Nyt joutuu kyllä olemaan täysin jotain mieltä.
Olkoon Neymar vaikka itse jalkapallon jumala, minun puolesta voi painua hevon kuuseen tai vaikka Kataloniaan. Jos hintalappu olisi alle 20 miljoonaa ruplaa niin olisin valmis tekemään kaupat, mutta mitään yli 50 miljoonan kauppoja ei mielestäni kannattaisi tehdä. Florentinohan ei minua kuuntele joten tiedostan mielipiteeni menneen taajaaman taakse.
Kärkikaksikon osilta, uutta hyökkääjää valkoiseen taloon ja sassiin kiitos. Tämä kahden kauppa on mielestäni huono ratkaisu, olisi huomattavasti helpompaa kun olisi itse Batman ja sitten Robin. Nyt käytännössä kumpikaan ei ole se ykkös tai kakkos mies. Taustalla oleva idea saattaa olla jonkin sortin kilpailutus, joka pönkittäisi kumpaakin kärkeä pelaamaan parastaan. Minun mielestä tämä ei oikein toimi, molemmat avaavat miten sattuu ja säännöllisen peliajan puutteen takia otteet kärsivät. Shellin mainos paitaan ja Raul takaisin.

Tuosta Coentraosta sen verran voisin tokaista ettei asia ole niin yksinkertainen. Kyseessä on kunnon pelimies ja hyvä vara-aisa Marcelolle, mutta sen sijaan asiat eivät ole sujuneet niinkään mallikkaasti. Kuten Tami tuossa mainitsi, kaikille pelaajille ei Real Madrid sovi. Bernabeun väki katselee mielummin hyökkäystä kuin puolustamista ja eikä Marcelon puolustamisen takia pelejä hävitä. On myös tupakka kohua, pelikieltoa hölmöilystä ja siihen päälle vielä Portugalin passi. Ei ole epäselvyyttäkään kummasta pelaajasta Real Madridin kannattajat pitävät enemmän. Sitten kun tulee painetta faneilta ja vielä median saippua siihen päälle niin eihän itse pelaajan fiilis voi olla huipussaan. Coentraon lähtö Real Madridista ei ole täysin mahdoton yhtälö. Jos mies lähtisi niin se olisi kyllä enemmän hänestä kiinni kuin Real Madridista, vaikka seura on tehnyt tyhmiä kauppoja ennenkin niin tuskin hänet laitettaisiin huutokauppaan tuosta vain.
e: pahoittelut offtopikista