ylihintaa kyllä maksettiin nyt. No pääasia että siirto vihdoinkin saatiin aikaiseksi, Modricista on vielä meille paljon iloa, näin uskon. 

En nyt osaa oikein iloita tästä siirrosta, onko kaverista sateentekijäksi? Mutta jospa tuohon jotain tolkkua saataisiin tuohon peliin tällä siirrolla, niin tervetuloa sitten.
Turha mistään sateentekijästä on tässä kohtaa puhua. Uudella pelaajalla kestää kuitenkin aikansa päästä joukkueeseen sisään ja oppia uudet systeemit ja taktiikat ja oppia tuntemaan pelikavereiden ajatuksia yms. Ja Modrichan ei käsittääkseni pelannut Tottenhamissa edes yhtään ainoata harjoituspeliä ja reenasikin erillään muusta joukkueesta. Uskon, että häntä ajetaan pikkuhiljaa sisään ja että mitään suurta pelillistä lisäarvoa ei vielä muutamaan viikkoon ole luvassa. Olen tietenkin mielelläni väärässä...
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012, 18.29.47 kirjoittanut Losblancos »


Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #56 : 30.08.2012, 17.26.56 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actualidad_Primer_Equipo_en/1193040487639/1330116268092/noticia/ComunicadoOficial/Official_Announcement_2012-08-30.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

 :-\ :peukku_alas:

 :( :peukku_alas: :peukku_alas: Tämä tuli nyt aivan puun takaa, jotenkin olin siinä käsityksessä, että Jose arvostaa Graneroa. Eipä ole kesän aikana kyllä mitään huhujakaan liikkunut. Johtuuko tämä nyt sitten siitä, että Kakaa ei saatu myytyä ja pakko oli päästä eroon yhdestä kk-pelaajasta. Hieno pelaaja ja vielä oma kasvatti, harmittaa kyllä miehen puolesta. No, onpa joku syy seurata QPR:n pelejä. Granero näyttää lädeille mikä on miehiään!

El Pirata!

Redondo

  • Vieras
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #57 : 01.09.2012, 01.11.22 »
Michael Essien on Real Madridin pelaaja kaudella 2012-2013. Kyseessä on yhden kauden mittainen laina. Täysin puskistahan tämä siirto tuli. Jos pääsee edes lähelle sitä tasoa, millä oli ennen polvivammoja, niin voi osoittautua loistavaksi hauksi. Toisena ääripuolena luonnollisesti se, että mies on klesana koko kauden.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2906850/title/essien-loaned-to-real-madrid

e. Realmadrid.comista vielä:
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330116394167/noticia/ComunicadoOficial/Comunicado_Oficial:_Essien.htm
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330116394418/noticia/Noticia/Michael_Essien,_nuevo_jugador_del_Real_Madrid.htm

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Real Madridin vahvistuneet pelaajasiirrot - kesä 2012
« Vastaus #59 : 01.09.2012, 01.34.09 »
Mitähän tästä nyt pitäis ajatella? :D Todella loistava pelaaja vielä pari vuotta sitten, mutta viimeiset vuodet menneet lähinnä loukkaantumisten merkeissä. Aikamoinen high risk/high reward -kauppa. Mutta jos loukkaantumiset olis takanapäin ja pääsis siihen vireeseen, mitä parhaimmillaan Chelssissä on esittäny, niin olishän siinä loistava todella fyysinen ja dynaaminen keskikentän pohjan pelaaja. Ja on muuten Josen vanha tuttu Chelsean ajoilta eli Essien tuntee Josen metkut ja taktiikat jo vanhastaan, se on varmaan ollu iso pointti tässä kaupassa. Vähän ehkä turhalta riskiltä tuntuu tällä hetkellä, mutta toivottavasti Essien osoittaa mun luulot vääräks.

Vaikee nähdä muuten Lassanalle käyttöö tän siirron jälkeen. Menköön vaan Anzhiin mun puolesta...