Todella hieno uutinen, innolla odotan Modricin näkemistä valkoisessa paidassa. Ja onneksi tämä siirto saatiin nyt vihdoinkin päätökseen, vielä kun kaikki lähtijät saataisiin selville, niin joukkue voitaisiin vihdoinkin rauhoittaa ja keskittyä itse asiaan.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/08/27/3334608/modric-completes-real-madrid-move-from-tottenhamGoal.comin mukaan lopullinen siirtosumma olisi 33,2 M puntaa eli n. 42 M €. Tottenham tässä kädenväännössä taisi valitettavasti lopullinen voittaja olla, onhan tuo todella suolainen hinta, eihän siitä mihinkään pääse. Olisin toivonut, että Madrid olisi saanut neuvoteltua hinnan jonnekin 30 M € tienoille, joka olisi ehkä oman arvioni mukaan vastannut pelaajan arvoa eli kovaa ylihintaa kyllä maksettiin nyt. No pääasia että siirto vihdoinkin saatiin aikaiseksi, Modricista on vielä meille paljon iloa, näin uskon.
En nyt osaa oikein iloita tästä siirrosta, onko kaverista sateentekijäksi? Mutta jospa tuohon jotain tolkkua saataisiin tuohon peliin tällä siirrolla, niin tervetuloa sitten.
Turha mistään sateentekijästä on tässä kohtaa puhua. Uudella pelaajalla kestää kuitenkin aikansa päästä joukkueeseen sisään ja oppia uudet systeemit ja taktiikat ja oppia tuntemaan pelikavereiden ajatuksia yms. Ja Modrichan ei käsittääkseni pelannut Tottenhamissa edes yhtään ainoata harjoituspeliä ja reenasikin erillään muusta joukkueesta. Uskon, että häntä ajetaan pikkuhiljaa sisään ja että mitään suurta pelillistä lisäarvoa ei vielä muutamaan viikkoon ole luvassa. Olen tietenkin mielelläni väärässä...