Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid - Granada  (Luettu 11572 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Jornada 3: Real Madrid - Granada
« : 02.09.2012, 19.57.31 »
Muitakin kuin meikäläistä on näemmä laiskottanut tänään, joten mennään vähän vaatimattomalla ketjun avauksella tänään  :)

Oudolta kuulostaa, mutta Real Madridilla on tänään, kolmannella sarjakierroksella, pakkovoitto. Granadan on pakko kaatua.

Jose laittaa avausta vähän uusiksi. Modric nappaa tänään maestron paikan Özililtä. Myös Callejon avauksessa.

--------------Benz------------
Cristiano-----Modric---Callejon
---------Xabi------Khedira----
Marcelo-Pepe--Ramos-Arbeloa
--------------Iker-------------

Striimihommiksi menee sillä Canal ei tätä televisioi  :peukku_alas:

Veikkaustv:ssä näkyy ainakin.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #1 : 02.09.2012, 20.21.06 »
Mielenkiintoinen avauskokoopano ja loistavaa nähdä Modric heti tositoimissa. :peukku_ylos:

Tänään ei kyllä kelpaa mikään muu kuin kolme pistettä ja pirteä esitys. Kaikki edellytykset nyt hyvittää alkukauden nukahdukset kotiyleisön edessä laittamalla rumat lukemat taululle.

Penkillä: Adán, Varane, Kaká, Özil, Albiol, Higuaín y Di María.

Kaka tekee paluun penkille, Essien on vielä katsomon puolella. Pitäisi löytyä kyllä tulivoimaa penkiltäkin.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #2 : 02.09.2012, 20.45.24 »
Lopputulos veikkaus tähän väliin: 5-0.

iVamos sanoi Sergio Ramos!

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #3 : 02.09.2012, 20.55.13 »
Özil on saamassa todellisen haastajan  :o

Raul_7

  • Viestejä: 228
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #4 : 02.09.2012, 20.58.42 »
Hyvää streamia jakoo!
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #5 : 02.09.2012, 21.06.16 »
Onko täällä muita jotka toivovat Realin saadessa vaparin, että pallon taakse astelisi joku muu kuin #7?

Hyvää streamia jakoo!
VeikkausTV on luotettava ja englanniksi...

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #6 : 02.09.2012, 21.06.30 »
Kunnon kuraa ollut taas eka vartti.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #7 : 02.09.2012, 21.16.27 »
Joo. Ei se kovin helpolta taas näytä. Vaikee kausi tulossa jos tää sama paska jatkuu vielä kauankin. Onko meillä edes yhtäään vetoa maalia kohti!?

BEnz on paska..

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #8 : 02.09.2012, 21.16.45 »
Modric kentän paras. Mielettömän hyvää liikettä, aina muutama metri tilaa pallon saadessaan, ja ratkaisut pallollisena laadukkaita. Ei petä. :peukku_ylos:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #9 : 02.09.2012, 21.17.11 »
Ikerillä uusi paita tälle kaudelle. Selässä lukee "Iker Casillas".  :peukku_ylos:

CR7  :pallo:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #10 : 02.09.2012, 21.17.50 »
Crisu ei jaksa kovin tuulettaa..  :o
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #11 : 02.09.2012, 21.20.13 »
Nyt meni kyllä vähän veskan piikkiin. No ihan hyvä tilanteenrakentelu joka tapauksessa.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #12 : 02.09.2012, 21.23.42 »
En voi olla miettimättä, kannattaisiko Realin pelata ilman varsinaista kärkeä. Benzeman tai Higuainin kentällä olo ei tunnu edistävän peliä ollenkaan, enemmänkin vain rasite. :(

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #13 : 02.09.2012, 21.24.38 »
Onko täällä muita jotka toivovat Realin saadessa vaparin, että pallon taakse astelisi joku muu kuin #7?
Joo siis todellakin! maalia kohti osuu ehkä joka 5. yritys ja maalin päätyy niin harvoin, että ei osaa edes arvioida. Luulis että siellä ny joku muukin osais niitä vetää...

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #14 : 02.09.2012, 21.31.07 »
En voi olla miettimättä, kannattaisiko Realin pelata ilman varsinaista kärkeä. Benzeman tai Higuainin kentällä olo ei tunnu edistävän peliä ollenkaan, enemmänkin vain rasite. :(

Higuainin tyylinen kärki pitäisi olla ehdottomasti kun Modric on kentällä. Modric näkee syöttölinjat ja Higuain on hyvä juoksemaan väliin. Benzema on tällä hetkellä vitsi, pallo ei pysy jalassa ja mies ei viitsi edes tehdä töitä. Itse viitsisin katsella vaikka Morataa mieluummin kuin halutonta ranskalaista.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #15 : 02.09.2012, 21.34.50 »
On tämä niin järkyttävää paskaa!! Iker, Ramos, Pepe, Khedira ja Luka ainoat onnistujat kentällä - muut voisi ottaa vaihtoon.
Benzema on ihan yössä ja Xabi totutun paska. Marcelo näyttää kuin olisi menettänyt kaiken itseluottamuksensa kesän aikana..  :keskari:
Callejon ihan paska - Nuudeli saletisti tulee tilalle puoliajalla.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Real Madrid CR9

  • Viestejä: 102
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #16 : 02.09.2012, 21.36.33 »
ei hevon vittu mitä viimestelyä, kyllä tulee ikävä RVN maista viimestelyä huoh  :keskari:

Raul_7

  • Viestejä: 228
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #17 : 02.09.2012, 21.38.17 »
VeikkausTV on luotettava ja englanniksi...

Eikös sinne veikkauks tv:hen  tarvii tehä joku tili? Ite kun en oo sitä kautta koskaa futista kattellu
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #18 : 02.09.2012, 21.38.36 »
BEnz on paska..

Vittuakohan se on sielä em-kisoissa tehny, ku meno on tollasta. Kuitenkin n. 4-5kk sitten meno oli aivan eri maailmasta..
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Raul_7

  • Viestejä: 228
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #19 : 02.09.2012, 21.45.33 »
No joo, kaippa sinne veikkaukselle joku tili pitää tehä. Nyt en vaan jaksa joten jos joltain löytyy toimiva stream niin linkkausta vaan  :tuoppi:
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012, 21.47.45 kirjoittanut Raul_7 »
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"