Mikä tossa Balessa ihmisiä kiehtoo? Etenkin kun herran hintana huhuillaan satoja miljoonia. Mä en koskaan oo lämmenny näille jättihankinnoille, enkä edes haluaisi Balea Realiin. Jotenkin ällöttävää kun ostetaan aina joku tosi kova pelaaja ja siihen käytetään sitten 80+ miltsiä. Ok, onhan Bale ihan kova ja silleen, en silti haluaisi miestä Realiin. Mun mielestä britteinsaarilla asuvat voivat myös sinne jäädä. Ennemmin espanjalaisia, hieman tuntemattomia pelureita, joille myös saataisiin peliaikaa, eikä kaikenmaailman Baleja sun muita. Okei, Real Madrid, mutta silti.
Toivon, että Isco ja Morata saisivat peliaikaa ja mahdollisesti pelaisivat itsensä myös kunnolla kokoonpanoon. Iscolle nyt varsinkaan ei helppo homma, mutta niin säälittävää kun Realiin tulee näitä nuoria lupauksia, jotka jäävät penkille ja pilaavat lähinnä uransa. Ibralle näytän peukkuja, oon aina pitäny miehestä. Onhan kaverilla ikää ja silleen, mutta varmasti tehokkain ja vaarallisin kärki mitä Realilla olisi ollut sitten brassi Ronaldon.
PS. Kaka' vittuun, vaikka Castillaan pelaamaan jos ei Madridista halua lähteä.